• Site Search
  • Site Language

מדריך הטמעת המרות באנליטיקס מאתר שופיפיי

הגדרת המרות ב-Analytics מ-Shopify:

למי שיש אתר שופיפיי ברוב המקרים יצטרך להטמיע המרות בגוגל אנליטיקס כדי להיות במעקב אחרי אירועים חשובים שקוראים לו באתר.
ההמרות "הוספה לסל" או "רכישה" נותנות לנו ראיה על מצב האתר ועל "פלואו" כניסת הלקוח לאתר ועד לרכישה. 
באמצעות נתונים אלה נוכל להסיק מסקנות ולבצע פעולות כדי לשפר את האתר.
מכיוון שכל סיומות הURL של שופייפי זהים יש להשתמש בדיוק באותן סיומות בכל האתרים.
לכן הכנו מדריך קצרצר שיוכל להסביר במהירות את הגדרת ההמרות בגוגל אנליטיקס לכל אתר שבנוי בפלטפורמת  שופייפיי.

שלב ראשון

יש להכנס בתוך חשבון האנליטיקס שלכם ל:

Admin > Goals > Place an order 

בדיוק כפי שמופיע בתמונה 
 

 

שלב שני

לאחר מכן יש לכתוב את שם ההמרה – רצוי Checkout 

בGoal ID יש לבחור את מה שפנוי, בדרך  כלל לא נוגעים בו. 

בType יש לבחור בDestination 

שלב שלישי

בלב הזה יש לשים לב שכל המלל כתוב בצורה מדוייקת. 

תחת Destination יש להכניס:  /checkout/thank_you
לאחר מכן יש לסמן בON את Funnel.
בשלבים מטה יש לכתוב במדויק את המילים הבאות.

1)Cart > /cart

2)Contact info > /checkout/contact_information

3)Shipping info > /checkout/shipping

4)Payment info > /checkout/payment

לבסוף יש ללחוץ על לחצן ה- Re-verify


 

כניסה ל"פלואו" הגולס:

דוגמא לפלואו הוספה לסל עד למכירה:

נכתב ע"י – תומר חבר

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות