הדרכות

איך מוסיפים תמונה כך שהיא תוצג בחיפוש בגוגל

המדריך הקצר הבא ידריך איך להוסיף תמונת “מחבר” “Author” לאתר כדי שזה יופיע בגוגל. בשורה אחת למה זה חשוב? תמונה ממירה יותר. עובדה.       על מה אתם כבר חושבים ולא ניתן לעשות? לא ניתן לשים לוגו, לא ניתן לשים תמונה ממירה אחרת ולא ניתן לעשות שום מניפולציות (ניסינו, זה עובד קצת וזהו), אם אתם רוצים שזה יחזיק תחשבו על כוונת גוגל. גוגל רוצים לראות מי מחבר המאמר. לא ניכנס כרגע לאלגוריתם של גוגל, אבל בואו נצא מתוך נקודת הנחה שהוא יודע מי אנחנו והוא יודע שאם שמת תמונה

איך מעלים תמונות לאתר כך שלא נפגע במהירות טעינה שלו

הפוסט הזה נולד בצעקות. יונתן מנהל התשתיות שלנו כל פעם “שוטף” אותנו על כך שאנו ולקוחותינו מעלים תמונות ענק לאתרים. אז החלטנו לעשות סדר ללקוחותינו ולעצמנו.   לא צריך להיות גאון קידום אתרים כדי להבין שאם אתר עולה מהר, זה טוב לגולש, אם זה טוב לגולש גוגל מקדמים את הנושא. הם כל כך מקדמים את הנושא, שהם פתחו לאחרונה את המדד של מהירות למובייל אפילו והם מפנים לכל הכשלים של האתר. בפועל מהירות נמדדת מהרבה נושאים אשר ניתן לראותם במדד של גוגל. לא ניכנס כאן לכל הנושאים, רק לנושא התמונות. זה

הגדרת אנליטיקס – Account, Profile, Property

המדריך הקצר הזה הוא למשווקי אינטרנט מתקדמים בלבד ולכן לא יהיה כאן הסבר על מה זה אנליטיקס וכו’. בכלל, אתחיל לסקור כאן נושאים אשר קשורים לאנליטיקס, כי בסופו של יום מקדמים משתמשים בכלי המדהים הזה לצפייה בתנועה בלבד וחבל. היום, על ההבדל בין Account, Profile, Property.   Account: זוהי הישות העליונה, מחויבת בכלל כדי לעבוד, Account  הוא בפועל חסר חשיבות, לאג’נסיז נוח לפתוח Account ללקוח. אנחנו כמובן ממליצים, כדי למנוע את הדיון “של מי המידע” בסוף הטיפול בלקוח, שהלקוח יפתח על המייל שלו את האנליטיקס ויתן הרשאות גישה לחשבון. הכי פשוט, הכי נוח, הכי

איך מזינים עמודים באתר כך שישתפר קידום האתרים ושיווק באינטרנט

מדריך ללקוח וויזי המדריך הזה הוא ללקוחות וויזי וכן כל מי שרוצה להזין לעצמו דפים לאתר אך ללא פגיעה בקידום האתרים ולא בשיווק באינטרנט, יחסי המרה וכו’ הקדמה כל עמוד שלנו באתר צריך להיות כמו דף נחיתה מעולה. למה? כי אני בעצם אף פעם לא יודע היכן הלקוח נוחת, אם נחת בעמוד פנימי של מוצר X, לא ארצה שהוא יוכל להזין פרטים? לא ארצה לספר כמו שצריך על המוצר? ולכן כל עמוד צריך למכור. ברור שזה לא תמיד אפשרי, בטח לא באתרי קמעונאות אבל זה הקונספט. כל עמוד צריך למכור. חלק

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש