וורדפרס

הסבר מקיף ופשוט על מערכת הקופונים המובנית של ווקומרס (WooCommerce) כיצד מוסיפים קופון ועוד

ראשית הסבר בסיסי על הקופונים של ווקומרס   בכלל בא לכם קופונים? איך מסירים או מבטלים קופון בזמן העגלה למה בכלל לבטל? כי אם אין זה סתם מתסיס וניתן לחשוב למישהו יש הנחה ולך לא. המלצה חמה היא ממש להסתיר את הקופונים ואז לרשום בקטן “ברשותי קופון” ולא לשים תיבה גדולה. בכל מקרה אם רוצים להסתיר בכלל אז האופציה כאן – ווקומרס >תשלום > לאפשר שימוש בקופונים האם ניתן להגביל קופון לשימוש של אדם? לדוגמה קופון לרכישה חד פעמית התשובה היא כן, אבל שימו לב שחייבים שאותו יוזר יהיה לו

טפסים, לידים ומה ביניהם

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן – דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא קבלת הליד. או למעשה בחוסר הקבלה שלו. אנחנו כאמור עושים כל כך הרבה מאחוריי הקלעים שפשוט חבל שלידים הולכים לאיבוד ושהלקוחות לא מקבלים אותם. לפניכם מספר גורמים וסיבות העלולים לחסום את הלידים. טיפול והבנת כל

איך מעלים תמונות לאתר כך שלא נפגע במהירות טעינה שלו

הפוסט הזה נולד בצעקות. יונתן מנהל התשתיות שלנו כל פעם “שוטף” אותנו על כך שאנו ולקוחותינו מעלים תמונות ענק לאתרים. אז החלטנו לעשות סדר ללקוחותינו ולעצמנו.   לא צריך להיות גאון קידום אתרים כדי להבין שאם אתר עולה מהר, זה טוב לגולש, אם זה טוב לגולש גוגל מקדמים את הנושא. הם כל כך מקדמים את הנושא, שהם פתחו לאחרונה את המדד של מהירות למובייל אפילו והם מפנים לכל הכשלים של האתר. בפועל מהירות נמדדת מהרבה נושאים אשר ניתן לראותם במדד של גוגל. לא ניכנס כאן לכל הנושאים, רק לנושא התמונות. זה

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש