בלוג שיווק באינטרנט

מה זה CSS ואיך מעדכנים תוכן באתר בצורה נכונה אשר חוסכת זמן והופכת את האתר שלכם למהמם וממיר!

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: העלאת תוכן

האם ניתן גם לחסוך זמן וגם להפוך את האתר ליפה יותר? התשובה נמצאת ב- CSS שזה ראשי תיבות של Cascading Style Sheets מה זה CSS תכל'ס? זה קובץ הגדרות עיצוב. תדמיינו מסמך וורד פשוט. בכל רגע נתון שאנו כותבים מסמך רגיל, יש פונט דיפולטיבי (מוגדר מראש), כותרת דיפולטיבית, ריווח דיפולטיבי ועוד מאות הגדרות. רוב האנשים בטעות ובפועל מחוסר ידע, עובדים על מסמכים כשכל לחיצה שנייה שלהם היא על Bold, Underline, רווח, אנטר, שוב אנטר ועוד. מה שיוצא להם זה אחד משניים - או מסמך מזעזע ברמות, לא אחיד, ללא שפה אחידה וכו'. או שהם עובדים כמו עבדים על איחוד המסמך

איך מעדכנים כתובת או בית עסק בוויז?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אין צורך להסביר את החשיבות השיווקית של כתובת מעודכנת בוויז, זה ברור לכל עסק. העניין הוא שיש עסקים שהכתובת שלהם היא לא בול לפי המפה אשר מצריכים אותנו להסביר בע"פ ללקוח את דרכי ההגעה. אז בפוסט הבא, נסביר בפשטות איך מגדירים כתובת או בית עסק בוויז. לצפייה באיכות טובה, סמנו בגלגל שיניים בוידאו את האיכות הטובה ביותר וחכו שלוש שניות  

מתחת למכסה המנוע, שיטות on-page מתקדמות לשיפור מיקומים

פורסם על ידי Asher Elran ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

לאחר למעלה מעשור של ענישה ודיכוי, גוגל גרם לעלייתן ונפילתן של שיטות קידום מניפולטיביות. אנשי מקצוע רבים כמעט ושכחו את מרווח התמרון והיכולות הטמונות ב- on-page SEO ופועלים ברמה הבסיסית בלבד, בין אם מתוך זהירות ובין אם מתוך הרגל. לא, זה לא פוסט נוסף על אופטימיזציה של כותרות, מילות מפתח ותגיות. בפוסט זה אני הולך להציג רשימה של בעיות ופתרונות שיעזרו לכם לשפר דרוגים במנועי חיפוש בעזרת תיקון של אלמנטים בon-page מזוויות ושכבות פחות מדוברות, אך חשובות מאוד. שיפור המוניטין וניהול יחסי הציבור של העסק שלנו זה בעצם ה-off-page, כאשר on-page שקול לכותלי החנות עצמה: המדפים, עמדת הקופה וכו'. לכל

ערוצי מדיה (פרסום) טובים לגוגל ולאינטרנט לשנת 2015

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

הקדמה נקודות לפני הקריאה: התאמת ציפיות  - לסטודנטים שלי אני תמיד אומר שגם אם יהיה לי קורס קבוע לאורך שלוש שנים אולי נגיע לשכבה העליונה של הפרסום באינטרנט והפרסום בגוגל. העומקים בלתי נתפסים ולכן אנו לא נדון כאן בהרחבה על כל ערוץ פרסום - מה שכן, ניתן את התמצית של התמצית של ערוץ הפרסום ולמה ערוץ הפרסום בכלל עולה על הפרק. מה שלא עולה על הפרק (ויש עשרות ואולי מאות ערוצי פרסום כאלו) אנו בכלל לא מציינים כאן. עם זאת, תמיד יש דברים חדשים ומעניינים ולא כדאי לפסול כלום. מה אנו מחפשים? אנו מחפשים את המחיר הכי טוב לליד איכותי,

הפער בין אפס לבין 12 מליון דולר הוא כחוט השערה – מה אנו למדים שיווקית מקמפיין הקולר של קיק סטארטר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אני מניח ששמעתם (ואולי לא) על המנצח של כל הזמנים בקיקסטארטר. אם לא שמעתם, זה הקמפיין שגייס הכי הרבה מאז השעון של Pebble ונכנס הישר למקום הראשון בכל הזמנים. אם לא ראיתם אז אתם מוזמנים   מה שמעניין בעיני שיווקית זה לא המוצר עצמו, הקולר, שהוא באמת נראה מגניב, אלא למה דווקא הוא הצליח לגייס את הסכום הזה ומה היה לפני כן. קל לנו לאהוד את המנצחים. זה תמיד קל. אבל האם אנחנו מודעים לכל התהליך שהביא לניצחון? זה מזכיר לי שלפני כמה שנים, ראיתי דוקו על שלמה ארצי. מה ידעתי עד אז? ששלמה ארצי הוא זמר מאד מצליח והוא בין הבודדים בארץ אשר

מה הצעדים שצריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי באינטרנט?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

הפוסט הזה בא להסיר מאיתנו שאלה קבועה של בעלי אתרי מסחר וכן של עסקים "מה צריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי" - תכל'ס, עם מי מדברים, מה לבקש, מה מחירי הסליקה וכו'. כדי לסלוק צריך לרוב להתחבר עם שני שחקנים, חברת אשראי וספק סליקה. באתרי מסחר או חנויות פיזיות צריך עוד שחקן (קופה פיזית / אתר קמעונאות). הסבר "סבתא" על השחקנים נציין כאן ארבעה שחקנים (יש יותר אבל לא ניכנס לפרטים). המסלקה, שנקראה לה כאן ה"טלפנית" נדמיין אותה כמו הטלפנית של פעם, זאת אשר מעבירה פיזית את השיחות. ה"טלפנית"  היא שב"א אשר משמשת כנתב Gateway לחברות האשראי. חברות האשראי, נקראה להם

איך מוסיפים לוגו לתמונות? איך חורטים לוגו על קבוצת תמונות

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: tools

מי צריך בכלל לחרוט על תמונות? אתם חושבים שאתם לא? תחשבו טוב, מספיק שיש לכם דף פייסבוק ואתם צריכים את זה לטובת השיווק. גם צלם, אדריכל, מעצב וכו' אשר רוצים שהזכויות שלהם יישמרו בזמן שהתמונות שלהם רצות ברשת בחופשיות. בעצם, כל מיצג דיגיטלי שלכם אשר חשוף ברשת ואתם רוצים קרדיט לטובת שיווק > מצריך חריטה של לוגו וזכויות יוצרים. ואם ניתן לעשות את הכל בפשטות, בשניות ובחינם, לא תעשו? מומלץ לצפות במסך מלא, תנו ליוטיוב 5 שניות עד שהוא מאזן את הרזולוציה שתי תוכנות שאני אוהב האחת זו שבפוסט (חינמית) Irfan View  והשניה שאני עובד איתה שנים (עולה משהו כמו

סדר בגרסאות המובייל השונות – דעו כלקוחות מה לבקש

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

על הדיון של האם זה חשוב שהאתר שלנו יוצג במובייל, בין אם זה לטובת שיווק באינטרנט ובין אם לטובת שימושיות אין טעם כלל לדון. כיום, מעל 50% מהחיפושים (לפי נתון של דפי זהב) מתבצעים במובייל,  לכן אתר חייב להיות מותאם למובייל, נקודה. אבל מה זה מותאם למובייל? מה זה גרסת מובייל? מה זה רספונסיבי? האם כל אתר וורדפרס הוא רספונסיבי? לא נדון פה היום בכל הנושאים ולא נפרק את המונחים לגורמים, פשוט נביא את עיקרי הדברים וגם את ה Best Practice לאתרים היום. על מה המחלוקת בכלל בין הלקוחות לבין בוני האתרים שלהם? לקוחות רגילים לגלוש לרוב באתרי פרימיום, אתרים

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם