faq

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים “לחשוב מחוץ לקופסה” ע”י לקוחות והעניין הוא כזה – פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך “הקופסה” יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו’ שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים. הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ’מרק – רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו’ בד”כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז”א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, האתר ימיר 3 אנשים לפונים (לא למכירות) – ליד (מתעניין פוטנציאלי למכירה) יכול להיות דרך טלפון, טופס, SMS או אחר העיקר שיפנה 🙂 דף נחיתה בד”כ ימיר 6% עד 8%. אז מה השאלה בעצם אתם שואלים?

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו את כל הטראפיק, מה עם קמפיין מיילים? פייסבוק וכו’. אז איך מנטרים את הקמפיינים החיצוניים? מה הכלי הכי מתאים?

מהי הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים באתר

דפים הם מאד דינמיים באתרים ובמיוחד באתרי קמעונאות. מה הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים? ראשית, לא מוחקים שום דף כך סתם, עושים לו העברה. עושים לו העברת 301 שזו העברה קבועה, בשונה מ- 302 שזו העברה זמנית (אנו בוויזי לא ממליצים בשום מקרה על 302). אז לאן להעביר? אם זה עמוד תוכן > לדף הכי קרוב אליו. אם זה עמוד ללא קשר לכלום > לדף הבית. אם זה עמוד ברמה שלישית, אז לרמה מעליו. לדוגמא תחת דף הבית (רמה ראשונה) יש עמוד אודות (רמה שנייה) ותחתיו יש “דרושים” (רמה שלישית) ואת

האם שווה לעשות אוטומציה לדפי 404?

דף 404 (לא נמצא) הוא לאו דווקא כשל במערכת. יכול להיות שהאתר שלך מעולה וכל הדפים בסדר אבל מישהו שלח למישהו לינק לא נכון, הקליד משהו לא נכון וכו’. אם כך, למה לא להגדיר למערכת שכל שגיאה תביא אותנו ישירות לדף X, לדוגמא לדף הבית, הרי שורת קוד אחת פותרת את העניין. התשובה היא שלא מהרבה טעמים אבל ניגע בשניים בולטים – הראשון הוא קידום אתרים והשני הוא תחזוקתי וגם לו כמובן קשר לקידום אתרים. ברמת קידום האתרים שיש לי עמוד שבור, או מישהו קישר אלי באופן לא נכון, תמיד

אסטרטגיית ניהול פרסום בגוגל

ריכזנו כאן שאלות נפוצות בנושא ניהול תהליך רכש המדיה, פריסתו ומחירים של קליקים ולידים מהיכן מתחילים? מתחילים בלמידה, לומדים את הלקוח, לומדים את הצרכים שלו, לומדים את המתחרים שלו בעזרת כלי ריגול מדהימים כמו SEMRush, SimilarWeb ועוד, לומדים את הקופי שלו ואת הקופי של השוק. הגדרת מטרות ויעדים שלב שני הוא הגדרות עם הלקוח של מטרות, מה בסופו של יום הלקוח רוצה – כמובן שלרוב זה יהיה “ליד איכותי במחיר הנמוך ביותר” אבל לא תמיד, לפעמים לקוח רוצה חשיפה, לפעמים לקוח רוצה Engagment (מעורבות עם הדף שלו), לפעמים לקוח רוצה

האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל’ס לא. האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים. גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור הגולש וזה אומר בפועל שני דברים, האחד שהגלישה היא ב- SSL (מאובטח יותר) אבל השני וזה לרעתנו שבגלל האבטחה ופרטיות לא יהיה מידע מאיזה ביטוי הגולש הגיע. יש מידע על הכל כמעט, על השעה, על

תמחור

מצאתי יותר בזול! הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו’ בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת. אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי בנו מאות אלפי אתרים רק בישראל, תשאלו כמה באמת מרוצים, כמה ממליצים על הספק שלהם? כמה מוכנים “לחתום עליו”? התשובה היא בודדים. למה זה? כי זה מאד מאד קשה – כי בניית אתר ללקוח היא

”טיפין טיפים”..

קבלו רק טיפים רלוונטים בתחום ישירות לתיבה שלכם ללא בולשיט וספאם

רח' האומנים 7 ת"א / 073-7579000 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש

-->