בלוג שיווק באינטרנט

אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: faq

שתי שאלות שכיחות אנו כל הזמן נשאלים - האחת "מה האסטרטגיה שלכם לקידום אתרים אורגני"? והשנייה "מה עושים תכל'ס כדי לקדם אתר"? אסטרטגיה לקידום אתרים אורגני נתחיל במה מנחה אותנו, מנחה אותנו לקדם בית עסק היום וגם מחר עם דגש למחר, האסטרטגיה שלנו היא "קידום אתרים לבן" כזה שיחזיק את בית העסק בגוגל גם הרבה אחרי שחברת הקידום תסיים את עבודתה. מכאן יש הרבה מאד השלכות - לדוגמה, אם נמצא שאתר מסוים טוב לקישורים וזה נראה לנו כמו "וואקום" (כשל זמני של גוגל), לא נפיק ממנו קישורים ואם נראה שיש אינדקס שכרגע מקבל תשומת לב מגוגל אבל נראה לנו שהוא

האם צריך להמציא את הגלגל בשיווק באינטרנט?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

רבות אנו נשאלים על או מתבקשים "לחשוב מחוץ לקופסה" ע"י לקוחות והעניין הוא כזה - פשוט לא צריך! זה לא שאנו ממעיטים בחשיבה מחוץ לקופסה או בחשיבה קריאטיבית, פשוט 99.9 אחוז מהלקוחות לא צריכים את זה ונסביר מדוע. בתוך "הקופסה" יש כל כך הרבה מה לעשות, כל כך הרבה שווקים, מיקרו שווקים, קהלים וכו' שזה עוול ללכת החוצה כשהכל קורה פה בפנים. הדוגמה הכי קלאסית היא מיצוי שוק. ניקח בכוונה דוגמה עם שוק בשל עם הרבה חיפושים, נניח תחום סליקת כרטיסי האשראי. בתחום זה יש כל היום חיפושים מבתי עסק, יש פה שוק שדופק חזק מאד עם הרבה טראפיק. לקוח קלאסי

איך להשתלט על חשבון גוגל אנליטיקס

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: הדרכות, הדרכות אנליטיקס

ניהול חשבון – Google analytics בין אם קיבלתם לקוח או, שאתם עצמכם בעלי אתר, יתכן מצב שבו תכנסו לחשבון האנליטיקס ותגלו שאין לכם הרשאת ניהול. במצב הזה, אפשרויות השימוש שלכם באנליטיקס יהיו מוגבלות. מאחר שלרוב המשתמשים האפשרויות הבסיסיות מספיקות למדי, בהחלט יתכן מצב שתגלו שאיש, כולל בעל האתר עצמו, לא יודע למי כן יש את ההרשאות האלו – בדרך כלל זה יהיה מנהל הקידום הקודם או, זה שלפניו או, זה שלפני לפניו. בואו נבין רגע, גם אם יש לכם אפשרות צפיה בחשבון, ואפילו אתם רשומים כאילו יש לכם את כל ההרשאות (manage users, edit וכד’) זה ממש לא אומר שיש

לאן עדיף להפנות תנועה – האם לדף נחיתה או לאתר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

שאלה מורכבת מאד ללא תשובה חד משמעית. נתחיל קודם בבנצ'מרק - רק כדי שנדון על אותו תחום וכיוון שכל תחום ממיר שונה נניח שנדבר על נותני השרותים (שאלו הרוב) מדובר נניח על עורכי דין, רואי החשבון, מעצבות וכו' בד"כ האתר שלהם וזאת בהנחה שהוא בנוי טוב ומאופיין טוב ימיר 3%. ז"א שמתוך מאה גולשים ייחודיים, האתר ימיר 3 אנשים לפונים (לא למכירות) - ליד (מתעניין פוטנציאלי למכירה) יכול להיות דרך טלפון, טופס, SMS או אחר העיקר שיפנה 🙂 דף נחיתה בד"כ ימיר 6% עד 8%. אז מה השאלה בעצם אתם שואלים? הרי אם דף נחיתה ממיר יותר למה לא תמיד לעבוד

מהי הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים באתר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

דפים הם מאד דינמיים באתרים ובמיוחד באתרי קמעונאות. מה הדרך הבטוחה ביותר למחוק דפים? ראשית, לא מוחקים שום דף כך סתם, עושים לו העברה. עושים לו העברת 301 שזו העברה קבועה, בשונה מ- 302 שזו העברה זמנית (אנו בוויזי לא ממליצים בשום מקרה על 302). אז לאן להעביר? אם זה עמוד תוכן > לדף הכי קרוב אליו. אם זה עמוד ללא קשר לכלום > לדף הבית. אם זה עמוד ברמה שלישית, אז לרמה מעליו. לדוגמא תחת דף הבית (רמה ראשונה) יש עמוד אודות (רמה שנייה) ותחתיו יש "דרושים" (רמה שלישית) ואת דרושים אתם מחליטים להסיר, אז להעביר את דרושים ל"אודות". קמעונאות

האם שווה לעשות אוטומציה לדפי 404?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

דף 404 (לא נמצא) הוא לאו דווקא כשל במערכת. יכול להיות שהאתר שלך מעולה וכל הדפים בסדר אבל מישהו שלח למישהו לינק לא נכון, הקליד משהו לא נכון וכו'. אם כך, למה לא להגדיר למערכת שכל שגיאה תביא אותנו ישירות לדף X, לדוגמא לדף הבית, הרי שורת קוד אחת פותרת את העניין. התשובה היא שלא מהרבה טעמים אבל ניגע בשניים בולטים - הראשון הוא קידום אתרים והשני הוא תחזוקתי וגם לו כמובן קשר לקידום אתרים. ברמת קידום האתרים שיש לי עמוד שבור, או מישהו קישר אלי באופן לא נכון, תמיד ארצה לדעת ולתקן את זה וכך ארוויח את הטראפיק לעמוד

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם