המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו המלצתנו נכון להיום, כמה חודשים לפני מימוש החוק.

השאלה המרכזית היא האם כדאי להטמיע ולשלם כסף למטמיעים של החוק כבר עכשיו.

שנה שעברה, חצי שנה לפני שאמור היה לצאת חוק הנגישות סגרתי לעצמי יומיים ביומן, לקחתי הרבה אוויר וניגשתי להבין אותו. אני מזכיר לטובת העניין הזה שאני גם עורך דין וגם מתעסק שנים בטכנולוגיה ואינטרנט. לאחר יומיים של ניסיונות להבין את החוק הזה פשוט לא הבנתי אותו, ממש כך. הצלחתי להבין את הכוונה אבל לא את המימוש בפועל. אנשים שכתבו את החוק הזה באו עם כוונה טהורה (באמת) אבל לא מאמין שהם באו מהתחום מעבר לעובדה שהם גולשים בבנק, ב YNET וכו’.

שנה שעברה הצעתי ללקוחות וויזי להמתין והחוק נדחה חודש לפני. אגב, למה הוא נדחה? כי אף אחד לא ידע איך לגשת אליו ולא ידע איך להטמיע אותו, כולם עוסקים בניחושי ניחושים, אני בכלל לא מדבר על כך שבאתרי המדינה לא ניתן לגלוש בכרום בכלל, לא ניתן לשלם מע”מ אם אין לך אספלורר 9, לא מגזים, ממש כך, אני לא מדבר על כך שבאתר של מכון התקנים ששם מוצג החוק, יש אפס נגישות, לא Alt, לא כותרות ולא כלום.

האם משהו השתנה מאז דחיית החוק? מה נראה לכם? נכון, כלום לא השתנה. בכל זאת – מה אתה אומר? לא לעשות כלום? אני לא אוהב להוציא הוצאות סתם ולא רואה שום סיבה להטמיע את הנגישות שרוב הסיכויים שהחוק הזה עוד ישתנה אלף פעם. אני מציע להמתין עד שבוע לפני החוק ואז ורק אם הוא יתממש להתקין פלאגין חינם (תוסף) אשר תומך ב 80% מהחוק (השאר זו עבודה ידנית) ואם אכן נראה שהחוק ממשי ומתקיים נדאג לתקשר אותו מול הלקוחות ולקיימו במלואו.

אתם לא רוצים כסף על הטמעת החוק?

לא, לא אוהבים להוציא כסף סתם, מעדיפים להשקיע אותו בפרסום ולהביא לידים. נמתין על הגדר ב”דקת קריאה”.

יש פאלגינים לנושא? אפשר להתכונן תוך ימים?

כן, יש שני פלאגינים ישראלים ולמערכות Pojo יש מובנה בתבניות, הפלאגינים לא תומכים בכל החוק כי הם לא יכולים, נושאים כמו תמלול וידאו ברור שפלאגין לא יכול לתמוך אבל הוא תומך בהרבה מאד כמו ניגודיות של צבעים, הגדלת פונטים ועוד ועוד

שאלות ותשובות

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו...

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים...

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב...

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית....

איך מנטרים תנועה והמרות דרך קמפיין במייל

זה שיש אנליטיקס עדיין לא אומר שכיסינו...

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש