• Site Search
  • Site Language

הקללה שבברכה

הנה הם מגיעים בהמוניהם… הגיעו החגים ואיתם הווצאפים המציפים, המיילים חסרי התוכן וה- SMS של החברות שמברכים אותנו כאילו אנו באמת מעניינים אותם.

סטארט אפ הסיפור הזה של הטכנולוגיה, ממש גאוני… ניתן לשלוח לכ-ו-ל-ם בבת אחת ו"לרגש" את כולם בבת אחת או שמא נגיד לצאת לידי חובה בבת אחת?

האם אכן סטארט אפ?

האם כמקבלים אנו מקדישים יותר מאלפית שנייה למייל המטריד הזה אשר שולח לנו תמונה מבנק תמונות + ברכה? האם אנו מקדישים אפילו Reply לאותו שולח, האם כשאנו מקבלים SMS "בנק הפועלים סניף כך וכך מברכים אותך ואת בני משפחתך ב… ממשפחת …" אנו משיבים?

המיילים של חג שמח, הם אותה דרגה של "ברכת המזל טוב" בפייסבוק, כולם סתם שולחים, כולם סתם מגיבים ומפעילים את המנועים האלו ללא חן, ללא טעם וללא מגע רגשי.

כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה המטרה

המטרה היא לייצר מעורבות, לייצר חיבור רגשי, לעורר משהו, זהו הרי "שיווק תודעתי" כך שאנשים יזכרו אותי וכאשר הם ירצו לפנות יפנו אלי. זו המטרה.

שלושה טיפים לשיווק נכון

כבוד – התייחסו למייל של הלקוח שלכם בכבוד. אם דפקתם בדלת, לא לבוא בלי כלום. המהירות שבה הלקוח מסיר אתכם או חוסם אתכם היא מטורפת. בטח היום. ברכת שנה טובה היא דרך מצויינת לעשות סדר פסח במייל ולהסיר את עצמם מהרשימה.

ערך – אין מה לדפוק בדלת סתם, תמיד לבוא עם ערך, כל סוג של ערך ללקוח. לא לבזבז קרדיט סתם.

פרסונליזציה – "אישי" זה לא שם פרטי וגם לא ברכה שהבנק מדפיס ושולח בדואר. אישי זה משהו אישי, משהו שרק אתה והלקוח יודעים. כתבו את זה בכתב יד על מעטפה ושלחו בדואר "אהלן עמי, התקדמת מדהים השנה, האופן בו מימשת את פייסבוק הוא לתפארת. אני מאחל לך השנה.."' וכו'.

דוגמא?

משק 8, מעצבות מקסימות שאנו עובדים איתן, באו עד תל אביב! גם עם מתנה וגם לקפה כדי לאחל חג שמח באופן אישי, לא מייל, לא SMS – התלבשו, נסעו, חנו, בזבזו זמן ובאו.

מוערך ומעולה וכך זה צריך להיות!

משק 8

זהו, שיהיה חג שמח ושנה מלאת מימוש עצמי!

ונכון שזה קשה, אבל זו הברכת שנה טובה הכי הכי של ניר וגלי האלופים

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות