הדרכות

איך מסירים ביקורות שליליות מגוגל ומפייסבוק

לאחר שראינו ביקורת שלילית אצל לקוחה שלנו, אמרנו לה מייד לדבר עם אותו לקוח מתלונן. היה ביניהם דין ודברים, הלוך ושוב מיילים וכו’ ובסוף שורה תחתונה הוא לא הסיר את הביקורת. הלקוחה שולחת לנו מייל ואומרת לנו “לא הצלחתי איתו, אז אני מאשרת לכם להסיר את הביקורת שלו מדף הפייסבוק”. צחקנו (לצערנו), כי הלוואי וזה היה אפשרי, אחרת מי בכלל היה שולח אותה לדבר אם אותו לקוח, ישר היינו מסירים. זה לא אפשרי בגוגל, זה לא אפשרי בפייסבוק וזה לא אפשרי בזאפ וזה כמעט לא אפשרי בשום מקום. זאפ אפילו

איך להטמיע קוד GTM ב- WIX

אם גם אתם ניסיתם להטמיע קוד תג מנג’ר בוויקס ולא הצלחתם למצוא איך עושים את זה,  אז בואו תראו כמה  זה פשוט לביצוע: 1. הכנסו ל Google Tag Manager, פתחו קונטיינר והעתיקו את הקוד של ה Head   2. גשו לממשק של וויקס ובחרו בהוספת App 3. בחרו ב HTML Iframe/Embed 4. לחצו על Add to site 5. תקבלו ריבוע אפור בתוכו נשתול את הקוד   6. גררו את הריבוע לחלק העליון של האתר בחלק הגבוה ביותר   7. לחצו על גלגל השיניים של ההגדרות ובחרו ב “Code” 8.הכניסו את

איך להשתלט על חשבון גוגל אנליטיקס

ניהול חשבון – Google analytics בין אם קיבלתם לקוח או, שאתם עצמכם בעלי אתר, יתכן מצב שבו תכנסו לחשבון האנליטיקס ותגלו שאין לכם הרשאת ניהול. במצב הזה, אפשרויות השימוש שלכם באנליטיקס יהיו מוגבלות. מאחר שלרוב המשתמשים האפשרויות הבסיסיות מספיקות למדי, בהחלט יתכן מצב שתגלו שאיש, כולל בעל האתר עצמו, לא יודע למי כן יש את ההרשאות האלו – בדרך כלל זה יהיה מנהל הקידום הקודם או, זה שלפניו או, זה שלפני לפניו. בואו נבין רגע, גם אם יש לכם אפשרות צפיה בחשבון, ואפילו אתם רשומים כאילו יש לכם את כל

כללים אוטומטיים בגוגל אדוורדס

הגדרת כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס יחסכו לכם זמן, יתריעו ויציפו עבורכם את הדברים החשובים שצריכים לקבל תשומת לב בחשבון ויעזרו לכם באופטימיזציה ובהאצת הקמפיינים.

טפסים, לידים ומה ביניהם

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן – דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא קבלת הליד. או למעשה בחוסר הקבלה שלו. אנחנו כאמור עושים כל כך הרבה מאחוריי הקלעים שפשוט חבל שלידים הולכים לאיבוד ושהלקוחות לא מקבלים אותם. לפניכם מספר גורמים וסיבות העלולים לחסום את הלידים. טיפול והבנת כל

מה זה CSS ואיך מעדכנים תוכן באתר בצורה נכונה אשר חוסכת זמן והופכת את האתר שלכם למהמם וממיר!

האם ניתן גם לחסוך זמן וגם להפוך את האתר ליפה יותר? התשובה נמצאת ב- CSS שזה ראשי תיבות של Cascading Style Sheets מה זה CSS תכל’ס? זה קובץ הגדרות עיצוב. תדמיינו מסמך וורד פשוט. בכל רגע נתון שאנו כותבים מסמך רגיל, יש פונט דיפולטיבי (מוגדר מראש), כותרת דיפולטיבית, ריווח דיפולטיבי ועוד מאות הגדרות. רוב האנשים בטעות ובפועל מחוסר ידע, עובדים על מסמכים כשכל לחיצה שנייה שלהם היא על Bold, Underline, רווח, אנטר, שוב אנטר ועוד. מה שיוצא להם זה אחד משניים – או מסמך מזעזע ברמות, לא אחיד, ללא שפה

האם קיים תחליף לגוגל אַפּס? ולמה בכלל לעבוד עם מייל ממותג?

חלק מהצעירים שכחו בכלל מה זה ספאם, שכחו שפעם כשהתקבל מייל, הוא הוחזק על השרת של הדומיין ומה שהיה זה “דרגת חסימה” משלב 1 עד 10, אז או שלא היית מקבל כלום או שהכל היה ספאם, משהו כמו 200 מיילים לא רלוונטיים על מייל אחד.   ואז הגיעו ג’ימייל עם מהפכת הדואר שלהם שעוד תלמד פה לדורות. מעבר לנפח, מעבר לעובדת הענן (לא היה פעם), מעבר לכל זה, היה להם גם את האנטי ספאם הגדול בעולם כיוון שהם בעצם שלטו ושולטים על כל תנועת הרשת.   ואז הם הציעו את

איך מדפיסים את החשבוניות של גוגל אדוורדס

משיקולים שלהם גוגל לא מאפשרים שליחת חשבונית ללקוח באופן אוטומטי ב- PDF (מישהו אמר משהו על Don’t be evil?). לא נדון בטעמים שלהם, זה לא רלוונטי, כי עדיין אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר להביא טראפיק איכותי זה האדוורדס. בפוסט הקצר הזה, לטובת לקוחות וויזי, אנו מציגים את הדרך להדפיס חשבוניות של גוגל. רק שימו לב, לאחר שהוידאו מתחיל להתנגן, לחצו על גלגל השיניים ושנו את האיכות למקסימום כדי לראות את כל הפרטים

איך להבחין בין עמוד גוגל+ עסקי לפרופיל גוגל+?

על אף שהמדיה החברתית גוגל+ קיימת כבר זמן לא מבוטל, מעטים בארץ עושים בה שימוש אמיתי ויומיומי כערוץ מידע, שיתוף ותקשורת. לקוחות רבים מודעים לכך שעל מנת לקדם את העסק שלהם שימוש בכלי זה הוא הכרחי. יחד עם זאת, נדמה כי לעומת הפייסבוק שהפך לכלי שיווקי שהוא שגרת יומם של לקוחות רבים  אשר מנהלים דפי פייסבוק ערים ודינאמיים, עושים שימוש בממשק הפרסום ועוד, גוגל+ נשאר בגדר תעלומה והדפים העסקיים שכבר נפתחים נשארים זנוחים וחסרי שימוש. יתר על כן, פעמים רבות הפרופיל האישי משמש כדף עסקי ולהפך כאשר חל בלבול בין

איך מגדירים ספליט טסטינג

הפוסט הזה עונה על השאלה איך מגדירים ספליט טסטינג או A/B  טסטינג כדי לבדוק המרה בין שני דפים. טיפ קטן לצופים, מומלץ לצפות במסך מלא וכדי שהוא לא יהיה מטושטש, ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור את הרזולוציה המקסימלית.  

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש