בלוג שיווק באינטרנט

איך מסירים ביקורות שליליות מגוגל ומפייסבוק

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: הדרכות

לאחר שראינו ביקורת שלילית אצל לקוחה שלנו, אמרנו לה מייד לדבר עם אותו לקוח מתלונן. היה ביניהם דין ודברים, הלוך ושוב מיילים וכו' ובסוף שורה תחתונה הוא לא הסיר את הביקורת. הלקוחה שולחת לנו מייל ואומרת לנו "לא הצלחתי איתו, אז אני מאשרת לכם להסיר את הביקורת שלו מדף הפייסבוק". צחקנו (לצערנו), כי הלוואי וזה היה אפשרי, אחרת מי בכלל היה שולח אותה לדבר אם אותו לקוח, ישר היינו מסירים. זה לא אפשרי בגוגל, זה לא אפשרי בפייסבוק וזה לא אפשרי בזאפ וזה כמעט לא אפשרי בשום מקום. זאפ אפילו לקחו את זה צעד קדימה (ובצדק) ואמרו שאפילו אם בעל

המלצה לעסקים בעניין חוק הנגישות

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: faq

אנחנו נשאלים רבות על חוק הנגישות וזו המלצתנו נכון להיום, כמה חודשים לפני מימוש החוק. השאלה המרכזית היא האם כדאי להטמיע ולשלם כסף למטמיעים של החוק כבר עכשיו. שנה שעברה, חצי שנה לפני שאמור היה לצאת חוק הנגישות סגרתי לעצמי יומיים ביומן, לקחתי הרבה אוויר וניגשתי להבין אותו. אני מזכיר לטובת העניין הזה שאני גם עורך דין וגם מתעסק שנים בטכנולוגיה ואינטרנט. לאחר יומיים של ניסיונות להבין את החוק הזה פשוט לא הבנתי אותו, ממש כך. הצלחתי להבין את הכוונה אבל לא את המימוש בפועל. אנשים שכתבו את החוק הזה באו עם כוונה טהורה (באמת) אבל לא מאמין שהם באו מהתחום מעבר

איך להטמיע קוד GTM ב- WIX

פורסם על ידי Shira ב . קטגוריה: הדרכות, שיווק באינטרנט

אם גם אתם ניסיתם להטמיע קוד תג מנג'ר בוויקס ולא הצלחתם למצוא איך עושים את זה,  אז בואו תראו כמה  זה פשוט לביצוע: 1. הכנסו ל Google Tag Manager, פתחו קונטיינר והעתיקו את הקוד של ה Head   2. גשו לממשק של וויקס ובחרו בהוספת App 3. בחרו ב HTML Iframe/Embed 4. לחצו על Add to site 5. תקבלו ריבוע אפור בתוכו נשתול את הקוד   6. גררו את הריבוע לחלק העליון של האתר בחלק הגבוה ביותר   7. לחצו על גלגל השיניים של ההגדרות ובחרו ב "Code" 8.הכניסו את הקוד ושמרו. 9.בדקו שהקוד הוטמע כמו שצריך בעזרת התוסף Google

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: faq

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים - האחת "מה האסטרטגיה שלכם לקידום אתרים אורגני"? והשנייה "מה עושים תכל'ס כדי לקדם אתר"? אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני נתחיל במה מנחה אותנו, מנחה אותנו לקדם בית עסק היום וגם מחר עם דגש למחר, האסטרטגיה שלנו היא "קידום אתרים לבן" כזה שיחזיק את בית העסק בגוגל גם הרבה אחרי שחברת הקידום תסיים את עבודתה. מכאן יש הרבה מאד השלכות - לדוגמה, אם נמצא שאתר מסוים טוב לקישורים וזה נראה לנו כמו "וואקום" (כשל זמני של גוגל), לא נפיק ממנו קישורים ואם נראה שיש אינדקס שכרגע מקבל תשומת לב מגוגל אבל נראה לנו שהוא

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב מחוץ לקופסה" ע"י לקוחות והעניין הוא כזה - פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך "הקופסה" יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו' שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים. הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש פה שוק שדופק חזק מאד עם הרבה טראפיק. לקוח קלאסי

איך להשתלט על חשבון גוגל אנליטיקס

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: הדרכות, הדרכות אנליטיקס

ניהול חשבון – Google analytics בין אם קיבלתם לקוח או, שאתם עצמכם בעלי אתר, יתכן מצב שבו תכנסו לחשבון האנליטיקס ותגלו שאין לכם הרשאת ניהול. במצב הזה, אפשרויות השימוש שלכם באנליטיקס יהיו מוגבלות. מאחר שלרוב המשתמשים האפשרויות הבסיסיות מספיקות למדי, בהחלט יתכן מצב שתגלו שאיש, כולל בעל האתר עצמו, לא יודע למי כן יש את ההרשאות האלו – בדרך כלל זה יהיה מנהל הקידום הקודם או, זה שלפניו או, זה שלפני לפניו. בואו נבין רגע, גם אם יש לכם אפשרות צפיה בחשבון, ואפילו אתם רשומים כאילו יש לכם את כל ההרשאות (manage users, edit וכד’) זה ממש לא אומר שיש

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ'מרק - רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו' בד"כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז"א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, האתר ימיר 3 אנשים לפונים (לא למכירות) - ליד (מתעניין פוטנציאלי למכירה) יכול להיות דרך טלפון, טופס, SMS או אחר העיקר שיפנה 🙂 דף נחיתה בד"כ ימיר 6% עד 8%. אז מה השאלה בעצם אתם שואלים? הרי אם דף נחיתה ממיר יותר למה לא תמיד לעבוד

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם