צ'ק ליסט ל UX לאתר – אילו נצחונות ניתן להשיג במינימום זמן

הקדמה קצרה לפוסט + שתי דוגמאות פופ אפ – לא להקפיץ ישר וכן להקפיץ לאתרי סחר (וגם לא מייד) פופ אף מיידי הוא גם מטרד וגם פוגע בקידום אתרים כי אנחנו מקשים על גוגל בקריאת הקוד.  או לא להקפיץ בכלל, או ביציאה מהאתר או לאחר מינימום 10 שניות.  גם כאשר מקפיצים, להבליט את ה X, […]

איזו תבנית מומלצת היום לבניית אתר וורדפרס

רקע על "תבניות" ללא קשר לקוד למי שלא בא מהתחום, זה נשמע הדבר הכי קל בעולם, הרי יש תבנית והיא עולה גרושים (כמה עשרות דולרים) ואתה קונה אותה נשאר להזין תוכן ללחוץ Publish  ויש אתר. לא ככה? אז זהו שלא.  אבל למה לא?  כי מי שבונה מלא אתרים ועובד עם מלא לקוחות מבין שבחיים בחיים, […]

איך פותחים עוד יוזרים בוורדפרס

חשוב להדגיש שאנו מאד לא ממליצים לפתוח עוד "אדמינים" במערכת, רק עורכים. מזכירים שאדמין יכול לעשות הכל, כולל לשנות לכם את האתר. אין הכוונה במובן הרע שמישהו הולך לעשות לכם נזק במתכוון, אלא פשוט כטעות מישהו לחץ על כפתור שהוא לא צריך… נכנסים למערכת (אם צריך הסבר יש כאן) לוחצים על היוזרים ומזינים את הפרטים […]

איך נכנסים לעריכת אתר ואיך מאפסים סיסמה אם הגישה חסומה

ניגשים לאתר שלכם מכן דפדפן רגיל (כרום פיירפוקס וכו') מוסיפים לאחר שורת הכתובת של האתר לוכסן ולאחר מכן wp-admin, זה צריך להיראות כך www.mydomain.co.il/wp-admin אם אתם לקוחות וויזי ולא עובד לכם wp-admin, תנסו sumsum  אתם אמורים להגיע לחלון הזה, כאן תזינו יוזר (או מייל) וסיסמה שלכם לא זוכרים את הסיסמה שלכם? לחצו למטה שחזור סיסמה […]

הסבר מקיף ופשוט על מערכת הקופונים המובנית של ווקומרס (WooCommerce) כיצד מוסיפים קופון ועוד

ראשית הסבר בסיסי על הקופונים של ווקומרס   בכלל בא לכם קופונים? איך מסירים או מבטלים קופון בזמן העגלה למה בכלל לבטל? כי אם אין זה סתם מתסיס וניתן לחשוב למישהו יש הנחה ולך לא. המלצה חמה היא ממש להסתיר את הקופונים ואז לרשום בקטן "ברשותי קופון" ולא לשים תיבה גדולה. בכל מקרה אם רוצים […]

טפסים, לידים ומה שביניהם

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן – דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא […]