אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים – האחת “מה האסטרטגיה שלכם לקידום אתרים אורגני”? והשנייה “מה עושים תכל’ס כדי לקדם אתר”?

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

נתחיל במה מנחה אותנו, מנחה אותנו לקדם בית עסק היום וגם מחר עם דגש למחר, האסטרטגיה שלנו היא “קידום אתרים לבן” כזה שיחזיק את בית העסק בגוגל גם הרבה אחרי שחברת הקידום תסיים את עבודתה. מכאן יש הרבה מאד השלכות – לדוגמה, אם נמצא שאתר מסוים טוב לקישורים וזה נראה לנו כמו “וואקום” (כשל זמני של גוגל), לא נפיק ממנו קישורים ואם נראה שיש אינדקס שכרגע מקבל תשומת לב מגוגל אבל נראה לנו שהוא ספאם נתייחס בהתאם. אנחנו לא במשחק של “שוטרים וגנבים” מול גוגל, אנו עושים פעולות שיש בהם “אמת מוחלטת” שהן טובות בעיקר למחר.

הלך הרוח שלנו הוא “מה היה קורה אם לא היה גוגל” וכך אנו בעצם מקדמים וזו האסטרטגיה שלנו. אז אם לא היה גוגל היינו עושים וידאו ביוטיוב? חד משמעית כן ואם לא היה גוגל היינו עושים סתם מאמר באתר מאמרים? חד משמעית לא וזו האסטרטגיה שלנו.

אנו עובדים עם עסקים בוגרים, גדולים ומשמעותיים ואין לנו את היכולת או הרצון להמר עליהם כאן ועכשיו והאסטרטגיה הזו הובילה אותנו ב- 15 שנה האחרונות באופן מושלם.

מה עושים בפועל בקידום אתרים אורגני?

זה קודם כל תלוי במצב הלקוח, האם הוא מגיע ללא נכסים דיגיטליים ואז צריך לבנות לו אתר וכו’ או שהוא מגיע כבר בוגר אחרי קידום וכו’.

כך או כך אנו בוחנים אותו במשך כמה ימים ומוציאים תוכנית עבודה לחצי שנה קדימה שם נפרט את הפעולות במאקרו. למה רק חצי שנה ולא יותר? גם זה יותר מדי בעולם הדיגיטלי המשתנה ללא הרף.

לטובת הפוסט הזה, נניח שבא אלינו עסק ללא נכסים דיגיטליים ואנו צריכים לבנות לו מערך לשנה הראשונה

  • חודשיים ראשונים נבנה אתר מעולה בוורדפרס – כזה שימיר לו לקוחות ולא יהיה רק כרטיס ביקור דיגיטלי
  • חודשיים שניים נעשה לו תשתיות מעולות על האתר – יש משמעות קריטית היום שהאתר יהיה מהיר, שלא יהיה בו שגיאות שהתמונות יהיו מכווצות – היום לאתר הכי בסיסי בוורדפרס יש בערך 30 תוספים מינימום וכדי שהם ידברו אחד עם השני בצורה הרמונית צריכים לעשות הרבה מאד פעולות. גם אם הלקוח בנה במקום אחר את האתר, אין כמעט מצב שאין לנו מה לעשות, תמיד יש ותמיד זה חשוב ומשמעותי מאד לקידום אתרים.
  • חודש חמישי והלאה נעשה לפי הסדר בגדול:
  • מחקר מילים, מחקר מתחרים
  • אנליטיקס – הקמה, בניית לוח בקרה, הגדרת יעדים (גולים) ויצירת דוחות מותאמים
  • התקנת WMT
  • חיבור והגדרת מערכת ZEFO למעקב אחר מיקומי ביטויים
  • חיבור האתר למערכת שבודקת שאין נפילות
  • מעבר SEO מלא בדפי האתר
  • פתיחת עמוד פייסבוק עסקי וחיבורו לאתר
  • פתיחת עמוד בגוגל+, אימות  וחיבורו לאתר
  • רישום ידני לאינדקסים מובילים
  • בניית מערך קישורים ושיח לאתר
  • בניית אסטרטגיית תוכן

ומה לאחר שנה?

בוחנים את המצב הלקוח ובונים תוכנית חדשה – יתכן וזה יספיק ללקוח (זירה לא תחרותית) ויתכן והלקוח צריך הרבה הרבה יותר. בוחנים ביחד את הצרכים ובונים תוכנית חדשה, מה שכן הרבה מהפעולות לא צריך לעשות שוב אלא רק לרענן. בד”כ בשלב הזה יהיו שלושה ערוצים – תשתיות טובות, ותוכן מעולה ושיח חיצוני על בית העסק (דרך ביקורות, מדיה חברתית וקישורים)

שאלות ותשובות

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו...

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים...

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב...

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית....

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו...

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש