קידום אתרים אתרים בגוגל SEO לפי כל המתולוגיות של 2024

לפני הכל - למה אנחנו?

מעל 15 שנות נסיון!

מעל 1000 לקוחות שעשינו להם קידום אתרים אורגני! 

מעל 20 עובדים In House שכל היום חוקרים וחוקרים וחוקרים את עולם קידום האתרים

והכי חשוב – אנחנו פרטנרים! 

האם בגלל כל מהפכת ה AI, צ'אט GPT וכו' קידום האתרים מת?

התשובה היא לא. 

נכון להיום אלו כלי עזר בינוניים, לא יותר מזה. אתר שיבסס את עצמו על AI בלבד אין לו סיכוי להגיע למקומות הראשונים בגוגל, פשוט אין סיכוי כי הפרמטרים אחרים. 

בנוסף ועל זה נרחיב בפסקאות הבאות, AI לא יכול לעשות קישורים… AI (נכון להיום) לכל היותר יכול לעשות תוכן טוב לקידום אתרים וזהו. 

האם יש בכלל מקום ל"טכניקה" בקידום האתרים

זה מאד תלוי, אם זה טיפול באתר במובן של התשתיות שלו לדוגמה SSL, Redirect וכו' אז חד משמעי כן. אם זה לייצר מאמרים דרך AI או דרך סטודנטים בשקל אז חד משמעית לא. 

האם יש מקום לקישורים בקידום אתרים ב 2024?

לצערנו כן, עדיין הדרך הלא סבירה ולא הגיונית הזו רלוונטית. כולנו תקווה שהטכניקה הזו של "בניית קישורים" תמות, אבל נכון ל 2024 היא לא מתה וקישורים עדיין רלוונטיים בקידום אתרים. 

חשוב להדגיש שבניית קישורים זה לא אומר קישורים מאתרי זבל – זה ממש תהליך ארוך (ומתיש) של בנייה אורגנית וגם בנייה בתשלום (לדוגמה קישור חזק מ YNET). 

הבנייה האורגנית, נכון להיום, מאד מאד מתישה וכמעט לא הגיונית ולכן הדבר הכי רלוונטי כמעט נכון להיום הוא רכישת קישורים מאתרי פרימיום. 

נכון, זה מטופש ולא הגיוני ככה לקדם אתר אבל זה המצב נכון להיום…

אז מה השלבים של קידום אתר מאפס?

שלב ראשון – תשתיות: 
יש בשלב הזה כ 100 משימות, חלקן ממש קטנות כמו לוודא שיש כתובת אחת בלבד לאתר (לדוגמה שלא יהיה www וללא www וגוגל יחשוד שיש שני אתרים. ועד שלבים יותר מורכבים כמו טיפול במהירות האתר. 

לאתר, לאבטחה, למהירות שלו ולתשתית שלו חשיבות מאד גדולה בקידום האתרים. 

שלב שני – UX\UI:
כן, גם לעיצוב וגם לחווית משתמש יש קשר לקידום אתרים, לדוגמה תוך כמה זמן היוזר הגיע לתוכן, דוגמה נוספת האם "הקשיתי" עליו לרכוש וכו' וכו'. בגדול גוגל מחפשים חוויה מעולה לגולש. אז אם יש גם חוויה טובה וגם עיצוב טוב השהייה שלו תהיה ארוכה יותר ו"נכונה" יותר ולכן תעזור בקידום האתרים. 

שלב שלישי – תוכן מעולה באתר: 
תוכן קריא, ברור, בגובה העיניים, לא ממערכת AI, אלא שאתם באופן אישי כתבתם. כזה שהגולש קורא ומבין. תוכן זה כמובן לא רק טקסט, זה גם וידאו, תמונות, אודיו וכו'. 

שלב רביעי – אופטימיזציה בתוך האתר
SEO on Page – מעבר על כל טייטל, כל H1 כל כותרת, כל פסקה, כל "alt" (טקסט אלטרנטיבי), מעבר על קישורים בתוך האתר ומחוץ לאתר וכו'. 

שלב חמישי – בניית קישורים חיצונית
השלב הכי מתיש שלצערנו עדיין רלוונטי, אבל כן, חובה לקיים אותו ויש מערך שלם של איך לקיים אותו כמו שצריך. 

אז איך נסכם את האסטרטגיה של וויזי בקידום אתרים?

אפשר במשפט אחד 

"מה הייתם עושים אם לא היה גוגל" – זו האסטרטגיה שלנו. 

מה עומד מאחורי זה? הכוונה היא לאמת מוחלטת, כזו שרלוונטית היום ומחר וגם בעוד חמש שנים ולא כי מצאנו איזה וואקום בגוגל ומייד נכנסנו. 

דוגמאות חיוביות – אם לא היה גוגל האם היינו עושים אתר מהיר? ברור שכן, כי זו חוויה של הגולש, האם היינו עושים אתר טוב, עם חוויה טובה ותוכן טוב? ברור שכן כי זה היה עוזר בהמרה. 

אם לא היה גוגל, האם היינו עושים כל יום מאמר AI שאף אחד בעולם הזה לא היה קורא חוץ מגוגל אז התשובה היא ברור שלא. אם לא היה גוגל האם היינו קונים קישורים מפייבר גם ברור שלא וכך הלאה. 

במילים אחרות אנחנו מחפשים את האמת שתחזיק אתכם לא רק היום למעלה בתוצאות החיפוש אלא קבוע למעלה בתוצאות החיפוש. 

קידום אתרים
תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות