• Site Search
  • Site Language

דפי מוצר באתר שימירו את הגולשים לכסף

העסקים המתקדמים שעושים שיווק באינטרנט ומדברים מכירות, יחסי המרה, לידים, משפך מכירה וכו', עדיין נופלים בתוך דפי האתר שלהם. שם, משום מה, כל מתודולוגיות המכירה נעלמו והם מדקלמים בפירוט טכני על המוצר שלהם השירות וכו'.

אותם עסקים כן מרימים דפי נחיתה מכירתיים בקמפיינים שלהם בהתאם למתודולוגיות מכירה ושיווק באינטרנט, מביאים את כל מה שהם יכולים, פרומו גדול, הנעה לפעולה, דף אטום (ללא קישורים מסיחים) וכו'. בקיצור הכל לפי הספר. הדפים האלו נקראים גם דפי סחיטה Squeeze Page, שבמהותם באים "לסחוט" את פרטי הגולש כדי להביא אותם במהירות לאנשי המכירות שיבואו במגע אנושי.

כך נראה דף נחיתה לדוגמא: יש בדף הזה כל מיני מתודולוגיות שלא ניכנס אליהם בפוסט הזה, אבל כל פיקסל מדוד ומחושב.

 

שיווק באינטרנט - דפי מוצר באתר שימירו את הגולשים לכסף

אין דף מושלם שתמיד עובד. טרם ראיתי כזה. יש לנו לקוחות שאנו מעלים להם דפים שאנו סבורים שהם מדהימים לפי עקרונות שיווק ומכירה והדף בקושי ממיר ולעומת זאת, יש לנו עבודות שאנו מעקמים מולם את האף והם מכים אותנו באחוזי ההמרות שלהם.

בסופו של יום, המדד היחיד לדעת אם דף נחיתה עובד או לא אלו יחסי ההמרה שלו בהתאם לאותו התחום. כמובן שלא ניתן להשוות דף נחיתה של גרופון שהוא גם מותג מוכר ושההמרה שלו היא בסה"כ לקחת מייל ולהציע הצעה של 50% הנחה למסעדה מוכרת, לבין "קורס לימוד בניית אתרים" שעולה "רק" 7900 ₪.

אבל מה עם הדפים שלנו בתוך האתר?

מה התפקיד שלהם?

רבותי, התפקיד שלהם הוא בדיוק אותו תפקיד של דף הנחיתה. להביא לידים איכותיים ואם זה אתר שמוכר – אז למכור.

שימו לב שלא תמיד צריך דף נחיתה בקמפיין. לדף נחיתה יש חסרונות רבים מאוד כמו חשדנות (לא תמיד החברה מזוהה), הרגשה ש"סוחטים אותנו", הרגשת חוסר בטחון במוצר וכו'.

לדפים רגילים בתוך אתר יש (או יותר נכון אמורה להיות) מהימנות, סמכותיות, בטחון וכו'.

ובכל זאת, מטרת הדף הפנימי הוא למכור.

 

מה אנחנו לא רוצים?

לא רוצים פרטים טכניים, זה לא מעניין. אם אני עו"ד פלילי, אז זה ברור שאני עו"ד מוסמך ויש לי תעודה ואני מתעסק בזה והמשרד מתעסק בזה ועוד ועוד – אבל למה לעזאזל לעשות אתי עסקה? למה שגולש ימלא טופס אם יהיה כתוב שאותו עו"ד פלילי מתעסק בפלילים ויש לו תעודות? זה לא מספיק.

 

מה אנו מחפשים כגולשים?

אם תחשבו על זה, בסופו של יום זה מאד פשוט. אנחנו מחפשים לדעת שאנחנו במקום הנכון ועושים את הדבר הנכון ומשלמים את התמורה הראויה לשירות.

אז אם חבר המליץ לי על שירות מסויים, זה קל מאד. אני מגיע כבר "מכור", אבל אם לא חבר המליץ והגעתי דרך גוגל, איך אדע ואבחין שאני במקום הנכון?

היינו רוצים לראות סמכותיות, היינו רוצים לדעת שעוד אנשים כמונו עשו את אותה עסקה, היינו רוצים לדעת שזו עסקה טובה, שיש ערך לכסף, היינו רוצים שיענו לנו על החששות הטבעיים שלנו – החזר כספי, חיובים, התחייבות וכו'.

בסופו של יום זה פשוט – חשבו על עצמכם, האם הדף שלכם מספיק כדי שהוא ימיר אתכם למכירה. זהו. פשוט.

ראו את הסרטון הקצר הזה ואחרי זה קראו את הטיפים לסיכום

הצגתי בסרטון הזה את חברת 37signals שאני מאד מעריך מהרבה אספקטים, בלי קשר לאיכויות המוצר, גם האתרים שלהם בנויים לתפארת.

אם הייתי מנהל להם את הקמפיין, כיוון שהדפים שלהם כל כך ממוקדים, חדים ומדוייקים, הייתי שולח את הגולשים ישר מהקמפיין לדף המוצר.

ניתן לראות הרבה מאד דפי מוצר מעולים, אחרים לגמרי, שונים במהותם אבל העיקר שהם עובדים, העיקר שהם ממירים. תראו את דף הבית של Wibia, שהוא מעולה בעיני, דף המוצר של שוגר סינכ, מאד מכירתי וממיר ויש עוד אלפי דוגמאות שונות שעדיין ממירות.

 

חשוב לזכור שדף טוב הוא לא דף ש"שעושה לי את זה" אלא הוא דף שממיר באופן אופטימלי את הגולש לפעולה.

 

אז בואו ניקח כמה עקרונות שכולם מבוססי הגיון לדף מוצר שהיינו רוצים לראות.

נניח שיש לי מרכז ספורט ושם אני מציע חוג קראטה לילדים. מה הגולש רוצה לראות?

שלב ראשון, לא לספר על עצמך, זה לא מעניין, מה שמעניין את הגולש, זה מה יוצא לו מזה, WIIFM – What's in it for me?

במקרה הזה, הלקוח הוא ההורה ולא הילד, לכן, WIIFM זה "בוא תן לילד שלך בטחון עצמי" או "תקנו לילד שלכם כלים להגן על עצמו" או "תוציאו את הילדים מהפייסבוק!" וכו'. אתם מבינים את הנקודה.

שלב שני, אחרי שהבנתי מה יוצא לי מזה, הייתי רוצה ללמוד על הפעילות אבל בעיקר על הבידול של המרכז הזה, במה הוא שונה ממרכזי קארטה אחרים? מה הסיפור שלו וגם מעט פרטים על מה עושים.

שלב שלישי, אחרי שהבנתי מה יוצא לי מזה וגם מה זה, הייתי רוצה להתחזק לדעת שאני במקום הנכון, עושה את העסקה הנכונה. לדוגמא, לקוחות אמיתיים מספרים ביוטיוב על המרכז. היינו רוצים לראות וידאו אמיתי של המדריך בפעולה, גלריית תמונות שמספרת סיפור על המקום וכו'.

שלב רביעי, אחרי שהגולש מתחיל להיסגר, אך עדיין עם חששות, היינו מעוניינים להפיג אותם – "חודש חינם ללא התחייבות", "נלווה את ילדך בשיעורים פרטיים כדי שידביק את הקבוצה" "מחיר שמור למשך שנה" וכו'.

שלב חמישי, זו הנעה לפעולה – הגולש צריך לדעת מה רוצים ממנו, לא להשאיר את הטלפון שוכב שם, זועק שמישהו יסתכל עליו. "ליוצרים קשר השבוע, סט כפפות אימון מתנה". פרומו תמיד מוגבל בזמן, אחרת תהיה זילות.

איך עונים על כל זה אצלכם? לכם התשובות. מה שכן, מי שיענה נכונה באתר שלו, הוא זה שינצח וימקסם את אחוזי ההמרה.

בהצלחה.

 

שותפים לפוסט: לייב סיטי בניית אתרים

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות