בלוג שיווק באינטרנט

כיצד להגדיר מייל Auto Responder מטופס של גוגל דוקס?

פורסם על ידי john ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

וגם איך לעצב אותו על הדרך ולהוביל לעמוד תודה מותאם אישית. נוטיפיקציות (התראות/ מיילים לאחר ביצוע פעולה) הם חלק חשוב בכל טופס שממלאים- הדבר יוצר אמינות, המשכיות וגם נותן לנו כלי להמשך התקשורת עם הלקוחות: נוכל בזמן שליחת הודעה גם לעדכן ולצרף מסרים נוספים (למשל שיווקיים).  בפוסט הנוכחי אני עומד לדון בשאלות אלו ואחרות שקשורות כמובן למערכת הטפסים של גוגל בהתאמה אישית גבוהה- יש לציין שהפוסט יוצא מנקודת הנחה שאתם משתמשים מתקדמים. אנשים אוהבים את הטפסים של גוגל, הרעיון בגדול הוא שלא צריך להכנס לשום ממשק, עצם החיבור למייל כבר נותן לנו גישה והדגש הוא כמובן על מספר גדול של

האם קיים תחליף לגוגל אַפּס? ולמה בכלל לעבוד עם מייל ממותג?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: tools, הדרכות

חלק מהצעירים שכחו בכלל מה זה ספאם, שכחו שפעם כשהתקבל מייל, הוא הוחזק על השרת של הדומיין ומה שהיה זה "דרגת חסימה" משלב 1 עד 10, אז או שלא היית מקבל כלום או שהכל היה ספאם, משהו כמו 200 מיילים לא רלוונטיים על מייל אחד.   ואז הגיעו ג'ימייל עם מהפכת הדואר שלהם שעוד תלמד פה לדורות. מעבר לנפח, מעבר לעובדת הענן (לא היה פעם), מעבר לכל זה, היה להם גם את האנטי ספאם הגדול בעולם כיוון שהם בעצם שלטו ושולטים על כל תנועת הרשת.   ואז הם הציעו את "ג'ימייל לעסקים" שזה בתכל'ס אותו מייל רק ממותג. קוראים לזה

קופון הנחה להרשמה למערכת הניוזלטר של רב מסר

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

מלאו את הפרטים על פי ההנחיות ולחצו על הכפתור "צור חשבון התנסות". המערכת תשלח אליכם מייל לאימות הרשמתכם. לאחר לחיצה על הקישור המיוחד במייל האימות החשבון שלכם ייפתח והחוויה תתחיל! שימו לב! בנוסף למייל האימות יישלח אליכם מסר נוסף – הראשון בסדרה לימודית שתתן לכם טיפים מעשיים ורעיונות לשיווק באמצעות דואר אלקטרוני. כל השדות הם שדות חובה. שם פרטי: שם משפחה: מספר טלפון: כתובת דוא"ל: שם משתמש: סיסמה: הסיסמה חלשה מידי אישור ססמא:

למה לעבוד עם מערכת ניוזלטר ואיזו מערכת לבחור?

פורסם על ידי wisy ב . קטגוריה: ניוזלטר

הרבה אנו נשאלים, במיוחד לאלו אשר יש להם רשימות קטנות, למה בכלל ניוזלטר? למה לעבוד עם מערכת בכלל? זו לא טרחה? למה לא לעבוד ב- Outlook? או Gmail? מדוע בכלל צריך פלטפורמה? כמה סיבות הסיבה הראשית היא בכלל שהמייל יגיע ליעדו. אם נעבוד עם Gmail, וספקי האינטרנט יראו שאנו מוציאים כל זמן קבוע מיילים  לרשימות גדולות, הסבירות וההגיון יאמרו שזה ספאמר. ספקי האינטרנט יגדירו את התיבה שלנו כספאם ואז גם לא נוכל לשלוח מייל לאדם החשוב לנו ביותר. סיבה נוספת – קלות תפעול כל אדם יכול להזין את עצמו בקלות באתר שלנו, הפרטים מוזנים באופן מיידי למערכת, במקום שנעשה לכל טופס קופי פייסט ידני.

התראות אוטומטיות בגוגל אנליטיקס – למה הן חשובות ואיך יוצרים אותן!?

פורסם על ידי עמית שמלה ב . קטגוריה: הדרכות אנליטיקס

גוגל אנליטיקס מאפשר לתזמן דוחות סיכום אוטומטיים (יומי, שבועי, חודשי וכו') למייל בפשטות.  טוב, את זה בטח כולכם יודעים וכבר משתמשים. אבל היום אני רוצה לפרט על "דוח" מסוג שונה, שלא מתוזמן כל X זמן אלא עפ"י התנהגות הגולשים באתר. מערכת ההתראות האוטומטיות של גוגל אנליטיקס (Google Alerts) תשלח אליכם מייל במידה ואחד מהכללים שיצרתם במערכת מתקיים. תנו לי להסביר בעזרת כמה דוגמאות של התראות בסיסיות מה הכלי הזה עושה: במידה וביום ממוצע יש לך 1000 יוניקים באתר, אבל היום הגיעו לאתר שלך 6000  יוניקים! לא היית שמח לקבל התראה במייל על כזה דבר? או הפוך- יש לך ממוצע 1000

אלופים בזריקת קורות חיים – האם גם אלופים בשיווק?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

בטח ראיתם את קמפיין "אלופים בזריקת קורות חיים" - אך האם הם גם אלופים בשיווק? מה צריך לעשות באופן די פשוט שלא נהיה אלופים בזריקת הכסף של השיווק לאחר מכן, פוסט על איך נראה קמפיין שיווקי מעולה      

כלי שבודק לינקים שבורים ממודעות וממילות מפתח בגוגל אדוורדס

פורסם על ידי עמית שמלה ב . קטגוריה: הדרכות גוגל אדוורדס

הכל התחיל לפני כמה חודשים שירשנו קמפיין PPC עם עשרות קבוצות מודעות ואלפי מילות מפתח שמקשרות לדפים שונים באתר. מה לא עבר על האתר הזה, דפים נפתחו ונסגרו, הפניות מדפים לדפים ושינויים בלי סוף. אני בטח לא צריך להסביר לכם איזה נזק שיווקי וכלכלי זה מודעה שמפנה לדף 404. אז איך אפשר לדעת בקמפיין בסדר גודל עצום שכזה שכל הקישורים מהאדוורדס מגיעים לדפים תקינים? אם זה היה תלוי בי, כבר הייתי יושב מזמן עם טבלת אקסל מהאדוורדס ובודק קישור קישור, אבל עידו (שכידוע מת על כלים אוטומטים) אמר -"אני מתערב איתכם שיש כלי שמבצע את זה בשנייה באופן אוטומטי".  

קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

הירשמו לתוכן מעולה

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]