איך להבחין בין עמוד גוגל+ עסקי לפרופיל גוגל+?

על אף שהמדיה החברתית גוגל+ קיימת כבר זמן לא מבוטל, מעטים בארץ עושים בה שימוש אמיתי ויומיומי כערוץ מידע, שיתוף ותקשורת. לקוחות רבים מודעים לכך שעל מנת לקדם את העסק שלהם שימוש בכלי זה הוא הכרחי. יחד עם זאת, נדמה כי לעומת הפייסבוק שהפך לכלי שיווקי שהוא שגרת יומם של לקוחות רבים  אשר מנהלים דפי […]

איך מגדירים ספליט טסטינג

הפוסט הזה עונה על השאלה איך מגדירים ספליט טסטינג או A/B  טסטינג כדי לבדוק המרה בין שני דפים. טיפ קטן לצופים, מומלץ לצפות במסך מלא וכדי שהוא לא יהיה מטושטש, ללחוץ על גלגל השיניים ולבחור את הרזולוציה המקסימלית.  

איך מוסיפים תמונה כך שהיא תוצג בחיפוש בגוגל

המדריך הקצר הבא ידריך איך להוסיף תמונת "מחבר" "Author" לאתר כדי שזה יופיע בגוגל. בשורה אחת למה זה חשוב? תמונה ממירה יותר. עובדה.       על מה אתם כבר חושבים ולא ניתן לעשות? לא ניתן לשים לוגו, לא ניתן לשים תמונה ממירה אחרת ולא ניתן לעשות שום מניפולציות (ניסינו, זה עובד קצת וזהו), אם […]

איך מעלים תמונות לאתר כך שלא נפגע במהירות טעינה שלו

הפוסט הזה נולד בצעקות. יונתן מנהל התשתיות שלנו כל פעם "שוטף" אותנו על כך שאנו ולקוחותינו מעלים תמונות ענק לאתרים. אז החלטנו לעשות סדר ללקוחותינו ולעצמנו.   לא צריך להיות גאון קידום אתרים כדי להבין שאם אתר עולה מהר, זה טוב לגולש, אם זה טוב לגולש גוגל מקדמים את הנושא. הם כל כך מקדמים את […]

הגדרת אנליטיקס – Account, Profile, Property

המדריך הקצר הזה הוא למשווקי אינטרנט מתקדמים בלבד ולכן לא יהיה כאן הסבר על מה זה אנליטיקס וכו'. בכלל, אתחיל לסקור כאן נושאים אשר קשורים לאנליטיקס, כי בסופו של יום מקדמים משתמשים בכלי המדהים הזה לצפייה בתנועה בלבד וחבל. היום, על ההבדל בין Account, Profile, Property.   Account: זוהי הישות העליונה, מחויבת בכלל כדי לעבוד, Account  הוא בפועל חסר […]

איך מזינים עמודים באתר כך שישתפר קידום האתרים ושיווק באינטרנט

מדריך ללקוח וויזי המדריך הזה הוא ללקוחות וויזי וכן כל מי שרוצה להזין לעצמו דפים לאתר אך ללא פגיעה בקידום האתרים ולא בשיווק באינטרנט, יחסי המרה וכו' הקדמה כל עמוד שלנו באתר צריך להיות כמו דף נחיתה מעולה. למה? כי אני בעצם אף פעם לא יודע היכן הלקוח נוחת, אם נחת בעמוד פנימי של מוצר X, […]