המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו המלצתנו נכון להיום, כמה חודשים לפני מימוש החוק. השאלה המרכזית היא האם כדאי להטמיע ולשלם כסף למטמיעים של החוק כבר עכשיו. שנה שעברה, חצי שנה לפני שאמור היה לצאת חוק הנגישות סגרתי לעצמי יומיים ביומן, לקחתי הרבה אוויר וניגשתי להבין אותו. אני מזכיר לטובת העניין הזה שאני גם עורך […]

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים – האחת “מה האסטרטגיה שלכם לקידום אתרים אורגני”? והשנייה “מה עושים תכל’ס כדי לקדם אתר”? אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני נתחיל במה מנחה אותנו, מנחה אותנו לקדם בית עסק היום וגם מחר עם דגש למחר, האסטרטגיה שלנו היא “קידום אתרים לבן” כזה שיחזיק את בית העסק בגוגל גם הרבה […]

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” ע”י לקוחות והעניין הוא כזה – פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך “הקופסה” יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו’ שזה עוול […]

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ’מרק – רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו’ בד”כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז”א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, […]

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו את כל הטראפיק, מה עם קמפיין מיילים? פייסבוק וכו’. אז איך מנטרים את הקמפיינים החיצוניים? מה הכלי הכי מתאים?

מהי הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים באתר

דפים הם מאד דינמיים באתרים ובמיוחד באתרי קמעונאות. מה הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים? ראשית, לא מוחקים שום דף כך סתם, עושים לו העברה. עושים לו העברת 301 שזו העברה קבועה, בשונה מ- 302 שזו העברה זמנית (אנו בוויזי לא ממליצים בשום מקרה על 302). אז לאן להעביר? אם זה עמוד תוכן > לדף הכי קרוב […]

האם שווה לעשות אוטומציה לדפי 404?

דף 404 (לא נמצא) הוא לאו דווקא כשל במערכת. יכול להיות שהאתר שלך מעולה וכל הדפים בסדר אבל מישהו שלח למישהו לינק לא נכון, הקליד משהו לא נכון וכו’. אם כך, למה לא להגדיר למערכת שכל שגיאה תביא אותנו ישירות לדף X, לדוגמא לדף הבית, הרי שורת קוד אחת פותרת את העניין. התשובה היא שלא […]

אסטרטגיית ניהול פרסום בגוגל

ריכזנו כאן שאלות נפוצות בנושא ניהול תהליך רכש המדיה, פריסתו ומחירים של קליקים ולידים מהיכן מתחילים? מתחילים בלמידה, לומדים את הלקוח, לומדים את הצרכים שלו, לומדים את המתחרים שלו בעזרת כלי ריגול מדהימים כמו SEMRush, SimilarWeb ועוד, לומדים את הקופי שלו ואת הקופי של השוק. הגדרת מטרות ויעדים שלב שני הוא הגדרות עם הלקוח של […]

האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל’ס לא. האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים. גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור […]

תמחור

מצאתי יותר בזול! הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו’ בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת. אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי […]