בלוג שיווק באינטרנט

תמחור

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: faq, שיווק באינטרנט

מצאתי יותר בזול! הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו' בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת. אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי בנו מאות אלפי אתרים רק בישראל, תשאלו כמה באמת מרוצים, כמה ממליצים על הספק שלהם? כמה מוכנים "לחתום עליו"? התשובה היא בודדים. למה זה? כי זה מאד מאד קשה – כי בניית אתר ללקוח היא הדבר הכי לא "טכני" שיכול להיות, זה מערב רגש, התאמת

עיצוב לוגו בזול – או מקסימום Value for money בעיצוב הלוגו שלכם

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

הרבה עסקים נותנים יותר מדי מקום ומשקל בשיווק שלהם לעיצוב הלוגו, עיצוב הסלוגן ועיצוב השפה. יש לזה מקום כמובן, אבל אם תראו את כל השפות של החברות הגדולות, הן הגיעו אחרי הביצוע ואחרי שהייתה כבר יישות עומדת - התפוח של אפל הוא כי סטיב ג'ובס הכי אוהב תפוחים וגוגל הוא כי סרגיי ברין אוהב צבעים ילדותיים (האם זה בכלל לוגו?) ויש עוד מאות דוגמאות. אני חושב שצריך לתת ללוגו, לסלוגן או בכלל לשפה מקום ומצד שני לא לתת לו מקום רב מדי, לא לצאת מדעתכם (מה שאני רואה הרבה אצל עסקים בתחילת דרכם) ולתת משקל בלתי רגיל לשפה של החברה.

כל פרסום הוא פרסום טוב? קייס השוגר דדי של אגאדיר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

בשנים האחרונות אני מרגיש שיש קברניטי פרסום שלא עשו השכמה בעשרים שנה האחרונות, שהם חיים בשנת 1980, שהם מגניבים תל אביביים, מרוצים מעצמם מאד. יש משפט שאמר לי כותב ארץ נהדרת "שבאולפן צוחקים, בבית בוכים" - אל תתלהב מעצמך כל כך, מרוב התלהבות תשכח את הקהל שלך. ראשית, על מה המהומה? אגאדיר יצאו בקמפיין חצוף וסקסי על מוצר חדש שלהם. זה הקמפיין. חשוב לציין שהקו המנחה של אגאדיר הוא סקס וחוצפה וזה חלק מהקו שאולי פשוט נמתח קצת יותר מדי. אז מה קרה? הגולשים יצאו מדעתם ואני כלל לא נכנס לדיון האם הם צודקים או לא, זה לא הדיון, אבל

איך ממנפים תוכן במרחב האינטרנטי לטובת שיווק מקסימלי?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

רבות אנו נשאלים ע"י לקוחות שיש להם תוכן מעולה או שנוצר להם תוכן מעולה. איך עכשיו ממנפים אותו? מה זה תוכן מעולה? ערוץ 2 ראיין אותך בפריים טיים, גלובס כתוב עליך, YNET כתבו עליך, יש לך מאמר מאתר אקדמי מוביל או שאתה כתבת משהו או ייצרת משהו שאתה חושב שהוא מעולה. בפוסט הזה אנחנו מדגישים תוכן מעולה אבל כמובן שזה יכול להיות כל סוג של תוכן - העניין בכל סוג של תוכן שלא כל תוכן באמת שווה מינוף, האם כל תוכן שיש לך שווה להשקיע בו Outbrain? לא בטוח. לטובת הפוסט ניקח דוגמא שאני עו"ד, בעלים של משרד, אשר מתמחה

איך משדרגים מ AdWords ל- MCC או עוברים מחשבון AdWords אחד לשני

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: הדרכות גוגל אדוורדס

אחד הדברים המעצבנים שכל סוכנות פרסום באינטרנט נתקלת בו הוא הקשר בין ה- AdWords ל- MCC. בפועל לצערנו, בגלל ארכיטקטורת ה AdWords, יש כמה קשיים בקשר של האדוורס וה- MCC. היסטורית, ה AdWords היה הראשון לצאת לעולם והיה ניתן לחבר לו רק חשבון אחד וזה המצב עד היום. מי חשב שעסק ירצה לנהל כמה חשבונות :-). גוגל, בעקבות בקשות של סוכנויות פרסום, טיפלו בזה בכך שהם פתחו את ה- MCC (מרכז הלקוחות שלי), כלי אשר מאפשר לנהל כמה חשבונות AdWords, אבל לא טיפלו מספיק טוב בקשר ביניהם. שורה תחתונה, כל מי שפתח אי פעם חשבון AdWord, בין אם הוא הפעיל כרטיס אשראי,

לקחים מהבחירות אשר ניתן לממש בשיווק באינטרנט לעסק שלנו

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

זה לא פוסט פוליטי ודעתי הפרטית ממש לא מעניינת כאן ואני לא מייצג אף אחד. בחרתי כמה לקחים, את הבולטים שבהם, לגבי הבחירות והקשר או המימוש שלנו לשיווק באינטרנט. יש כמובן הרבה מאד לקחים מהבחירות האלו אבל לא כולם קשורים לשיווק באינטרנט - כמו הופעות בטלוויזיה, איפור, תצוגה, מסרים וכו' - רובם לא רלוונטיים לנו כאן בבלוג הזה. ניקח את מה שאפשר אשר נוכל להפיק גם בעסקים וגם בשיווק באינטרנט. אז מה היה לנו ? שחקנים בוגרים, יודעים מה זה שיווק באינטרנט, יודעים מה זה מדיה, לא צריך לספר לבנט מה זה פייסבוק יוטיוב וכו' ובטח לא לביבי, ללפיד ולשאר

טפסים, לידים ומה ביניהם

פורסם על ידי john ב . קטגוריה: הדרכות, וורדפרס, שיווק באינטרנט

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן - דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא קבלת הליד. או למעשה בחוסר הקבלה שלו. אנחנו כאמור עושים כל כך הרבה מאחוריי הקלעים שפשוט חבל שלידים הולכים לאיבוד ושהלקוחות לא מקבלים אותם. לפניכם מספר גורמים וסיבות העלולים לחסום את הלידים. טיפול והבנת כל אחד מהם יסייע להפיג את הערפל ולתחזק את מערך קבלת

השוואה והמלצה בין מערכות ניוזלטר

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

ניוזלטר, דיוור כמותי במייל הוא אחד הערוצים השווים ביותר לשיווק וזאת בהנחה אם יודעים להשתמש בו כמו שצריך. לצערנו רוב העסקים לא יודעים. זה לא פוסט הסבר "איך להשתמש בניוזלטר" וגם לא "הרשימה המלאה" של כל חברות ומערכות הניוזלטר בישראל. זו רשימה שעשינו לוויזי לטובת הלקוחות שלנו כדי להבחין ולבחור את המערכת הכי טובה להם. כדי לגשת לעניין שאלנו את עצמנו "מי השואל" האם הוא אמריקאי, האם הוא ישראלי, האם הוא טכנולוג וצריך תמיכה מורחבת או האם הוא “Early Adapter” ומבין בשנייה, האם יש לו רשימה של 200 או רשימה של 50,000 וכו' לפניכם הרשימה המצומצמת לפי "מי השואל"

קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]