בלוג שיווק באינטרנט

קופון הנחה + הטבה למערכת ניוזלטר של שלח מסר

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

אם אתם בעמוד הזה, אין צורך להסביר מהי מערכת ניוזלטר נציין את הבידול של מערכת "שלח מסר" מול מערכות רב מסר, אקטיב טרייל וכו' והבידול הוא: - תיקון כתובות שגויות - הכנסת סרטון בתוך הודעה - מערכת מבוססת CRM - פילוח קבוצות לפי מידע - מערכת סטטיסטיקות מהמתקדמות בארץ וגם בחו"ל - הכנסת קובץ PDF בתוך הודעה - מערכת עיצוב ברמה של עיצוב תבנית תוך 5 דקות לנרשמים דרך הלינק הזה יש הטבה של 60 יום חינם (במקום 30 יום חינם) לחצו כאן לקישור ישיר להטבה>> בנוסף, ניתן להירשם גם דרך הטופס המצורף מטה: דואר אלקטרוני: סלולרי: שם מלא:

בחירת מערכת לחנות וירטואלית- מג'נטו, וורדפרס או מערכת סגורה

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אין כמעט יום שעובר בלי שנישאל שאלה המתייחסת להשוואה בין מערכות שונות לבניית אתרים. באתרי תדמית השאלה הנפוצה היא בין Wix לבין וורדפרס (ועל כך בפוסט השוואתי אחר במיוחד בהקשר של קידום אתרים ושיווק באינטרנט) ועוד שאלה נפוצה היא בחירה של מערכת לחנות וירטואלית. לא נביא פה את המדריך השלם, כי כל מערכת עומדת בפני עצמה עם מאות שיקולים ויתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. ניתן פה את התקציר ואת ההיי לייטס של המערכות והתכנסות במה לבחור. ראשית בכלל מי השחקנים? יש הרבה מאד שחקנים, רק נחלק אותם לשלוש משפחות משפחה ראשונה - ה"גן הסגור" אלו מערכות סגורות אשר פותחו במיוחד לקמעונאות. יש

איך עוברים חברת קידום אתרים ונשארים בחיים

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

לא ניגע כאן בסיבות להחלפת חברת קידום אתרים, ישנן הרבה. שורה תחתונה, אתם רוצים לעבור חברת קידום אתרים שעושה לכם היום את כל הטיפול בשיווק באינטרנט. אז בסיכומם של דברים, צריך לקבל את כל ה"נכסים האינטרנטיים שלכם" ולקבל הרשאה מלאה להכל. נצא מתוך נקודת הנחה שחלק מהנכסים, הגישות וההרשאות יש לכם וחלק לא, פשוט מה שיש תעברו הלאה. מתחילים. כללי: בין אם נפרדים בטוב או בין אם לא, תמיד טוב לעשות החלפת סיסמאות לכל הערוצים והנכסים האינטרנטיים שלכם. דומיין: לוודא שהדומיין רשום על שמכם - אם הוא אינו רשום על שמכם, זה לא שינוי בזק שלוקח דקה, צריך קצת טופסולוגיה וכו' וזה

מה זה CSS ואיך מעדכנים תוכן באתר בצורה נכונה אשר חוסכת זמן והופכת את האתר שלכם למהמם וממיר!

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: העלאת תוכן

האם ניתן גם לחסוך זמן וגם להפוך את האתר ליפה יותר? התשובה נמצאת ב- CSS שזה ראשי תיבות של Cascading Style Sheets מה זה CSS תכל'ס? זה קובץ הגדרות עיצוב. תדמיינו מסמך וורד פשוט. בכל רגע נתון שאנו כותבים מסמך רגיל, יש פונט דיפולטיבי (מוגדר מראש), כותרת דיפולטיבית, ריווח דיפולטיבי ועוד מאות הגדרות. רוב האנשים בטעות ובפועל מחוסר ידע, עובדים על מסמכים כשכל לחיצה שנייה שלהם היא על Bold, Underline, רווח, אנטר, שוב אנטר ועוד. מה שיוצא להם זה אחד משניים - או מסמך מזעזע ברמות, לא אחיד, ללא שפה אחידה וכו'. או שהם עובדים כמו עבדים על איחוד המסמך

איך מעדכנים כתובת או בית עסק בוויז?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אין צורך להסביר את החשיבות השיווקית של כתובת מעודכנת בוויז, זה ברור לכל עסק. העניין הוא שיש עסקים שהכתובת שלהם היא לא בול לפי המפה אשר מצריכים אותנו להסביר בע"פ ללקוח את דרכי ההגעה. אז בפוסט הבא, נסביר בפשטות איך מגדירים כתובת או בית עסק בוויז. לצפייה באיכות טובה, סמנו בגלגל שיניים בוידאו את האיכות הטובה ביותר וחכו שלוש שניות  

מתחת למכסה המנוע, שיטות on-page מתקדמות לשיפור מיקומים

פורסם על ידי Asher Elran ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

לאחר למעלה מעשור של ענישה ודיכוי, גוגל גרם לעלייתן ונפילתן של שיטות קידום מניפולטיביות. אנשי מקצוע רבים כמעט ושכחו את מרווח התמרון והיכולות הטמונות ב- on-page SEO ופועלים ברמה הבסיסית בלבד, בין אם מתוך זהירות ובין אם מתוך הרגל. לא, זה לא פוסט נוסף על אופטימיזציה של כותרות, מילות מפתח ותגיות. בפוסט זה אני הולך להציג רשימה של בעיות ופתרונות שיעזרו לכם לשפר דרוגים במנועי חיפוש בעזרת תיקון של אלמנטים בon-page מזוויות ושכבות פחות מדוברות, אך חשובות מאוד. שיפור המוניטין וניהול יחסי הציבור של העסק שלנו זה בעצם ה-off-page, כאשר on-page שקול לכותלי החנות עצמה: המדפים, עמדת הקופה וכו'. לכל

ערוצי מדיה (פרסום) טובים לגוגל ולאינטרנט לשנת 2015

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

הקדמה נקודות לפני הקריאה: התאמת ציפיות  - לסטודנטים שלי אני תמיד אומר שגם אם יהיה לי קורס קבוע לאורך שלוש שנים אולי נגיע לשכבה העליונה של הפרסום באינטרנט והפרסום בגוגל. העומקים בלתי נתפסים ולכן אנו לא נדון כאן בהרחבה על כל ערוץ פרסום - מה שכן, ניתן את התמצית של התמצית של ערוץ הפרסום ולמה ערוץ הפרסום בכלל עולה על הפרק. מה שלא עולה על הפרק (ויש עשרות ואולי מאות ערוצי פרסום כאלו) אנו בכלל לא מציינים כאן. עם זאת, תמיד יש דברים חדשים ומעניינים ולא כדאי לפסול כלום. מה אנו מחפשים? אנו מחפשים את המחיר הכי טוב לליד איכותי,

הפער בין אפס לבין 12 מליון דולר הוא כחוט השערה – מה אנו למדים שיווקית מקמפיין הקולר של קיק סטארטר

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אני מניח ששמעתם (ואולי לא) על המנצח של כל הזמנים בקיקסטארטר. אם לא שמעתם, זה הקמפיין שגייס הכי הרבה מאז השעון של Pebble ונכנס הישר למקום הראשון בכל הזמנים. אם לא ראיתם אז אתם מוזמנים   מה שמעניין בעיני שיווקית זה לא המוצר עצמו, הקולר, שהוא באמת נראה מגניב, אלא למה דווקא הוא הצליח לגייס את הסכום הזה ומה היה לפני כן. קל לנו לאהוד את המנצחים. זה תמיד קל. אבל האם אנחנו מודעים לכל התהליך שהביא לניצחון? זה מזכיר לי שלפני כמה שנים, ראיתי דוקו על שלמה ארצי. מה ידעתי עד אז? ששלמה ארצי הוא זמר מאד מצליח והוא בין הבודדים בארץ אשר

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם