• Site Search
  • Site Language

איך מזינים עמודים באתר כך שישתפר קידום האתרים ושיווק באינטרנט

מדריך ללקוח וויזי

המדריך הזה הוא ללקוחות וויזי וכן כל מי שרוצה להזין לעצמו דפים לאתר אך ללא פגיעה בקידום האתרים ולא בשיווק באינטרנט, יחסי המרה וכו'

הקדמה

כל עמוד שלנו באתר צריך להיות כמו דף נחיתה מעולה. למה? כי אני בעצם אף פעם לא יודע היכן הלקוח נוחת, אם נחת בעמוד פנימי של מוצר X, לא ארצה שהוא יוכל להזין פרטים? לא ארצה לספר כמו שצריך על המוצר? ולכן כל עמוד צריך למכור.

ברור שזה לא תמיד אפשרי, בטח לא באתרי קמעונאות אבל זה הקונספט. כל עמוד צריך למכור.

חלק א' – מבנה שיווקי – כך צריך להיות דף הבית או דפי קטגוריות מרכזיים (לא כל עמוד מוצר)

  1. "לאן הגעתי" – הגולש צריך להבין בשנייה הראשונה לאן הגיע – במה האתר/הדף הספציפי עוסק. דוגמא: "האתר שבוחר עבורך את מוצרי האלקטרוניקה הטובים ביותר".
  2. "מה יוצא לי מזה" – הגולש צריך להבין מייד מה הוא מקבל כאן שמתאים בדיוק לצורך שלו. המסר צריך להיות ממוקד, קצר וקולע. דוגמא: "0 החזרות מוצרים! שביעות רצון לאורך שנים עם המוצר שמתאים בדיוק לצרכיך".
  3. מה הפתרון שלי לסעיף 2? דוגמא: "כל מוצר שמוצג באתר נבדק בקפידה על ידי צוות המומחים שלנו, מותאם לייעוד שלו וקיבל ביקורות מעולות בכל העולם".
  4. הנעה לפעולה – חייבת להיות הנעה לפעולה במיקום ברור ונגיש, יכול להיות טופס יצירת קשר, רכישה, הורדה, המשך ניווט וכן הלאה.

חלק ב' – דגשים לקידום האתר

מחקר מילים

  1. להשתמש במחקר המילים שנעשה על ידי ווייזי, אם אתם עושים מחקר מילים לבד, אז לשים לב שלא עושים חיפוש ב Broad Match (התאמה רחבה) כי אז גוגל גם יכול לחשוב שעו"ד לנזיקין הוא כמו עו"ד לדיני משפחה. הכוונה בשורה התחתונה היא להשתמש במילים אשר יש להם חיפושים.
  2. לבחור 2 – 3 מילים או צירופי מילים, או ביטויים רלוונטיים לאותו דף/מוצר.
  3. לשלב את הביטויים בתוכן הדף באופן טבעי בכל חלקי הדף (כותרת, כותרת משנה, תוכן, תמונות) – הסבר בהמשך.

Meta title

  1. Page/post/products Title – כותרת (Title) ייחודית לכל דף לפי הנושא של הדף – כדאי שהכותרת תהיה מזמינה והיא חייבת להכיל את המילים שאותם מקדמים – לדוגמא במקום "לקוחות מספרים | קורס מתא"ם" יהיה חוויות מדהימות מקורס המתא"ם.
  2. Meta description – תיאור (Description). התגית הזו פחות מעניינת היום ולא הייתי מקדיש לה אפילו לא דקה, מה שכן, אם יש דף חשוב מאד כמו דף הבית או דף קטגוריה אז כן הייתי מייצר תיאור ייחודי לדף. במילים אחרות או תיאור ייחודי אשר מכיל את המילים שבדף או של המחקר או כלום.
  3. Keywords – תגית Keywords – לא להקדיש כלום, פשוט להשאיר ריק.

כותרת

  1. H1 – כל דף חייב להכיל כותרת אחת שהיא H1 – לשים לב שרק כותרת אחת ולא יותר. ברוב המערכות לבניית אתרים שבהן יש שדה מיוחד לכותרת, היא זו שמוגדרת אוטומטית כתגית H1, חשוב לשים לב שיש רק H1 אחד בדף. הכותרת צריכה להכיל את הביטוי המרכזי.
  2. H2 – רצוי לחלק את הדף לחלקים, עם כותרת ברורה ב H2 לכל חלק. במידה ומדובר בדף שיווקי, רצוי לתת כותרת שמדגישה את התועלת ללקוח ואם אפשר להוסיף את הביטויים המחופשים אז מעולה.
  3. H3 – במידה ויש כותרות משנה נוספות להגדיר אותן כ H3 (ברוב האתרים יהיה מקסימום H2)

הערה: יש לשלב בכל הכותרות ביטוי אחד או יותר מהביטויים שבחרנו לקדם (לא להגזים) ובשפה טבעית ושיווקית. לדוגמא: "שמעתם על מבדק מוקסו החדש לאבחון הפרעות קשב וריכוז?"

תוכן

  1. לכתוב בפסקאות ולשלב בהן את ביטויי החיפוש בצורה טבעית ולא מוגזמת כ 5% מכלל הטקסט. אם יש לנו לדוגמא 50 מילים הביטוי יופיע 2 – 3 פעמים.
  2. שימו לב – יש להימנע ככל האפשר משכפול טקסטים. צריך להפעיל יצירתיות וחשיבה שיווקית במהלך הכתיבה.
  3. הדף חייב לדבר על נושא אחד בלבד ואותו מקדמים – חייב להיות קשר אמיתי בין הקידום של הדף לתוכן עצמו – כך לדוגמא דף של שחיית תינוקות, ידבר על שחיית תינוקות – לא לעשות מניפולציה בקידום, זאת כדי לקבל את הזמן הממוצע הגדול ביותר.
  4. קישורים – מומלץ להוסיף קישור אחד לעמוד פנימי של האתר וזאת בהנחה שזה משתלב טבעי.

תמונות

  1. יש להתאים את התמונה לתצוגה מיטבית באינטרנט – לעבוד על התמונה לפני שמעלים, להקטין אם צריך בעזרת Web Resizer.
  2. כל התמונות באותו דף חייבות לקבל Alt + Title – שתיהן זהות. התגיות חייבות להיות באותו נושא של הדף – לא חייבים לחזור על עצמנו אך זה חייב להיות באותו נושא לדוגמא: דף של שחייה לתינוקות התגית יכולה להיות "חוג שחיה לתינוקות" "קורס שחייה לפעוטות" קורס בבריכה לפעוטות" וכו'.

דגשים לקמעונאות

  1. הרבה פעמים קשה לייצר לכל מוצר טקסטים שיווקיים – בכל זאת לנסות להביא משהו אחר מאשר "מחשב דל דגם XXX"
  2. אין שוני בין העמודים של אתר תדמיתי לאתר קמעונאות גם כאן שומרים על אותם עקרונות SEO (קידום אתרים)
  3. תמונות + וידאו מוכר תמיד
  4. תנו הרבה פירוט אמיתי, מידות, גדלים וכו'

 

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות