• Site Search
  • Site Language

7 נקודות חשובות בדרך לחשבון אינסטגרם מצליח

Hilla Yachimoviz Kadmon – מנהלת התוכן והמדיה החברתית של וויזי

אם אתם מטפחים מזה זמן מה פרופיל אינסטגרם, ולא רואים עליה בכמות הלייקים והעוקבים, או מתקשים להבין על מה כל המהומה, הפוסט הזה בשבילכם: נתחיל בסטטיסטיקה – בשנת 2017 מספר המשתמשים באינסטגרם עלה ל-800 מיליון, 500 מיליון מתוכם נכנסים לאפליקציה מדי יום. שנה לפני מספר המשתמשים עמד על 600 מיליון – כלומר עליה של 33%. זה מטורף!

אז מה הסיפור של האינסטוש? בגדול, מדובר ברשת חברתית עם גוד וייבס, היא מתעסקת בויזואליה ובאסתטיקה ובגלל זה מאד נח להתחבר אליה. יש עסקים מסוימים שהרשת הזו מתאימה להם כמו כפפה ליד, אבל כרגע נתמקד דווקא בפרט, חשבון אינסטגרם אישי. מה עושים?

1. העלו תוכן מקורי

תוכן אותנטי, כזה שמדבר את השפה שלכם ויעניין את העוקבים שלכם. כמו בכל מדיה – התוכן הוא המלך והוא צריך להיות איכותי, מושך ובעל ערך מוסף. אפשר וכדאי להתמקד בנושאים ספציפיים, תחביבים שלכם או רגעים מחיי היומיום – כמו חשבון המתמקד ביוגה, חשבון של פאשניסטה חולת קניות, פרופיל שמתמקד בצילומים אורבניים ועוד.

2. קו עיצובי עקבי

זה לא מאסט, אבל כדי לייצר פרופיל מושך – רצוי להתמקד בקו עם סגנון אישי ברור, עדיף להשתמש בפילטרים קבועים או להשתמש בצבעוניות מסוימת. במילים אחרות: לשדר שפה משלכם, שיגרום למשתמשים אחרים לעשות Follow.

3. מי אתם?

אל תקלו ראש בכל הנוגע ל"ביו" – התיאור בחלק העליון של הפרופיל שלכם. גם כשאתם מסתכלים על פרופיל של אחד המשתמשים באינסטגרם, אתם בוחנים מי הוא ומה הוא. ספרו על עצמכם במספר מילים באופן ממוקד ומדוייק, להכניס דרכי יצירת קשר (למשל אי מייל) וזו גם אחלה הזדמנות להכניס לינקים – לעבודות, לאתר או לכל מה שתבחרו.

4. שתפו פעולה – הגיבו ולייקקו

לא חייבים להעלות פוסט כל יום, פונקט על השעון – אבל כן רצוי להיות פעילים בתדירות גבוהה. להגיב, לעשות לייקים, ובקיצור – לייצר אינטראקציה עם אחרים. זה ישתלם לכם.

 

5. השראה היא מילת המפתח

עקבו אחרי חשבונות שמרגשים אתכם, בעלי פוסטים שמעניינים אתכם. זה יעניק לכם מוזה ליצור ולייצר את החתימה האישית שלכם.

6. כשהמילה הכתובה והתמונה נפגשות

נכון שזו פלטפורמה מבוססת ויזואליה – אבל לתוכן הטקסטואלי יש מקום של כבוד. תמונה בשילוב טקסט המייצר רגש – מצחיק, מרגש ומעורר השראה, מייצרת אימפקט חזק במיוחד.

7. תורת התיוגים

הסעיף האחרון הוא בעצם אחד החשובים ביותר. התיוג (#) הוא כלי הכרחי באמצעותו ניתן להגדיל את החשיפה לפוסטים שאנחנו מעלים. המטרה היא ללכת על האשטגים רלוונטיים לפוסט שלכם, כך שמי שילחץ על ההאשטג #חתוליםאוהביםפיצה (המצאנו הרגע) אכן ימצא פוסט של חתול מלקק פיצה, ולא, רחמנא לצלן, פוסט של תצוגת אופנה. אז תיוגים רלוונטיים – אמרנו, אבל כאלה שהם לא פופולריים מדי (כלומר, האשטגים של למעלה ממיליון פוסטים הם לא רלוונטיים) וגם לא כאלו שעשו בהם שימוש רק מספר חד ספרתי של פעמים – כי אז ברור שלא תהיה חשיפה.
ע"פ אינסטגרם, מותר להעלות עד 30 האשטגים לפוסט – האם זה אומר שזה מספר התיוגים האופטימלי? לא ברור, משום שהם לא מפסיקים לשנות את האלגוריתם. מה שבטוח הוא שצריך להתמיד ולבחור בתיוגים רלוונטיים וכמובן לעשות לייקים ולהגיב לפוסטים אחרים באותם תיוגים. אגב, אפשר לעקוב (ממש כמו שעוקבים אחרי פרופילים) אחר תיוגים שאתם אוהבים

– ולמלא את הפיד שלכם, למשל, ב-#חתוליםאוהביםפיצה

שיווק באינסטגרם

מנהל עמוד אינסטגרם

טיפים לעמוד אינסטגרם

 

 

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות