שיווק באינטרנט

אמאזון מגיעים לישראל – האם אפשר לנצח אותה במגרש הביתי שלה? מאמר אורח מאת דניאל זריהן

אמזון היא ללא ספק השליטה הבלתי מעורערת של עולם המסחר האלקטרוני, ולמרות הדורסנות הידועה שלה (ועל פי הדיווחים גם תנאי עבודה נוראים במחסנים שלה), אי אפשר להתווכח עם הטכנולוגיה שלה והאלגוריתם הגאוני הנמצא מאחורי הקלעים וגורם לנו לקנות ממנה עוד ועוד מוצרים. במצב כזה, האם יש לעסקים אחרים בכלל סיכוי לשרוד? אמזון קיימת כבר יותר מעשרים שנה, וכמו הרבה עסקים אחרים שהיום הם מובילי שוק (כגון אפל), התחילה במוסך של המייסד, ג’ף בזוס, עוד לפני שמישהו חשב שהאינטרנט ישנה לחלוטין את הרגלי הצריכה שלנו. אמזון התחילה בכלל כחנות אינטרנטית למכירת

7 נקודות חשובות בדרך לחשבון אינסטגרם מצליח

Hilla Yachimoviz Kadmon – מנהלת התוכן והמדיה החברתית של וויזי אם אתם מטפחים מזה זמן מה פרופיל אינסטגרם, ולא רואים עליה בכמות הלייקים והעוקבים, או מתקשים להבין על מה כל המהומה, הפוסט הזה בשבילכם: נתחיל בסטטיסטיקה – בשנת 2017 מספר המשתמשים באינסטגרם עלה ל-800 מיליון, 500 מיליון מתוכם נכנסים לאפליקציה מדי יום. שנה לפני מספר המשתמשים עמד על 600 מיליון – כלומר עליה של 33%. זה מטורף! אז מה הסיפור של האינסטוש? בגדול, מדובר ברשת חברתית עם גוד וייבס, היא מתעסקת בויזואליה ובאסתטיקה ובגלל זה מאד נח להתחבר אליה. יש עסקים מסוימים

איך להטמיע קוד GTM ב- WIX

אם גם אתם ניסיתם להטמיע קוד תג מנג’ר בוויקס ולא הצלחתם למצוא איך עושים את זה,  אז בואו תראו כמה  זה פשוט לביצוע: 1. הכנסו ל Google Tag Manager, פתחו קונטיינר והעתיקו את הקוד של ה Head   2. גשו לממשק של וויקס ובחרו בהוספת App 3. בחרו ב HTML Iframe/Embed 4. לחצו על Add to site 5. תקבלו ריבוע אפור בתוכו נשתול את הקוד   6. גררו את הריבוע לחלק העליון של האתר בחלק הגבוה ביותר   7. לחצו על גלגל השיניים של ההגדרות ובחרו ב “Code” 8.הכניסו את

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” ע”י לקוחות והעניין הוא כזה – פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך “הקופסה” יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו’ שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים. הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ’מרק – רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו’ בד”כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז”א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, האתר ימיר 3 אנשים לפונים (לא למכירות) – ליד (מתעניין פוטנציאלי למכירה) יכול להיות דרך טלפון, טופס, SMS או אחר העיקר שיפנה 🙂 דף נחיתה בד”כ ימיר 6% עד 8%. אז מה השאלה בעצם אתם שואלים?

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו את כל הטראפיק, מה עם קמפיין מיילים? פייסבוק וכו’. אז איך מנטרים את הקמפיינים החיצוניים? מה הכלי הכי מתאים?

מהי הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים באתר

דפים הם מאד דינמיים באתרים ובמיוחד באתרי קמעונאות. מה הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים? ראשית, לא מוחקים שום דף כך סתם, עושים לו העברה. עושים לו העברת 301 שזו העברה קבועה, בשונה מ- 302 שזו העברה זמנית (אנו בוויזי לא ממליצים בשום מקרה על 302). אז לאן להעביר? אם זה עמוד תוכן > לדף הכי קרוב אליו. אם זה עמוד ללא קשר לכלום > לדף הבית. אם זה עמוד ברמה שלישית, אז לרמה מעליו. לדוגמא תחת דף הבית (רמה ראשונה) יש עמוד אודות (רמה שנייה) ותחתיו יש “דרושים” (רמה שלישית) ואת

האם שווה לעשות אוטומציה לדפי 404?

דף 404 (לא נמצא) הוא לאו דווקא כשל במערכת. יכול להיות שהאתר שלך מעולה וכל הדפים בסדר אבל מישהו שלח למישהו לינק לא נכון, הקליד משהו לא נכון וכו’. אם כך, למה לא להגדיר למערכת שכל שגיאה תביא אותנו ישירות לדף X, לדוגמא לדף הבית, הרי שורת קוד אחת פותרת את העניין. התשובה היא שלא מהרבה טעמים אבל ניגע בשניים בולטים – הראשון הוא קידום אתרים והשני הוא תחזוקתי וגם לו כמובן קשר לקידום אתרים. ברמת קידום האתרים שיש לי עמוד שבור, או מישהו קישר אלי באופן לא נכון, תמיד

אסטרטגיית ניהול פרסום בגוגל

ריכזנו כאן שאלות נפוצות בנושא ניהול תהליך רכש המדיה, פריסתו ומחירים של קליקים ולידים מהיכן מתחילים? מתחילים בלמידה, לומדים את הלקוח, לומדים את הצרכים שלו, לומדים את המתחרים שלו בעזרת כלי ריגול מדהימים כמו SEMRush, SimilarWeb ועוד, לומדים את הקופי שלו ואת הקופי של השוק. הגדרת מטרות ויעדים שלב שני הוא הגדרות עם הלקוח של מטרות, מה בסופו של יום הלקוח רוצה – כמובן שלרוב זה יהיה “ליד איכותי במחיר הנמוך ביותר” אבל לא תמיד, לפעמים לקוח רוצה חשיפה, לפעמים לקוח רוצה Engagment (מעורבות עם הדף שלו), לפעמים לקוח רוצה

רישום והוספת בית עסק למפות של Apple

איך מוסיפים בית עסק כך שיופיע על גבי המפה של אפל. נכנס למפות של אפל ונלחץ על האייקון i בתחתית המסך ושם נלחץ על

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש