בלוג שיווק באינטרנט

לקחים מהבחירות אשר ניתן לממש בשיווק באינטרנט לעסק שלנו

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

זה לא פוסט פוליטי ודעתי הפרטית ממש לא מעניינת כאן ואני לא מייצג אף אחד. בחרתי כמה לקחים, את הבולטים שבהם, לגבי הבחירות והקשר או המימוש שלנו לשיווק באינטרנט. יש כמובן הרבה מאד לקחים מהבחירות האלו אבל לא כולם קשורים לשיווק באינטרנט - כמו הופעות בטלוויזיה, איפור, תצוגה, מסרים וכו' - רובם לא רלוונטיים לנו כאן בבלוג הזה. ניקח את מה שאפשר אשר נוכל להפיק גם בעסקים וגם בשיווק באינטרנט. אז מה היה לנו ? שחקנים בוגרים, יודעים מה זה שיווק באינטרנט, יודעים מה זה מדיה, לא צריך לספר לבנט מה זה פייסבוק יוטיוב וכו' ובטח לא לביבי, ללפיד ולשאר

טפסים, לידים ומה ביניהם

פורסם על ידי john ב . קטגוריה: הדרכות, וורדפרס, שיווק באינטרנט

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן - דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא קבלת הליד. או למעשה בחוסר הקבלה שלו. אנחנו כאמור עושים כל כך הרבה מאחוריי הקלעים שפשוט חבל שלידים הולכים לאיבוד ושהלקוחות לא מקבלים אותם. לפניכם מספר גורמים וסיבות העלולים לחסום את הלידים. טיפול והבנת כל אחד מהם יסייע להפיג את הערפל ולתחזק את מערך קבלת

השוואה והמלצה בין מערכות ניוזלטר

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

ניוזלטר, דיוור כמותי במייל הוא אחד הערוצים השווים ביותר לשיווק וזאת בהנחה אם יודעים להשתמש בו כמו שצריך. לצערנו רוב העסקים לא יודעים. זה לא פוסט הסבר "איך להשתמש בניוזלטר" וגם לא "הרשימה המלאה" של כל חברות ומערכות הניוזלטר בישראל. זו רשימה שעשינו לוויזי לטובת הלקוחות שלנו כדי להבחין ולבחור את המערכת הכי טובה להם. כדי לגשת לעניין שאלנו את עצמנו "מי השואל" האם הוא אמריקאי, האם הוא ישראלי, האם הוא טכנולוג וצריך תמיכה מורחבת או האם הוא “Early Adapter” ומבין בשנייה, האם יש לו רשימה של 200 או רשימה של 50,000 וכו' לפניכם הרשימה המצומצמת לפי "מי השואל"

10% קופון הנחה לכל החיים לרישום למערכת הניוזלטר אקטיבטרייל Activetrail

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

שלום לקהילת וויזי, יש לנו הנחה חריגה ונדירה שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר גם לא דרך אקטיב טרייל. יש לנו הנחה של 10% לכל חיי הלקוח, לא רק ברישום! כדי לקבל את ההנחה, יש להזין פה פרטים ואנו נשלח לכם קוד. ניתן גם להירשם דרך הלינק הזה, הלינק מפנה אתכם לאתר של אקטיב טרייל, שם תרשמו ל"פתח חשבון חינם", לאחר אישור ההרשמה ובתוך פאנל הניהול שאתם משדרגים, הזינו את הקופון "wisy" ללא המרכאות ואז תוודאו שיש לכם 10% הנחה. פנו אלינו לכל בעיה: מייל - anat@wisy.co.il טלפון - 0547300756 (א'-ה', בין השעות 9:00 ל- 15:00)  

קופון הנחה + הטבה למערכת ניוזלטר של שלח מסר

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

אם אתם בעמוד הזה, אין צורך להסביר מהי מערכת ניוזלטר נציין את הבידול של מערכת "שלח מסר" מול מערכות רב מסר, אקטיב טרייל וכו' והבידול הוא: - תיקון כתובות שגויות - הכנסת סרטון בתוך הודעה - מערכת מבוססת CRM - פילוח קבוצות לפי מידע - מערכת סטטיסטיקות מהמתקדמות בארץ וגם בחו"ל - הכנסת קובץ PDF בתוך הודעה - מערכת עיצוב ברמה של עיצוב תבנית תוך 5 דקות לנרשמים דרך הלינק הזה יש הטבה של 60 יום חינם (במקום 30 יום חינם) לחצו כאן לקישור ישיר להטבה>> בנוסף, ניתן להירשם גם דרך הטופס המצורף מטה: דואר אלקטרוני: סלולרי: שם מלא:

בחירת מערכת לחנות וירטואלית- מג'נטו, וורדפרס או מערכת סגורה

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אין כמעט יום שעובר בלי שנישאל שאלה המתייחסת להשוואה בין מערכות שונות לבניית אתרים. באתרי תדמית השאלה הנפוצה היא בין Wix לבין וורדפרס (ועל כך בפוסט השוואתי אחר במיוחד בהקשר של קידום אתרים ושיווק באינטרנט) ועוד שאלה נפוצה היא בחירה של מערכת לחנות וירטואלית. לא נביא פה את המדריך השלם, כי כל מערכת עומדת בפני עצמה עם מאות שיקולים ויתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. ניתן פה את התקציר ואת ההיי לייטס של המערכות והתכנסות במה לבחור. ראשית בכלל מי השחקנים? יש הרבה מאד שחקנים, רק נחלק אותם לשלוש משפחות משפחה ראשונה - ה"גן הסגור" אלו מערכות סגורות אשר פותחו במיוחד לקמעונאות. יש

איך עוברים חברת קידום אתרים ונשארים בחיים

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

לא ניגע כאן בסיבות להחלפת חברת קידום אתרים, ישנן הרבה. שורה תחתונה, אתם רוצים לעבור חברת קידום אתרים שעושה לכם היום את כל הטיפול בשיווק באינטרנט. אז בסיכומם של דברים, צריך לקבל את כל ה"נכסים האינטרנטיים שלכם" ולקבל הרשאה מלאה להכל. נצא מתוך נקודת הנחה שחלק מהנכסים, הגישות וההרשאות יש לכם וחלק לא, פשוט מה שיש תעברו הלאה. מתחילים. כללי: בין אם נפרדים בטוב או בין אם לא, תמיד טוב לעשות החלפת סיסמאות לכל הערוצים והנכסים האינטרנטיים שלכם. דומיין: לוודא שהדומיין רשום על שמכם - אם הוא אינו רשום על שמכם, זה לא שינוי בזק שלוקח דקה, צריך קצת טופסולוגיה וכו' וזה

מה זה CSS ואיך מעדכנים תוכן באתר בצורה נכונה אשר חוסכת זמן והופכת את האתר שלכם למהמם וממיר!

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: העלאת תוכן

האם ניתן גם לחסוך זמן וגם להפוך את האתר ליפה יותר? התשובה נמצאת ב- CSS שזה ראשי תיבות של Cascading Style Sheets מה זה CSS תכל'ס? זה קובץ הגדרות עיצוב. תדמיינו מסמך וורד פשוט. בכל רגע נתון שאנו כותבים מסמך רגיל, יש פונט דיפולטיבי (מוגדר מראש), כותרת דיפולטיבית, ריווח דיפולטיבי ועוד מאות הגדרות. רוב האנשים בטעות ובפועל מחוסר ידע, עובדים על מסמכים כשכל לחיצה שנייה שלהם היא על Bold, Underline, רווח, אנטר, שוב אנטר ועוד. מה שיוצא להם זה אחד משניים - או מסמך מזעזע ברמות, לא אחיד, ללא שפה אחידה וכו'. או שהם עובדים כמו עבדים על איחוד המסמך

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם