רוב העסקים עסוקים כל היום בלהביא תנועה לאתר. שזה כמובן קריטי וחשוב, אבל שוכחים את ההמרה של גולש ללקוח.

בין היתר כי זה משהו שניתן “לשים עליו את היד” – את הקידום בגוגל אנחנו רואים, את הפרסום אנחנו רואים, ניוזלטר אנחנו רואים וכו’. את יחסי ההמרה לא. קשה מאד למדוד, קשה לעקוב, קשה לנתח ועוד.

זה מקביל לכך שהייתי שוכר בהרבה מאד כסף חנות בקניון רמת אביב ג’ כדי לקבל הרבה טראפיק איכותי אבל מזניח את החנות עצמה, את המוכרים, את המכירה – או בשפה שלנו את ההמרה.

כל השיווק באינטרנט, כל הפעולות השיווקיות שאנו עושים מתבססים על שני דברים – להביא טראפיק איכותי ולהמיר אותו. אז שנזניח את ההמרה?

CRO – שיפור יחסי ההמרה

CRO – Conversion Rate Optimization – או בעברית אופטימיזציית יחסי המרה.

בטח שמעתם מינוחים כמו Split Testing או A/B Testing וכו’.

המשמעות היא שמציבים כמה דפים ל”התחרות” אחד מול השני, המערכות הטכנולוגיות מציגות כל פעם דף אחר מהדפים שהגדרנו באופן שווה ומביאות לנו בסוף את המסקנה מי ממיר יותר. לדוגמה, מבחן מתוך אתר Optimizely:
אתם מזהים את ההבדל? מי ממיר יותר?

cro - שיפור יחסי המרה
לגלות לכם?

אינטואיציה עובדת לפעמים, אך נתונים עובדים כל הזמן!

“Try it free” הביא 15% יותר המרות. משמעותי או לא?

למי מתאים ה- CRO?

ברור שכולם צריכים את זה, העניין שזה תחום לשחקנים יותר בוגרים.

למה? כי זה מצריך הרבה מאד משאבים. משאבים של קופירייטינג וקריאטיב, משאבי עיצוב, משאבים של בנייה וטכנולוגיה, משאבים של בחינה, ניתוח, בדיקות קבועות וכו’. בקיצור – משאבים.

למרות שיש כלים מעולים היום, כמו Optimizely, אנליטיקס של גוגל, מולטי סייט של וורדפרס, הם כלים ש”רק מנטרלים לנו חלק מהקוד” אבל לא מנטרלים את שאר הביצוע.

ובכל זאת, אחרי שבודקים ומשפרים את יחסי ההמרה בתוך אתר, זו דרמה אדירה לבית העסק, אשר תמקסם את פוטנציאל התנועה הנכנסת.

סיכום קידום אתרים

לא תאמינו שיש לנו חניית אורחים במשרדנו בת"א
תפספסו דבר כזה?!

”טיפין טיפים”..

קבלו רק טיפים רלוונטים בתחום ישירות לתיבה שלכם ללא בולשיט וספאם

רח' האומנים 7 ת"א / 073-7579000 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש