• Site Search
  • Site Language

קישורים עוזרים לקידום אתרים – אבל ממי אנו רוצים קישור? האם מכל אתר?

רגע לפני, תראו את הוולוג הקצר הזה - מבטיח טיפ זהב נדיר

עכשיו נרגעתי, אפשר להמשיך

יום אחד (הוא עוד לא הגיע) אבל הוא יגיע, הקישורים כערך לקידום אתרים יעלמו, או לפחות יהיו בעלי ערך מזערי או משתנה – חלק עם השפעה כזו וחלק אחרת ודיברתי על זה רבות בעבר. 

נכון להיום קישורים טובים עוזרים לקידום אתרים. 

בין אם אנחנו רוכשים, בין אם אנחנו עושים פוסט אורח וכו', ממי בעצם אנחנו רוצים להשיג את הקישור? 

רקע לפוסט - עצבים!

הרקע לפוסט הזה הוא העצבים שאני מקבל שאני רואה מקדמים רבים מוכרים קישורים במחירים מעולים עם הסבר מפורט על תועלות הקידום וכו'. 

כמובן לביתם, לעסק שלהם הם עושים שירות מעולה כי הם מרוויחים כסף, אבל מה שמעניין שלעסק שלהם (תבדקו בכל כלי) הם לא רוכשים קישורים מאותם ערוצי זבל. 

נוצר פה וואקום וכשיש וואקום נכנסים בו אנשים – מקדמים מבינים שקישורים זה דבר טוב, מאד מאד קשה להחליף קישורים עם סוכנויות אחרות או עם בתי עסק אחרים ואז מחפשים את המעקף הקל שהוא "קנה קישור + מאמר ב 100 וקצת ש"ח" חיים דבש לא?

אז זהו שלא ולכן הבאנו פה צ'ק ליסט קצר. 

צ'ק ליסט - לא משנה אם זה פוסט אורח, החלפה או רכישה - ממי אנו רוצים קישור ויותר חשוב - ממי לא

  1. הכינותי מראש "תחום" – האם האתר שאני רוצה ממנו קישור הוא בתחום שלי ומה זה אומר בתחום שלי? לטובת הפוסט הזה בוא נניח שהאתר שאני מקדם הוא "סטודיו ליוגה בגבעתיים". אז האם הביטוי הזה שאני קרוב אליו או ביטוי קרוב אליו באתר שממנו אני רוצה לקבל קישור הוא ב 30 מקומות הראשונים? אם זה ביטוי תחרותי מאד כמו "צימר בצפון" לדוגמה אפשר גם להרחיב עד ל 100 מקומות, אבל אם בשום מקום אז אין החלפה. כמובן ניתן לבדוק בכלים זמינים כמו SEMRush וכו'. 
  2. לא מקבלים (לא רוצים) קישור מאתר לווין – אתר אשר כל מהותו זה להוציא קישורים. 
  3. לא מקבלים קישור מאתר תמיכה – אתר שכל מהותו הוא לתמוך באתר אחר או בקבוצת אתרים. 
  4. לא מקבלים קישור רוחבי (פוטר לדוגמה, בר צד). 
  5. לא מקבלים קישור בתוך עמוד של קישורים לדוגמה עמוד "שיתפוי פעולה" שזו מספמה אחת ענקית. 
  6. לא מקבלים קישור ממי שמוכר קישורים בקבלנות. כי זה אומר שזה לא באמת אתר אמיתי בהגדרה (אחרת הלקוח לא היה מאשר לו) וזה אומר שמתישהו הוא יישרף והערך שזה יביא הוא הפוך – נזק גדול לקידום אתרים. 
 
אז ממי כן ואיך? 
  1. רק מאתר אמיתי, כזה שהוא בית עסק אמיתי. ניתן פשוט לראות ממרחק קילומטר אתר שהוא אמיתי גם אם הוא בנוי גרוע. 
  2. אתר שיש לבית עסק כתובת (מומלץ לא חובה) וטלפון והוא מאומת בוויז ובגוגל מיי ביזנס. 
  3. מקבלים קישור רק מעמוד חדש אשר יש לו תוכן חדש לגמרי שנכתב עכשיו (רצוי ע"י איש מטעמכם) וקשור ישירות לביטוי, לא פוסט על רפואה ושם להכניס "סטודיו ליוגה", זה לא סביר. 
  4. הקישור יכול להיות בכל מקום בטקסט רק שיהיה "טבעי" לא אנקור מדוייק, בדיוק כמו קישור טבעי באתרי ענק כמו TechCrunch וכו'. 
  5. באותו פוסט מקסימום שני קישורים יוצאים אלא אם כן זו רשימה "עשרת מערכות ה CRM הטובות ביותר" אם זו לא רשימה עדיף קישור אחד גג שניים. 
  6. שימו לב שגם אם האתר לא ממש מקודם אבל אמיתי לגמרי, הייתי רוצה משם קישור. 

לסיום - דוגמה לאתר פח + בדיחה

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות