כל אתרי המאמרים בישראל לצורך שיווק באינטרנט

עניין הגשת המאמרים הוא שנוי במחלוקת היום ברמת הערך שלו לקידום אתרים ושיווק באינטרנט.

בוודאות הקישור מאתרי מאמרים נחות היום מבעבר וזה כבר קרה הרבה לפני עדכון הפנדה המתוקשר של גוגל, עם זאת זה מקור די קל לייצר קישורים מכמה דומיינים שונים, קישורים עמוקים לתחומים שונים.

לזכור שאם משהו קל לנו, הוא גם קל למתחרים ולכן מתישהו יאבד מערכו או יקבל ערכים נמוכים מאד שלא יצדיקו את המשאבים. לא צריך להיות גאון שיווק באינטרנט כדי להבין שאם יש ערוץ שכל אחד יכול בו לעשות כרצונו (פורום, אתר מאמרים, אתרי סימניות) אז ברור שבשלב כזה או אחר זה יהיה פח זבל ללא ערך.

הרי נניח שיש פלטפורמה שכל פופטיץ יכול לכתוב כל דבר ולשים כל קישור, מה ערכו של דבר כזה? כמה זמן ייקח עד שיהיו שם קישורי זבל לכל התחומים בעולם ללא שום קשר ביניהם.

בקיצור, חיי המדף של פלטפורמת המאמרים כמקור ליצירת קישורים קצרה, אני מאמין שתמיד יהיה ערך מסוים, רק כאמור לא בטוח שהוא יצדיק את המשאבים.

ובכל זאת, למרות האמור, גם אנחנו בוויזי משתמשים בו וכן מייצרים מאמרים ללקוחות שלנו. זה לא יהיה הערוץ שבו תנצחו את השיווק באינטרנט וקידום האתרים זה כן יהיה הערוץ שבו תחזקו את הבסיס התשתיתי שלכם.

לכן הבאנו את הרשימה הזו כאן.

מס’ טיפים מומלצים לקריאה לפני שאתם מתחילים

  1. למרות שיש אתרי מאמרים מובילים כמו רידר וארטיקל לא הייתי עוצר רק אצלם, זה כל מהות הפוסט הזה, הייתי מגוון עם כל אתרי המאמרים שאני מכיר כדי לייצר מגוון קישורים מדומיינים שונים. נניח שאני עושה כל שבוע מאמר באתר רידר, בשנה יהיה לי כ – 52 מאמרים הכל מאותו דומיין ושום דבר אחר. סביר? לא. גוגל יאהבו את זה? גם לא. לא ישנאו אבל לא יאהבו.
  2. הייתי עושה קישור אחד בלבד לאתר היעד גג שניים.
  3. הייתי מייצר אורגניות של קישורים, נניח הנושא הוא מכוניות ואני מייצג חברה בישראל, הייתי דואג לקישורים לספקים קשורים מחו”ל כדי לייצר אורגניות, מה הסבירות שיש מאמר שיוציא שני קישורים מדוייקים לדף הבית – לא סביר, לכן צריך להפוך אותו לטבעי. תראו את הקישורים של כתבה אמיתית באתר אמיתי, בעצם תראו את הקישור הזה שאני ייצרתי באופן טבעי “תראו את הקישורים” הוא הקישור. כך נראה באמת קישור טבעי.
  4. כדי לייצר אורגניות, הייתי עושה קישור ללא עכבות, כמה שיותר טבעי לא כזה: “חשוב לשים לב בשיווק באינטרנט ש…” מה הסבירות שבמאמר רגיל לא יכללו את ה”ב”, לא סביר נכון, אז גם כאן לא סביר, קישור אמיתי אמור להיראות כך: ” ראיתי לאחרונה באתר של וויזי שהם עוסקים בשיווק באינטרנט” או כזה: ראיתי לאחרונה באתר של וויזי www.wisy.co.il שיש להם…” וכן, גם לפעמים אנקור ממש.
  5. כן הייתי כותב טוב כדי שאם בכל זאת מישהו יקרא את המאמר הוא יכבד את בית העסק ויביא אליו אנשים. נכון שזה נדיר אבל מאמרים טובים מביאים טראפיק אמיתי. מעט אבל מביאים.
  6. לא יהיה פה עונש! זו פעולה חוקית למהדרין, זכותך להעלות לאתר תוכן אמיתי תוכן שלך. אין כאן שום פעולה לא חוקית.
  7. ברור שלא להעלות תוכן כפול, כל מאמר צריך להיות ייחודי בעולם הזה. אין צורך להרחיב, אם אתה קונים מאמרים מכותבי מאמרים, ניתן לוודא את זה בחמישה סנט למאמר ע”י CopyScape.

ועכשיו לרשימות עם ההערות של ענת.

מרגישים שקיבלם מלא ערך? רוצים להודות לנו? מאד פשוט. בראש העמוד לייק אחד קטן זו אחלה תודה

נושאללקוח קייםללקוח מזדמןהערות
קידום אתר בסיסי2000
ניהול פרסום600 ש"ח או 15% הגבוה מביניהם
פייסבוק בסיסי1500
אנליזה קבועה לאתר כולל עבודה עם Optimizly כולל שינויים ובדיקות קבועות של יחסי המרה, A/B טסטינג3000

 

אתרי מאמרים בתחומים ספציפיים

[table "5" not found /]

 

אתרי מאמרים שאינם רלוונטיים

[table "6" not found /]

תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וענת תחזור אליכם במהרה עם תובנות
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש