ניהול עמוד אינסטגרם – לא לצעירים בלבד!

שיווק ופרסום עסקים באינסטגרם

אינסטגרם היא כבר מזמן לא רק רשת לשיתוף תמונות עם חברים, אלא פלטפורמה שיווקית אפקטיבית ואיכותית.
לא מספיק לפרסם אימג'ים יפים (למרות שזו התחלה טובה), שיווק יעיל ונכון הוא פרי של אסטרטגיה שיווקית ותכנית מחושבת, מיקוד קהל ובניית קהילה וכן בניית זהות מיוחדת וייחודית למותג.

ראשית יש להבחין בין ניהול פרופיל עסק באינסטגרם לפרסום באמצעות מודעות.
לא כל עסק צריך עמוד אינסטגרם פעיל, למי זה כן יכול להתאים? לעסקים בעולמות העיצוב, הקולינריה, לייף סטייל ולכל עסק שיש לו ויזואליה חזקה ומעניינת.

חשוב לקחת בחשבון את המוצר אותו אתם רוצים לקדם – ולהבין האם קהל היעד שלכם אכן נמצא שם? האם יש למותג סיפור לספר ותוכן שיוכל לעניין באמצעותו את הקהל?

שיווק באינסטגרם – דרכי פעולה

אז אחרי שהחלטנו לפתוח עמוד, צריך לבנות תכנית תוכן – כאן אנחנו נכנסים לתמונה.
התכנים צריכים להתאים לקהל היעד ולמה שאנחנו רוצים לספר (ובסופו של יום גם למכור).
התוכן יכול להיות קשור למוצרים, אבל לא רק – עוקבים נהנים לראות את אחורי הקלעים של המותג, את חוויות היום יום, לקבל טיפים מעניינים או הסברים על המוצר ודרך הייצור. הויזואליה צריכה לגרות את העין, לא להסתפק בתמונות באיכות לא גבוהה.
בנוסף, יש לשמור על אחידות וסגנון אסתטי אחיד.

דרכים נוספות לעידוד האינטרקציה וחשיפת קהל היעד לפרופיל שלכם – שימוש בהאשטגים, מעקב אחר חשבונות רלוונטים, מעקב אחר תגובות, מענה לתגובות, ניהול תחרויות, יצירת LIVE, שימוש בסטורי ועוד הרבה פעולות חשובות – תשאירו אותן לנו.

כמה דוגמאות מוצלחות לשיווק נכון באינסטגרם:

סניקרס – צבעוניות אחידה, הענקת ערך מוסף לעוקבים באמצעות טיפים, רעיונות ומתכונים לשילוב עם סניקרס.
 ניהול אינסטגרם לעסק

ואנס – שפה המתאימה לקהל היעד – צעירים סקייטרים, תמונות מרעננות, מוכרים לייף סטייל.

פרסום באינסטגרם

היינץ – ממים מצחיקים, "משחקים" בפוסטים (כמו הקולאז' ממנו צריך לבחור) – העוקבים משתפים פעולה.

שיווק נכון באינסטגרם

 

פרסום באינסטגרם

בואו נדבר רגע על פרסום באינסטגרם!

בין אם מדובר במודעה ש"קופצת" בפיד האינסטגרם או מודעה שמגיעה אלינו דרך הסטורי, שתיהן מנוהלות באמצעות ממשק הפרסום של פייסבוק. עם זאת, ההמלצה שלנו היא לייצר מודעות שונות לאינסטגרם ולפייסבוק, מבחינת גודל התמונה, הצבעים והסגנון שלה. אלו 2 פלטפורמות בהן הקהלים כאילו מדברים בשפות שונות – יש מודעות שנראות טוב בפייסבוק אבל בעת הגלילה באינסטגרם עלולות להיראות "מכירתיות" מדי ואפילו מעט מרתיעות.

מה לגבי מודעות בסטורי? כיום מדובר באחד הכלים החזקים לפרסום. הסטורי באינסטגרם הוא פיצ'ר שהגיע בעקבות הסטורי האגדי של הסנאפצ'אט, בו התכנים נעלמים לאחר 24 שעות. יש בסטורי משהו יותר אותנטי מתמונות הפיד, הוא מייצר מעיין "הצצה" לחיים ולכן לא מפתיע שגולשים רבים התמכרו לפיצ'ר הזה ומקליקים על החלק העליון של האפליקציה כדי לראות מה קורה מאחורי הקלעים של חבריהם ושל החשבונות המועדפים עליהם. השפעת מודעת סטורי עבור קהל היעד (המטורגט באופן מדוייק) יכולה להיות מדהימה, שכן היא קופצת לגולש בהפתעה, בין סטורי לסטורי. מה שנקרא – אפקט ההפתעה.

רוצים לדעת עוד על שיווק באינסטגרם עבור העסק שלכם?
צרו עמנו קשר

7 נקודות חשובות בדרך לחשבון אינסטגרם מצליח

מטפחים פרופיל אינסטגרם אישי ולא רואים עליה בכמות הלייקים והעוקבים?
7 טיפים
תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות