האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל’ס לא.

האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים.

גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור הגולש וזה אומר בפועל שני דברים, האחד שהגלישה היא ב- SSL (מאובטח יותר) אבל השני וזה לרעתנו שבגלל האבטחה ופרטיות לא יהיה מידע מאיזה ביטוי הגולש הגיע. יש מידע על הכל כמעט, על השעה, על הארץ, על הדפדפן שלו וכו’ אבל לא מאיזו ביטוי הוא הגיע.

מכיוון שכך אם לדוגמא אני רוצה לנטר באנליטיקס מי נרשם לניוזלטר ומאיזה ביטויים הוא בד”כ מגיע – פשוט לא אוכל. אוכל לדעת כמה נרשמים לניוזלטר ומה יחסי ההמרה וכל נושא אחר אבל לא מאיזה ביטוי הם הגיעו.

זה בצד של האנליטיקס, אבל מה אם בכל זאת אני רוצה לדעת ביטויים אשר מביאים לי תנועה.

הכי קלאסי הוא לדעת את זה דרך ה- AdWords – מי הוא הביטוי אשר מביא תנועה שמביאה גם המרה.

דרך נוספת, היא דרך ה- Web Master Tools או בשמו החדש Search Consule.

דרך נוספת היא דרך כלים כמו SEM Rush, SimilarWeb וכו’

ויש כמובן עוד דרכים עוקפות עם כלים כאלו ואחרים.

סיכום:

האם ניתן לראות ניתוחים באנליטיקס, התשובה היא לא.
האם בכל זאת כדי שאדע על מה להתמקד ואילו כלים לקדם יש כלים? התשובה היא כן.

שאלות ותשובות

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו...

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים...

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב...

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית....

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו...

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש