בידול

אפשר לסכם את הבידול של וויזי בשלוש מילים: אופטימיזציה לכסף שלכם.

בסופו של יום אנחנו מתבקשים לעשות את המקסימום מהכלים ומהמשאבים הקיימים. זו מהות העבודה שלנו. אנו מניחים שכקוראים מאסתם במילים כמו שירות, מקצועיות אמינות אשר יושבות על כל כרטיס ביקור של כל מתווך. אז מה באופן אובייקטיבי מצליח לייצר יותר תמורה לכסף שלכם?

One Stop Shop

אני חייב להיות כנה (עידו הכותב), ולציין שמחירי בניית האתרים ברצפה וביחס לתמורה, להשקעה האדירה, למחשבה, לתכנון, ל- QA אנחנו פשוט לא מרוויחים על זה כסף, אפילו מפסידים.

אז למה אני מחזיק מחלקה כזו? רק מסיבה אחת. כדי שנוכל לספק את כל השרותים במקום אחד.

אנחנו צוות של כמעט 20 אנשים, מתוכם 4 בתחום בניית האתרים. למה? כי זה חשוב לתשתיות, אנחנו לא זורקים אתכם לפרילנסרים שאתם לא מכירים בכל פעם שיש לכם צורך קטן כמו דף נחיתה וכו'. אנחנו פשוט מספקים את כל שרותי השיווק אונליין בבית אחד. פעם מרוויחים ופעם מפסידים אבל בשורה התחתונה, הלקוח וגם אנחנו מרוויחים.

מיקוד והתמקצעות

אין לנו אדם שהוא גם הבונה, גם המתכנן, גם המקדם, גם מנהל את קמפיין ה- PPC ובקיצור – סופרמן. למה אין לנו? כי אין כזה אדם.

כל אחד אצלנו מומחה בתחומו. מנהלת המדיה החברתית שלנו לדוגמה, יושבת כל היום על הפייסבוק, לא עושה קידום אתרים, לא פרסום בגוגל, כלום. רק פייסבוק. היא הולכת לכנסים, קוראת חומרים מקצועיים, מתעדכנת בטכנולוגיות ועוד. המיקוד הזה מייצר מקצועיות ברמה הכי גבוהה. כך כל המחלקות שלנו. כולם ממוקדים רק בשלהם ותפקידו של מנהל האקאונט הוא לנצח על התזמורת הזו מול הקהל שלו (הלקוח) ולספק לו את כל השרותים השיווקיים ברמה הכי גבוהה.

כלים ותהליכים

אין אצלנו ניירת, לא פתקים, אין משימות שעוברות בע"פ בדרך לקפה, לא שואלים שאלות ב- SMS והמייל אצלנו הוא כלי תקשורת ולא כלי עבודה.

יש לנו תוכנות מסודרות לניהול משימות ותהליכים, אנחנו עובדים לפחות עם 20 כלים ווביים כדי לדייק את העבודה ובין היתר Asana, Harvest, Zoho, Instagantt ועוד.

כל אחד יודע בדיוק מה הוא עומד לעשות באותו היום. כל לקוח מקבל סט של משאבים מסודר ומוגדר ואין בכלל דיונים כמו "לא שלחת, שלחת? כי אני לא מוצא את זה במיילים שלי?" "פעם ראשונה שאני שומע על המשימה הזו…" "בקשת דף נחיתה או רק באנר?" וכו'.

הכל מתודולוגי מאד, מסודר ומוגדר.

וותק וניסיון

אנחנו כבר לא צעירים, לא סיימנו אתמול קורס כזה או אחר לקידום אתרים. היינו פה עוד לפני גוגל, עוד מ Alta Vista ז"ל, עוד כש Yahoo היו אינדקס וכו'. עברנו את כל שלבי ה- PPC מהיום הראשון, עוד כשגוגל גבתה סנט אחד לקליק והיינו מקבלים בסוף החודש חשבון של 3.22$.

הניסיון מאפשר לנו לעשות אופטימיזציה, לדעת היכן להשקיע את המשאבים כדי שיביאו את התמורה, לדעת מה עובד ומה לא והכי משמעותי – להבחין בין עיקר לטפל.

יתרון הגודל – רשת אתרים וקייס סטאדיס

כיוון שאנו משווקים ומקדמים מאות אתרים ולקוחות, אנחנו רואים וחווים את הכל כמעט, החל מהצלחות בלתי מוסברות בקידום, דרך עונשים של לקוחות שבאים אלינו לחילוץ וקייסים מגוונים אחרים.

יתרון הגודל מאפשר לנו לראות ולטפל במאות אתרים וזה ממקד אותנו עוד במה עובד ומה לא בתחום קידום האתרים.

רשת אתרים – עם הזמן צברנו כר נרחב לשיתופי פעולה אשר נכון להיום (עדיין) תורם לקידום אתרים.

מקסימום תמורה לכסף

אנחנו לא זולים אבל גם לא יקרים, הבידול שלנו הוא לא במחיר, מה שכן, אנחנו יושבים בול ב- Sweet Spot – כך שמצד אחד אנחנו לא פרילנסר אשר היום מספק לך שרות נדיר אבל מחר הוא עמוס ומחרתיים אתם בכלל לא בפריוריטי שלו כי הוא קיבל תיק משמעותי. אך מצד שני אנחנו גם לא חברת ענק עם תהליכים מסורבלים. ההגדרה הנכונה היא שאנחנו "סיירת לשיווק באינטרנט" מה שמייצר את המקסימום ערך לכסף שלכם.

תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות