האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” ע”י לקוחות והעניין הוא כזה – פשוט לא צריך!

זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע.

בתוך “הקופסה” יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו’ שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים.

הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש פה שוק שדופק חזק מאד עם הרבה טראפיק. לקוח קלאסי ישקיע בערך 100 ש”ח ליום (3,000 ש”ח לחודש) ואז יבוא לוויזי ויגיד “חברים, בואו נביא עוד לידים, בואו נעשה חשיבה להגדלת הלידים” – אז אין צורך כי עדיין יש מספיק תנועה, צריך פשוט להגדיל תקציב ולהביא את התנועה הנוספת שקיימת בשוק הזה.

צריך לזכור דבר מאד חשוב, תמיד, אבל תמיד יהיה יותר זול להביא לקוח שמחפש אותנו מאשר אנו מחפשים אותו. העלות לרכישת לקוח שמחפש משהו בגוגל תהיה תמיד נמוכה מאשר להיפגש איתו ע”י באנר שהוא לא חיפש אותנו ואז לנסות אולי כן ואולי לא להמיר אותו. ברור גם שהרצינות של אותו לקוח שבא מגוגל היא פי כמה מאשר שאני חיפשתי איתו. דמיינו יוזר שמחפש “טיפול לכאבי גב” ברור שהוא רציני, ברור שהוא צריך וברור שהוא יומר בהינתן התנאים הנכונים, זאת מול באנר אשר מחפש אותו “כואב לך הגב? , תבוא לפלוני אלמוני”

אנחנו מדברים פה על באנרים אבל זה יכול להיות סרטון, מאמר או כל ערוץ אחר.

העניין הוא שאין מה לעשות שום פעולה לפני מיצוי שוק. כי בתוכו, בתוך הקופסה הזו של הבאת טראפיק איכותי יש כל כך הרבה מה לעשות שלא זכור לי כמעט מקרים שמישהו מיצה לגמרי את השוק.

אותו דבר בעניין אנליטיקס, ספליט טסטינג (בדיקות יחסי המרה וכו’), רוב האתרים כל כך גרועים ולא ממירים והלקוחות רצים לעשות בדיקת יחסי המרה, מה יש לעשות בדיקת יחסי המרה לפני שיש לך צ’ק אאוט מושלם, בכל המכשירים בכל הרזולוציות בכל אמצעי התשלום ובכל הארצות. מתי ראיתם לאחרונה חנות מושלמת? בקושי זכור לי. אז שאגש לבדיקות יחסי המרה לפני שאהיה מושלם?

הסיכום הוא פשוט וגם מורכב. פשוט במובן הזה שצריך למצות קודם כל את הטראפיק הקיים במקסימום תקציב. אז למה זה מורכב? כי זה נדיר כמעט לעשות אופטימיזציה מלאה לתקציב, אבל אם נניח רגע שכן, אז ללכת על ערוצים אחרים שעוד לא חשבו עליהם בידיעה כמובן שהם יותר יקרים.

שאלות ותשובות

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו...

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים...

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב...

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית....

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו...

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש