בלוג שיווק באינטרנט

כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס

כללים אוטומטיים בגוגל אדוורדס

פורסם על ידי עמית שמלה ב . קטגוריה: הדרכות, הדרכות גוגל אדוורדס

הגדרת כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס יחסכו לכם זמן, יתריעו ויציפו עבורכם את הדברים החשובים שצריכים לקבל תשומת לב בחשבון ויעזרו לכם באופטימיזציה ובהאצת הקמפיינים.

אסטרטגיית ניהול פרסום בגוגל

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

ריכזנו כאן שאלות נפוצות בנושא ניהול תהליך רכש המדיה, פריסתו ומחירים של קליקים ולידים מהיכן מתחילים? מתחילים בלמידה, לומדים את הלקוח, לומדים את הצרכים שלו, לומדים את המתחרים שלו בעזרת כלי ריגול מדהימים כמו SEMRush, SimilarWeb ועוד, לומדים את הקופי שלו ואת הקופי של השוק. הגדרת מטרות ויעדים שלב שני הוא הגדרות עם הלקוח של מטרות, מה בסופו של יום הלקוח רוצה - כמובן שלרוב זה יהיה "ליד איכותי במחיר הנמוך ביותר" אבל לא תמיד, לפעמים לקוח רוצה חשיפה, לפעמים לקוח רוצה Engagment (מעורבות עם הדף שלו), לפעמים לקוח רוצה תודעה וכו'. לא תמיד הלקוח רוצה לידים או רכישות, לרוב

האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל'ס לא. האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים. גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור הגולש וזה אומר בפועל שני דברים, האחד שהגלישה היא ב- SSL (מאובטח יותר) אבל השני וזה לרעתנו שבגלל האבטחה ופרטיות לא יהיה מידע מאיזה ביטוי הגולש הגיע. יש מידע על הכל כמעט, על השעה, על הארץ, על הדפדפן שלו וכו' אבל לא מאיזו ביטוי הוא

תמחור

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

מצאתי יותר בזול! הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו' בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת. אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי בנו מאות אלפי אתרים רק בישראל, תשאלו כמה באמת מרוצים, כמה ממליצים על הספק שלהם? כמה מוכנים "לחתום עליו"? התשובה היא בודדים. למה זה? כי זה מאד מאד קשה – כי בניית אתר ללקוח היא הדבר הכי לא "טכני" שיכול להיות, זה מערב רגש, התאמת

עיצוב לוגו בזול – או מקסימום Value for money בעיצוב הלוגו שלכם

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

הרבה עסקים נותנים יותר מדי מקום ומשקל בשיווק שלהם לעיצוב הלוגו, עיצוב הסלוגן ועיצוב השפה. יש לזה מקום כמובן, אבל אם תראו את כל השפות של החברות הגדולות, הן הגיעו אחרי הביצוע ואחרי שהייתה כבר יישות עומדת - התפוח של אפל הוא כי סטיב ג'ובס הכי אוהב תפוחים וגוגל הוא כי סרגיי ברין אוהב צבעים ילדותיים (האם זה בכלל לוגו?) ויש עוד מאות דוגמאות. אני חושב שצריך לתת ללוגו, לסלוגן או בכלל לשפה מקום ומצד שני לא לתת לו מקום רב מדי, לא לצאת מדעתכם (מה שאני רואה הרבה אצל עסקים בתחילת דרכם) ולתת משקל בלתי רגיל לשפה של החברה.

כל פרסום הוא פרסום טוב? קייס השוגר דדי של אגאדיר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

בשנים האחרונות אני מרגיש שיש קברניטי פרסום שלא עשו השכמה בעשרים שנה האחרונות, שהם חיים בשנת 1980, שהם מגניבים תל אביביים, מרוצים מעצמם מאד. יש משפט שאמר לי כותב ארץ נהדרת "שבאולפן צוחקים, בבית בוכים" - אל תתלהב מעצמך כל כך, מרוב התלהבות תשכח את הקהל שלך. ראשית, על מה המהומה? אגאדיר יצאו בקמפיין חצוף וסקסי על מוצר חדש שלהם. זה הקמפיין. חשוב לציין שהקו המנחה של אגאדיר הוא סקס וחוצפה וזה חלק מהקו שאולי פשוט נמתח קצת יותר מדי. אז מה קרה? הגולשים יצאו מדעתם ואני כלל לא נכנס לדיון האם הם צודקים או לא, זה לא הדיון, אבל

איך ממנפים תוכן במרחב האינטרנטי לטובת שיווק מקסימלי?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

רבות אנו נשאלים ע"י לקוחות שיש להם תוכן מעולה או שנוצר להם תוכן מעולה. איך עכשיו ממנפים אותו? מה זה תוכן מעולה? ערוץ 2 ראיין אותך בפריים טיים, גלובס כתוב עליך, YNET כתבו עליך, יש לך מאמר מאתר אקדמי מוביל או שאתה כתבת משהו או ייצרת משהו שאתה חושב שהוא מעולה. בפוסט הזה אנחנו מדגישים תוכן מעולה אבל כמובן שזה יכול להיות כל סוג של תוכן - העניין בכל סוג של תוכן שלא כל תוכן באמת שווה מינוף, האם כל תוכן שיש לך שווה להשקיע בו Outbrain? לא בטוח. לטובת הפוסט ניקח דוגמא שאני עו"ד, בעלים של משרד, אשר מתמחה

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם