הדרכות גוגל אדוורדס

כללים אוטומטיים בגוגל אדוורדס

הגדרת כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס יחסכו לכם זמן, יתריעו ויציפו עבורכם את הדברים החשובים שצריכים לקבל תשומת לב בחשבון ויעזרו לכם באופטימיזציה ובהאצת הקמפיינים.

איך משדרגים מ AdWords ל- MCC או עוברים מחשבון AdWords אחד לשני

אחד הדברים המעצבנים שכל סוכנות פרסום באינטרנט נתקלת בו הוא הקשר בין ה- AdWords ל- MCC. בפועל לצערנו, בגלל ארכיטקטורת ה AdWords, יש כמה קשיים בקשר של האדוורס וה- MCC. היסטורית, ה AdWords היה הראשון לצאת לעולם והיה ניתן לחבר לו רק חשבון אחד וזה המצב עד היום. מי חשב שעסק ירצה לנהל כמה חשבונות :-). גוגל, בעקבות בקשות של סוכנויות פרסום, טיפלו בזה בכך שהם פתחו את ה- MCC (מרכז הלקוחות שלי), כלי אשר מאפשר לנהל כמה חשבונות AdWords, אבל לא טיפלו מספיק טוב בקשר ביניהם. שורה תחתונה, כל מי שפתח

כלי שבודק לינקים שבורים ממודעות וממילות מפתח בגוגל אדוורדס

הכל התחיל לפני כמה חודשים שירשנו קמפיין PPC עם עשרות קבוצות מודעות ואלפי מילות מפתח שמקשרות לדפים שונים באתר. מה לא עבר על האתר הזה, דפים נפתחו ונסגרו, הפניות מדפים לדפים ושינויים בלי סוף. אני בטח לא צריך להסביר לכם איזה נזק שיווקי וכלכלי זה מודעה שמפנה לדף 404. אז איך אפשר לדעת בקמפיין בסדר גודל עצום שכזה שכל הקישורים מהאדוורדס מגיעים לדפים תקינים? אם זה היה תלוי בי, כבר הייתי יושב מזמן עם טבלת אקסל מהאדוורדס ובודק קישור קישור, אבל עידו (שכידוע מת על כלים אוטומטים) אמר -“אני מתערב

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש