הגדרת המרות ב-Analytics מ-Shopify:
למי שיש אתר שופיפיי ברוב המקרים יצטרך להטמיע המרות בגוגל אנליטיקס כדי להיות במעקב אחרי אירועים חשובים שקוראים לו באתר.
ההמרות "הוספה לסל" או "רכישה" נותנות לנו ראיה על מצב האתר ועל "פלואו" כניסת הלקוח לאתר ועד לרכישה.
באמצעות נתונים אלה נוכל להסיק מסקנות ולבצע פעולות כדי לשפר את האתר.
מכיוון שכל סיומות הURL של שופייפי זהים יש להשתמש בדיוק באותן סיומות בכל האתרים.
לכן הכנו מדריך קצרצר שיוכל להסביר במהירות את הגדרת ההמרות בגוגל אנליטיקס לכל אתר שבנוי בפלטפורמת שופייפיי.
שלב ראשון
יש להכנס בתוך חשבון האנליטיקס שלכם ל:
Admin > Goals > Place an order
שלב שני
לאחר מכן יש לכתוב את שם ההמרה – רצוי Checkout
בGoal ID יש לבחור את מה שפנוי, בדרך כלל לא נוגעים בו.
שלב שלישי
בלב הזה יש לשים לב שכל המלל כתוב בצורה מדוייקת.
תחת Destination יש להכניס: /checkout/thank_you
לאחר מכן יש לסמן בON את Funnel.
בשלבים מטה יש לכתוב במדויק את המילים הבאות.
1)Cart > /cart
2)Contact info > /checkout/contact_information
3)Shipping info > /checkout/shipping
4)Payment info > /checkout/payment
לבסוף יש ללחוץ על לחצן ה- Re-verify
כניסה ל"פלואו" הגולס:
דוגמא לפלואו הוספה לסל עד למכירה:
נכתב ע"י – תומר חבר