תמחור

מצאתי יותר בזול!
הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו' בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת.

אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי בנו מאות אלפי אתרים רק בישראל, תשאלו כמה באמת מרוצים, כמה ממליצים על הספק שלהם? כמה מוכנים "לחתום עליו"? התשובה היא בודדים.

למה זה?
כי זה מאד מאד קשה – כי בניית אתר ללקוח היא הדבר הכי לא "טכני" שיכול להיות, זה מערב רגש, התאמת ציפיות, ליווי תהליך, ניהול פרוייקט ועוד עשרות פרמטרים שונים ומשונים. בסופו של יום, אתם לא רוצים "אתר וורדפרס בזול", אתם רוצים אתר שיעבוד, כזה שיביא עבודה, כזה שבסופו של דבר ישקף אתכם ותאמינו לנו זה לא פשוט בכלל.

כדי להגשים את זה, צריך כמה גורמים. הגורם המשמעותי ביותר הוא הניסיון – צריך מישהו שעשה ומכיר מאות אתרים בוורדפרס, לא מישהו חדש בתחום שזה עתה הבין שזו מערכת פשוטה, אלא ממש מישהו שידע מה זה המערכת, שיודע מה זה לקוח, שיודע מה זה תהליך ויודע מה זה פרוייקט ועוד.

אותו גוף גם צריך בעלי מקצוע שונים – מנהל פרויקט, מאפיין, מעצב ובונה – כל אחד בתחומו צריך להיות תותח וכל אחד הוא בעל מקצוע אחר. הרי למה שלא תקחו תבנית שאתם אוהבים, תלכו איתה להודו ותבנו אתר במאה דולר? כי בסופו של יום יהיה לך תבנית באוויר ולא תדע לעשות ממנה או איתה כלום – כי לא היה אפיון, כי לא סידרו את השפה, כי אין עיצוב – אין כלום. יש איזה מבנה כלשהו באוויר שלא ניתן לעשות ממנו כלום.

זכרו – הזמן שלכם הוא גם כסף!

גם בעל מקצוע כזה שאתה צריך לנהל אותו, לשלוח לו מיילים, לשאול "מה קורה" ועוד – זו טרחה בלתי רגילה אשר לוקחת משאבים טכניים ולא טכניים – כמו עצבים וכו'.

העסק שלכם הוא לא "אכיפת בעלי מקצוע" העסק שלכם הוא העסק שלכם – תשאירו לנו את כאב הראש.

"אז מה אתם אומרים לי שאני בעצם מחפש?"

אתם לא מחפשים מחיר זול זול זול, כי זה לא רלוונטי – כבר אמרנו את זה. אתם בעצם מחפשים את ההחזר הכי טוב להשקעה שלכם "Value for Money" מי הספק, אשר יכול לתת לכם את ההצעה הכי הכי טובה לכסף שלכם. זאת השאלה.
כשאדם יודע מה הוא מחפש בדיוק, כמו "מחשב דל מדגם X מקורי" אז באמת הדיון יכול להסתכם במחיר. בכל נושא אחר אצל נותני השרותים המקצועיים – הדיון אחר לגמרי. מדובר בתמורה לכסף שלכם.

אז מה אנו יודעים? ומה באופן אובייקטיבי מייחד אותנו? ולמה המחיר יחסית מעט יותר יקר ממתחרה כזה או אחר?כדי שלא ניפול לקלישאות כמו "שרות, מקצועיות, אמינות" אשר מצויות בכל כרטיס ביקור של כל מתווך – נגדיר דברים אובייקטיבים אשר לא ניתנים לערעור:
• צוות – 20 אנשי מקצוע מובילים בתחומם
• In House – עבודה לא יוצאת החוצה, עבודה פנימית, אצלנו בתהליכים שלנו – כך אנו מאפשרים בקרת איכות וחשוב לא פחות עמידה בזמנים
• נסיון – 300 אתרי וורדפרס
• כלים – כלים טכנולוגיים ייחודיים שלנו
• תהליכים ומתודולוגיות – אצלנו אין נייר, אין "אחי אחי תעשה לי טובה" יש תהליכים, יש כלים, יש תוכנות ומתודולוגיות כדי לעמוד בזמנים
רוצים לשמוע עוד? מוזמנים לדבר איתנו בכל שלב.

תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וענת תחזור אליכם במהרה עם תובנות
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה"ידה ידה" הרגיל על קידום אתרים ושיווק

תליק כרמון - מנהל עמוד הפייסבוק של האקדמיה ללשון העברית

קייס מדהים למשווקים: איך הופכים את שיא השעמום לשיא העניין – ראיון עם תליק כרמון, מנהל עמוד הפייסבוק הכי טוב בישראל – "האקדמיה ללשון העברית"

כיצד הפך עמוד "האקדמיה ללשון עברית" לעמוד הפייסבוק הטוב בישראל ומה אנחנו יכולים ללמוד ממנו? יש לנו כל כך הרבה מה לשאול את תליק כרמון

קראו עוד »

מחפשים פרטנר בלי בולשיט? כזה שעושה את מה שהוא מדבר

שייתן לכם את העצות המתאימות לכם גם אם זה בניגוד לכיסו? בום! הגעת ליעד

*בלחיצה על שלח אני מכריז שנמאס לי מדוחות וממילים גבוהות, אני רוצה טיפול כמו של בן משפחה!

רח' האומנים 7 ת"א / 039090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש