משחקי הדיונון של עיצוב הלוגו – איך להצליח לייצר לוגו שאנחנו אוהבים

לוגו טוב הוא אחד הדברים הכי מורכבים שנדרש לו בית עסק, כי הוא שורש ה DNA שלו, ממש כך. לוגו סלוגן ושפה עיצובית (צבעים וכו') מי שעבר את זה יודע כמה זה מורכב וזה בכלל לא קשור לסכום שתקבלו. בסרטון הבא תראו שניתן לצמצם את המורכבות ולהצליח לייצר לוגו טוב. חשוב להדגיש שהעניין הוא לא […]

עדכון גוגל לקידום אתרים – מה צריך לדעת מה לעשות ומה לא

עדכון חשוב מבית גוגל בנושא של קידום אתרים. בפוסט הזה עידו מפרט מה לעשות בקידום אתרים, ומה לא לעשות ובעיקר את "הלך הרוח" שצריך מקדם לקחת על עצמו. הלינק לכל העדכונים של גוגל נמצא כאן: https://developers.google.com/search/updates/ranking

צ'ק ליסט ל UX לאתר – אילו נצחונות ניתן להשיג במינימום זמן

הקדמה קצרה לפוסט + שתי דוגמאות פופ אפ – לא להקפיץ ישר וכן להקפיץ לאתרי סחר (וגם לא מייד) פופ אף מיידי הוא גם מטרד וגם פוגע בקידום אתרים כי אנחנו מקשים על גוגל בקריאת הקוד. או לא להקפיץ בכלל, או ביציאה מהאתר או לאחר מינימום 10 שניות. גם כאשר מקפיצים, להבליט את ה X, […]

האם ניתן לשווק בוואטסאפ

שיווק בווצאפ האם בכלל ניתן לשווק בוואטסאפ? ובכלל פוסט שעושה סדר בין הווטסאפ הרגיל, לוואטסאפ ביזנס לוואטסאפ API ולכל המכונות של הבוטים שם שמתיימרות לשווק דרך הווצאפ

האם שווה לפתוח שני אתרים לאותו בית עסק? האם שווה לפתוח כמה אתרים לטובת פנייה לחו"ל?

הפוסט הזה בא לענות על שלוש שאלות בנושא פתיחת אתרים נוספים האם שווה לפתוח אתר נוסף בשביל יחידה עסקית שונה של בית העסק? האם שווה לפתוח "עוד אתרים" לטובת מקסימום קידום אתרים כדי שיהיה לי מקסימום תנועה האם שווה לפתוח לכל מדינה בחו"ל אתר נפרד על דומיין נפרד גם לטובת מקסימום קידום? התשובות בוידאו

קישורים עוזרים לקידום אתרים – אבל ממי אנו רוצים קישור? האם מכל אתר?

רגע לפני, תראו את הוולוג הקצר הזה – מבטיח טיפ זהב נדיר עכשיו נרגעתי, אפשר להמשיך יום אחד (הוא עוד לא הגיע) אבל הוא יגיע, הקישורים כערך לקידום אתרים יעלמו, או לפחות יהיו בעלי ערך מזערי או משתנה – חלק עם השפעה כזו וחלק אחרת ודיברתי על זה רבות בעבר. נכון להיום קישורים טובים עוזרים […]

היכן לרכוש דומיין והאם לדומיין יש משמעות בכלל לטובת קידום אתרים? פוסט מעודכן ל 2020

דווקא נתחיל מההיבט של קידום אתרים האם יש משמעות לכתובת של הדומיין לטובת קידום האתרים? אז התשובה היא חד משמעית לא. לא רלוונטי, הסיומת לא רלוונטית, השם לא רלוונטי וכו'. בזמנו עוד היו פותחים דומיינים כמו the-best-pizza-in-nyc.com וגוגל עוד היו מושפעים מזה. היום פשוט לא רלוונטי. האם יש חשיבות לדומיין קצר או לא? אין חשיבות […]

באיזו פלטפורמה הכי מומלץ למכור את הקורס \ המוצר הדיגיטלי שלנו?

אז יש לך קורס דיגיטלי, מה ההמלצה הכי טובה – להעלות אותו לוורדפרס עם פלאגין? למכור אותו ב-Udemy ושות' או להכניס אותו למערכת ייעודית? שאלה שאנו נשאלים כל הזמן ונציע פה תשובה. ראשית דעו שאנו לא מייצגים פה אף אחד, לא קשורים לשום מערכת ונקיים מכל אינטרס כזה או אחר. זהו מאמר דעה נטו. דיגיטל […]

13 אלמנטים באתרים שכדאי לקבור בעידן המודרני

לפני כשבוע אני מקבל טלפון מאחד הלקוחות המוערכים שלנו והוא אומר לי "עידו, תשים לי בבקשה את כל כפתורי ה-Sharing באתר, אני רוצה אותם בכל עמוד". שאלתי אותו, תגיד, מתי לאחרונה אתה "הדפסת מאמר", יש לך בכלל מדפסת? מתי לאחרונה מתוך כפתורי השיתוף, שיתפת לטוויטר, יש לך בכלל טוויטר? ואם אין לך ולחברים שלך אין, […]

קייס מדהים למשווקים: איך הופכים את שיא השעמום לשיא העניין – ראיון עם תליק כרמון, מנהל עמוד הפייסבוק הכי טוב בישראל – "האקדמיה ללשון העברית"

כיצד הפך עמוד "האקדמיה ללשון עברית" לעמוד הפייסבוק הטוב בישראל ומה אנחנו יכולים ללמוד ממנו? יש לנו כל כך הרבה מה לשאול את תליק כרמון – מנהל העמוד הטוב בישראל "האקדמיה ללשון העברית", אבל נסתפק בשבע שאלות ממוקדות ומדויקות. רגע לפני – הקדמה (קצרה, לא לדאוג) אין דבר כזה "העמוד הטוב בישראל" כי אין באמת […]