• Site Search
  • Site Language

האם שווה לעשות אוטומציה לדפי 404?

דף 404 (לא נמצא) הוא לאו דווקא כשל במערכת. יכול להיות שהאתר שלך מעולה וכל הדפים בסדר אבל מישהו שלח למישהו לינק לא נכון, הקליד משהו לא נכון וכו'.

אם כך, למה לא להגדיר למערכת שכל שגיאה תביא אותנו ישירות לדף X, לדוגמא לדף הבית, הרי שורת קוד אחת פותרת את העניין.

התשובה היא שלא מהרבה טעמים אבל ניגע בשניים בולטים – הראשון הוא קידום אתרים והשני הוא תחזוקתי וגם לו כמובן קשר לקידום אתרים.

ברמת קידום האתרים

שיש לי עמוד שבור, או מישהו קישר אלי באופן לא נכון, תמיד ארצה לדעת ולתקן את זה וכך ארוויח את הטראפיק לעמוד הנכון. לדוגמא, אם מישהו קישר לפוסט שלי בנושא "אוטומציה בפרסום" אבל הלינק שלו שבור, אז להביא אותו לדף הבית זה לחטוא לעיקר ולפספס טראפיק ממוקד וזהב וטארפיק אמיתי שווה קידום אתרים טוב.

ברמת התחזוקה

המקרה הקלאסי הוא שמשתלט עליך ספאמר מחו"ל ומתחיל להפציץ לך עמודים בתוך האתר, אם תעשה אוטומציה לא תבחין בזה בכלל, אם לא תהיה לך אוטומציה אתה תראה שיש לך פתאום מאות עמודים לא קשורים ושבורים ותוכל להניח את היד על התקלה.

כמובן שתחזוקה טובה של אתר וגולש מרוצה = קידום אתרים טוב.

עוד סיבות?

כן, יש הרבה סיבות אבל כמו שאתם מבינים זה כלל לא משנה כי מספיקה סיבה אחת חשובה כמו קידום אתרים וזה כבר סותם את הגולל על הנושא שמומלץ לא לעשות אוטומציה לדפים שבורים.

היכן בודקים את העמודים השבורים?

יש מלא כלים אבל הכי פשוט הוא דרך ה WMT – (ווב מאסטר טול) או בשמו החדש Search Consule

תחת Crawl > Crawl Errors

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות