• Site Search
  • Site Language

איך ממנפים תוכן במרחב האינטרנטי לטובת שיווק מקסימלי?

רבות אנו נשאלים ע"י לקוחות שיש להם תוכן מעולה או שנוצר להם תוכן מעולה. איך עכשיו ממנפים אותו?

מה זה תוכן מעולה? ערוץ 2 ראיין אותך בפריים טיים, גלובס כתוב עליך, YNET כתבו עליך, יש לך מאמר מאתר אקדמי מוביל או שאתה כתבת משהו או ייצרת משהו שאתה חושב שהוא מעולה.

בפוסט הזה אנחנו מדגישים תוכן מעולה אבל כמובן שזה יכול להיות כל סוג של תוכן – העניין בכל סוג של תוכן שלא כל תוכן באמת שווה מינוף, האם כל תוכן שיש לך שווה להשקיע בו Outbrain? לא בטוח.

לטובת הפוסט ניקח דוגמא שאני עו"ד, בעלים של משרד, אשר מתמחה בתחום מסוים וגלובס בחר אותי לעשרת המשרדים המובילים בישראל בתחומי.

הערת סוגריים שיווקית: יש חשיבות גדולה מאד שמישהו אחר מספר עלי ולא אני מספר על עצמי. ברור שדעתי על עצמי חיובית, השאלה אם גם השוק האובייקטי חושב כך ולכן יש חשיבות גדולה לכך, כמו גם ללקוחות מספרים, כמו גם לביקורות חיצוניות וכמו לעוד הרבה ערוצים חיצוניים אשר מדברים עלי.

לסגור סוגריים 🙂

ועכשיו לערוצים

ערוץ ראשון פוסט חדש – זה השורש להכל

אייצר פוסט חדש עם התוכן הרלוונטי עם תמונה וכו' ובו אנסה לתת כמובן ערך מוסף מעבר לכתבה, את הסיפור מאחורי הקלעים לדוגמא, תמונות חדשות, את החוויה שחוויתי, רגשות שעברו עלי וכו'. לא עוד ציון הכתבה כי זה כבר לא מכבד את הגולש, אלא אנסה להביא תוכן מסוים שאינו קיים ובעל ערך מוסף כמובן אשר מדבר על הנושא עצמו שנבחרתי כך וכך לגלובס.

מינוף הפוסט בדף הבית

בכלל אני אוהב שפוסטים ממונפים בדף הבית דרך RSS (דף הבית "שואב" את הפוסטים ומציגם), זה פשוט נוח ועם ערך לגולש. X פוסטים אחרונים שתמיד יופיעו באופן אוטומטי  אם אין לכם אוטומטי אז תעשו פסקה ותקשרו לפוסט.

מינוף הפוסט דרך ניוזלטר

אשלח את ההודעה ללקוחות שלי כמובן, רק לשים לב ולהיזהר מניוזלטר – זה לא הערוץ בו כל פיפס שיש לך אתה שולח (שום ערוץ הוא לא כזה ,גם לא פייסבוק) אלא אתה ממש מביא ערך מוסף לקהל שלך + דואג שהם ידעו על התוכן המעולה הזה.

טיפ: לא כל התוכן צריך להיות מוצג בניוזלטר – לדעתי רק פסקה עם הפנייה לפוסט עצמו – כך מרוויחים פעמיים. ראשית, מכבדים את הקהל שלנו, כך שאם אין לו ממש כוח או לא בא לו לקרוא הוא מוזמן למחוק את המייל וזה בסדר. אבל אם הוא קורא אז לפחות שאנו נמנף את התנועה שלו בתוך האתר שלנו.

מינוף הפוסט דרך Outbrain או טבולה

במקרה יצא ששתי חברות ה- Content Marketing אולי הגדולות בעולם הן ישראליות. שתיהן ממש טובות ונכון להיום ניתן להביא טראפיק מאד זול באופן יחסי דרכן. כך לדוגמא ניתן להפנות אלינו תנועה במחיר של עשרה סנט לקליק שזה גרושים ביחס לערך. אז אייצר תמונה קטנה + תוכן מניע לאותו פוסט למעלה ואמנף אותו דרך אחד הכלים האלו.

פייסבוק

אייצר פוסט עם לינק לכתבה, אממן את הפוסט הזה ל "חברים והחברים שלהם" שזה סוג הפרסום ואביא תנועה לפוסט הרצוי

דרכים נוספות

יש כמובן עוד דרכים נוספות ויצירתיות – אלו הערוצים שמצד אחד הם הבטוחים ומצד שני לא מצריכים מאיתנו לצאת מגדרנו כדי למנף את התוכן.

כמו שאנו תמיד אומרים, החוכמה בשיווק היא האופטימיזציה – לעשות את המקסימום עם הכלים הקיימים. הערוצים למעלה ממנפים את המקסימום בתקציב קיים נמוך אשר מביא תועלת גדולה.

 

 

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות