בלוג שיווק באינטרנט

20% קופון הנחה ל- WP Engine אחסון הוורדפרס המוביל בחו"ל

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: שרתים

למי שלא מכיר WP Engine זו אחת החברות המצליחות בתחום האחסון לוורדפרס. חברה צומחת מאד, מאות עובדים ולאחרונה גייסה 250 מליון דולר. היא לא מענקיות כמו RackSpace, אמאזון וכו' אבל היא גם לא קטנה, כך שהיא שומרת על איזון נכון בין שרות לאחריות וכאמור עם התמחות ייחודית וייעודית לוורדפרס. אנחנו מדגישים שהיא גם לא הכי זולה, יש אחסונים בגרושים היום, אבל מי שרוצה לאחסון בחו"ל כמו שצריך היא הכי טובה והכי מומלצת. יש לנו פה קופון של 20% הנחה, נכון שזה לא דרמטי אבל זה מה שיש 🙂 לחצו כאן לקבלת ה- 20% (בלי הלינק הזה אין הנחה של 20%)

5% קופון הנחה קבועה לכל החיים! קופון הנחה לשרת יופרס (uPress) השרת הטוב והמהיר בישראל

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: שרתים

שימו לב שיש לנו באופן בלעדי קוד קופון ליופרס, קוד הקופון הוא קבוע לאורך כל חיי הלקוח ולא תקף רק ברכישה הראשונה כמו רוב הקופונים! אם הגעתם לפה, על יופרס לא צריך להרחיב. ובארבע מילים - השרת הטוב ביותר בישראל! קוד קופון לשרת uPress (יופרס) - שלבי קבלת ההנחה: כנסו דרך הלינק הזה הזינו בעת שלב הרכישה את הקופון הבא: UP05SEID זהו - קיבלתם 5% הנחה קבועה לכל אורך ההתקשרות (ולא רק לחודש הראשון!) בהצלחה ואם משהו לא עובד, דברו איתנו.

מדריך לעצלנים איך להתקין SSL על אתרים בשרת יופרס

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: שרתים

זה המדריך הכי מהיר שתקראו להתקנת SSL בלי כל הרעש של "מה זה SSL" ולמה SSL טוב לקידום אתרים ושיווק באינטרנט. מתחילים - אז אחרי שיופרס פתרו את התקנת התעודה בשנייה (שזה חלום למי שלא עשה זאת בעברו) נותר להעביר את האתר כולו ל- SSL. השאלה היא האם דרך פלאגין ב 10 שניות או בדרך המסורתית בשתי דקות 🙂 בעשר שניות, מתקינים תעודה, הולכים לפלאגין כמו Really Simple SSL ושלום על ישראל. אבל, יש פה פגיעה בביצועים, מה שהפלאגין עושה זה כל פעם שהאתר עולה הוא משנה אותו ל - SSL זה לא מובנה לו בדאטה בייס ולכן פוגע בביצועים. בקיצור ההמלצה

איך מסירים ביקורות שליליות מגוגל ומפייסבוק

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: הדרכות

לאחר שראינו ביקורת שלילית אצל לקוחה שלנו, אמרנו לה מייד לדבר עם אותו לקוח מתלונן. היה ביניהם דין ודברים, הלוך ושוב מיילים וכו' ובסוף שורה תחתונה הוא לא הסיר את הביקורת. הלקוחה שולחת לנו מייל ואומרת לנו "לא הצלחתי איתו, אז אני מאשרת לכם להסיר את הביקורת שלו מדף הפייסבוק". צחקנו (לצערנו), כי הלוואי וזה היה אפשרי, אחרת מי בכלל היה שולח אותה לדבר אם אותו לקוח, ישר היינו מסירים. זה לא אפשרי בגוגל, זה לא אפשרי בפייסבוק וזה לא אפשרי בזאפ וזה כמעט לא אפשרי בשום מקום. זאפ אפילו לקחו את זה צעד קדימה (ובצדק) ואמרו שאפילו אם בעל

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: faq

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו המלצתנו נכון להיום, כמה חודשים לפני מימוש החוק. השאלה המרכזית היא האם כדאי להטמיע ולשלם כסף למטמיעים של החוק כבר עכשיו. שנה שעברה, חצי שנה לפני שאמור היה לצאת חוק הנגישות סגרתי לעצמי יומיים ביומן, לקחתי הרבה אוויר וניגשתי להבין אותו. אני מזכיר לטובת העניין הזה שאני גם עורך דין וגם מתעסק שנים בטכנולוגיה ואינטרנט. לאחר יומיים של ניסיונות להבין את החוק הזה פשוט לא הבנתי אותו, ממש כך. הצלחתי להבין את הכוונה אבל לא את המימוש בפועל. אנשים שכתבו את החוק הזה באו עם כוונה טהורה (באמת) אבל לא מאמין שהם באו מהתחום מעבר

איך להטמיע קוד GTM ב- WIX

פורסם על ידי Shira ב . קטגוריה: הדרכות, שיווק באינטרנט

אם גם אתם ניסיתם להטמיע קוד תג מנג'ר בוויקס ולא הצלחתם למצוא איך עושים את זה,  אז בואו תראו כמה  זה פשוט לביצוע: 1. הכנסו ל Google Tag Manager, פתחו קונטיינר והעתיקו את הקוד של ה Head   2. גשו לממשק של וויקס ובחרו בהוספת App 3. בחרו ב HTML Iframe/Embed 4. לחצו על Add to site 5. תקבלו ריבוע אפור בתוכו נשתול את הקוד   6. גררו את הריבוע לחלק העליון של האתר בחלק הגבוה ביותר   7. לחצו על גלגל השיניים של ההגדרות ובחרו ב "Code" 8.הכניסו את הקוד ושמרו. 9.בדקו שהקוד הוטמע כמו שצריך בעזרת התוסף Google

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: faq

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים - האחת "מה האסטרטגיה שלכם לקידום אתרים אורגני"? והשנייה "מה עושים תכל'ס כדי לקדם אתר"? אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני נתחיל במה מנחה אותנו, מנחה אותנו לקדם בית עסק היום וגם מחר עם דגש למחר, האסטרטגיה שלנו היא "קידום אתרים לבן" כזה שיחזיק את בית העסק בגוגל גם הרבה אחרי שחברת הקידום תסיים את עבודתה. מכאן יש הרבה מאד השלכות - לדוגמה, אם נמצא שאתר מסוים טוב לקישורים וזה נראה לנו כמו "וואקום" (כשל זמני של גוגל), לא נפיק ממנו קישורים ואם נראה שיש אינדקס שכרגע מקבל תשומת לב מגוגל אבל נראה לנו שהוא

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב מחוץ לקופסה" ע"י לקוחות והעניין הוא כזה - פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך "הקופסה" יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו' שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים. הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש פה שוק שדופק חזק מאד עם הרבה טראפיק. לקוח קלאסי

קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

הירשמו לתוכן מעולה

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]