באיזו פלטפורמה הכי מומלץ למכור את הקורס \ המוצר הדיגיטלי שלנו?

אז יש לך קורס דיגיטלי, מה ההמלצה הכי טובה – להעלות אותו לוורדפרס עם פלאגין? למכור אותו ב-Udemy ושות’ או להכניס אותו למערכת ייעודית? שאלה שאנו נשאלים כל הזמן ונציע פה תשובה. ראשית דעו שאנו לא מייצגים פה אף אחד, לא קשורים לשום מערכת ונקיים מכל אינטרס כזה או אחר. זהו מאמר דעה נטו. דיגיטל […]

13 אלמנטים באתרים שכדאי לקבור בעידן המודרני

לפני כשבוע אני מקבל טלפון מאחד הלקוחות המוערכים שלנו והוא אומר לי “עידו, תשים לי בבקשה את כל כפתורי ה-Sharing באתר, אני רוצה אותם בכל עמוד”. שאלתי אותו, תגיד, מתי לאחרונה אתה “הדפסת מאמר”, יש לך בכלל מדפסת? מתי לאחרונה מתוך כפתורי השיתוף, שיתפת לטוויטר, יש לך בכלל טוויטר? ואם אין לך ולחברים שלך אין, […]

קייס מדהים למשווקים: איך הופכים את שיא השעמום לשיא העניין – ראיון עם תליק כרמון, מנהל עמוד הפייסבוק הכי טוב בישראל – “האקדמיה ללשון העברית”

כיצד הפך עמוד “האקדמיה ללשון עברית” לעמוד הפייסבוק הטוב בישראל ומה אנחנו יכולים ללמוד ממנו? יש לנו כל כך הרבה מה לשאול את תליק כרמון – מנהל העמוד הטוב בישראל “האקדמיה ללשון העברית”, אבל נסתפק בשבע שאלות ממוקדות ומדויקות. רגע לפני – הקדמה (קצרה, לא לדאוג) אין דבר כזה “העמוד הטוב בישראל” כי אין באמת […]

אמאזון מגיעים לישראל – האם אפשר לנצח אותה במגרש הביתי שלה? מאמר אורח מאת דניאל זריהן

אמזון היא ללא ספק השליטה הבלתי מעורערת של עולם המסחר האלקטרוני, ולמרות הדורסנות הידועה שלה (ועל פי הדיווחים גם תנאי עבודה נוראים במחסנים שלה), אי אפשר להתווכח עם הטכנולוגיה שלה והאלגוריתם הגאוני הנמצא מאחורי הקלעים וגורם לנו לקנות ממנה עוד ועוד מוצרים. במצב כזה, האם יש לעסקים אחרים בכלל סיכוי לשרוד? אמזון קיימת כבר יותר […]

7 נקודות חשובות בדרך לחשבון אינסטגרם מצליח

Hilla Yachimoviz Kadmon – מנהלת התוכן והמדיה החברתית של וויזי אם אתם מטפחים מזה זמן מה פרופיל אינסטגרם, ולא רואים עליה בכמות הלייקים והעוקבים, או מתקשים להבין על מה כל המהומה, הפוסט הזה בשבילכם: נתחיל בסטטיסטיקה – בשנת 2017 מספר המשתמשים באינסטגרם עלה ל-800 מיליון, 500 מיליון מתוכם נכנסים לאפליקציה מדי יום. שנה לפני מספר המשתמשים […]

איך להטמיע קוד GTM ב- WIX

אם גם אתם ניסיתם להטמיע קוד תג מנג’ר בוויקס ולא הצלחתם למצוא איך עושים את זה,  אז בואו תראו כמה  זה פשוט לביצוע: 1. הכנסו ל Google Tag Manager, פתחו קונטיינר והעתיקו את הקוד של ה Head   2. גשו לממשק של וויקס ובחרו בהוספת App 3. בחרו ב HTML Iframe/Embed 4. לחצו על Add […]

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” ע”י לקוחות והעניין הוא כזה – פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך “הקופסה” יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו’ שזה עוול […]

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ’מרק – רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו’ בד”כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז”א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, […]

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו את כל הטראפיק, מה עם קמפיין מיילים? פייסבוק וכו’. אז איך מנטרים את הקמפיינים החיצוניים? מה הכלי הכי מתאים?

מהי הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים באתר

דפים הם מאד דינמיים באתרים ובמיוחד באתרי קמעונאות. מה הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים? ראשית, לא מוחקים שום דף כך סתם, עושים לו העברה. עושים לו העברת 301 שזו העברה קבועה, בשונה מ- 302 שזו העברה זמנית (אנו בוויזי לא ממליצים בשום מקרה על 302). אז לאן להעביר? אם זה עמוד תוכן > לדף הכי קרוב […]