שיווק באינטרנט

היכן רמי לוי טועה?

לפני שאציין היכן הוא טועה ומה המסר, אציין קודם שאני מעריך אותו ואת עשייתו מאד, הוא תותח על וקמעונאי נדיר ורק בגלל שהוא חזק ומוערך אני מרשה לעצמי לבקר.   אז מה העניין? הלכתי לסניף החדש יחסית שלו בפולג ובאתי לעשות כרטיס מועדון. הם מקדמים את הנושא הזה חזק (בתאוריה), אני בטוח שזה בא מלמעלה. בפועל בשטח, העמדה היתה מוזנחת ברמה הטכנית וללא בן אדם שם, אחרי ששאלתי היכן עושים כרטיס מועדון מישהי עייפה ברמות הואילה בטובה לקום אלי. התהליך היה מהיר ויעיל וגם הכרטיס לא עולה כסף (עולה עם

איך לבחור שם לבית העסק

לפני כמה ימים נתקלתי בפרסומת של רשת “הקאנטרי” עם אריק זאבי שמפרסם אותם. זאבי, כבר ציינתי פה בעבר, הוא ספורטאי נדיר, מוערך ויש לו את אחת ההרצאות המעוררות ביותר לעשייה ואכן החיבור אתו נכון. מעבר לחיבור הנכון, יש לי גם הערות על הפרסומת ברמת המתודולוגיה, אבל זה לשיחה אחרת. מה שלכד את תשומת לבי וזה דבר שכל הזמן חוזר בשנים האחרונות הוא דווקא השם של בית העסק וזה מזכיר לי בכל פעם את ההתעסקות עם שמות של בתי עסק. בחירת שם לבית עסק זה נושא מאד מורכב כמובן אשר מצריך

היכן טעו עובדי מעריב בקמפיין השיווקי שלהם ומה יש לנו ללמוד מזה?

    את סאגת מעריב אני מניח שאתם מכירים, אין צורך להרחיב. באתי להדגיש כמה נושאים ובעיקר את הטעות השיווקית של הקמפיין.   הטעות ברמה העסקית ראשית ברמה העסקית וכאן אני מדבר על כלל העסקים, חייבים להכיל את השינויים, זה פשוט מטורף שעסק נאחז בעבר ועל כך אמר דרווין בהקשרו כמובן: It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is the most adaptable to change. בהקשר של מעריב וחבריהם, להיאחז בפרינט בתצורתו הנוכחית זו התאבדות, זה פשוט

למה יותר קל לי להיות עם הילדים לבד בלי אשתי ומה הקשר לניהול פרוייקטים?

  איך זה? איך זה יכול להיות? האם זה רק אצלי? שימו לב, אני יוצא פה בהצהרה –  לבד עם שני ילדים יותר קל מאשר שני הורים עם שני ילדים. איך זה? לפני שאסביר, אציין שזה ממש לא קשור לנשים וזה לא פוסט מתבכיין על גברים והקשר לנשים או ההפך. באופן אישי אני ממש לא מתחבר לקיטורים של גברים על הנשים וכל ההומור מסביב אף פעם לא הצחיק אותי ודי בא לי לפעמים לצעוק לגברים “קחו פאקינג אחריות” תפסיקו להתבכיין. עוד הערה לפני שאתחיל. זה לא פוסט ביקורת לאשתי. תודה

קורס קידום אתרים הטוב בארץ!

רבות שואלים אותי על קורסי קידום אתרים, על מי אני ממליץ וכו’. יש כמה בתי ספר לא רעים שחלקם אפילו מנוהלים ע”י סוכנויות לקידום אתרים או בניית אתרים.   אז מה עושה את הקורס הזה דווקא לקורס קידום האתרים הטוב ביותר?  יש לי שתי תשובות לכך: התשובה הראשונה והמשמעותית ביותר היא, מי מנהל את הקורס?  את הקורס מנהל פבל ישראלסקי ואני חייב לציין שהבחור הצעיר הזה, ככל שאני מכיר אותו יותר, כך גדלה ההערכה שלי כלפיו. הוא רציני ביותר, שקדן, חרוץ ושואף למצויינות בעשייה. הוא קשוב לביקורת, מקשיב באמת –

איך לא לאבד לידים בספאם עם גוגל אפ

אני מניח שכמו לרוב הלקוחות שלנו, גם אתם מקבלים בין היתר את הלידים דרך האתר. יוצא שאם אתר שולח הרבה לידים (תודה לאל) אז יתכן וגוגל או ספקים אחרים יחשיבו אותו כספאם. ניתן בהגדרה פשוטה להגדיר Rule שיעלה על הפילטר של גוגל. הסבר פשוט: ניגשים לגוגל אפ > Mail Settings (זה הגלגל שיניים למעלה) > Filters > ואחרון Creat New Filter במקרה שלי, כל מייל אשר מגיע מאתר וויזי מקבל נושא זהה “ליד מאתר וויזי” ולכן בפילטר אני מגדיר את שורת הנושא לחצו על הלינק Create filter with this search

רוצים לדעת כל יום ב- PDF, כמה אנשים נכנסו אליכם לאתר אתמול?

הכותרת ממעיטה בבטא של גוגל, היא רק דוגמא אחת לאופציה נפלאה שאני משתמש. ניתן לקבל דוחות על כל התנהגות של האתר למייל באופן יומי, שבועי וכו’.   גוגל יצאו בבטא (המציאו את הבטא…) אשר מאפשר דוחות ב- PDF ישירות למייל שלנו, של הלקוח וכו’. הדוחות לא חדשים באנליטיקס, רק שהם הפכו לזמינים מאד ופשוטים מאד עכשיו עם הגדרה בכמה קליקים. בלי הרבה ברבורים, ניגש לתכל’ס: כנסו עם היוזר שלכם לאנליטקס בכל אחד מהתפריטים קיים למעלה Email Beta   פתיחה שלו מציגה חלון פשוט שבו מגדירים, תדירות, מייל לשליחה, קובץ לשליחה

מה בר רפאלי לא מבינה?

יצא לי לעקוב בגלובס אחר המחלוקת בין בר רפאלי לאילן בן דוב בנושא קמפיין  סמסונג. אין לי שום עניין לגעת במחלוקת עצמה, המחלוקת לצורך הפוסט הזה, לא מעניינת. השורה התחתונה היא שבר רפאלי ואילן בן דוב רבו על סעיף כזה או אחר בהסכם.   מה ברור? זה ששניהם מותגים (כל אחד בתחומו) זה ברור. זה ששניהם אנשי עסקים רציניים, גם כן ברור (נעזוב את התקופה האחרונה הקשה של בן דוב). ברור שבר רפאלי אשת עסקים רצינית ומנוהלת עסקית למופת וברור שאילן בן דוב הגיע לאן שהגיע בזכות כישוריו.   מה

שיווק באינטרנט בחמישה דולר!

קופצים בשבילי ממטוס בחמישה דולר! טוב, לא בדיוק מטוס ולא בדיוק קופצים… זה גיג שיקיר ואני ראינו בפייבר והאיש הזה מאד הצחיק אותנו והיינו חייבים לרכוש ממנו שירותים (עובדים שם בוויזי…?) אז כתבנו לו טקסט, אותו אתם יכולים לקרוא מתחת לסרטון והוא ביצע את זה בשביל חמישה דולר! תחשבו – להדפיס, לצלם, לערוך ולהעלות, כל זה בשביל חמישה דולר והוא אמריקאי וכלל לא צעיר. ועכשיו ברצינות – זה לקח שפותח את הראש, מה אנשים מוכנים לעשות בשביל כסף, הנטיה לחשוב שניתן לרכוש שירותי שיווק באינטרנט וקידום אתרים וכל שירות אחר

מערכת ניהול תוכן מומלצת לבניית אתרים

לפני שאתחיל, אני יודע שיש הרבה דעות, וזו בכלל יומרה גדולה להמליץ איזו פלטפורמה הכי טובה ומה הכי נכון לשיווק באינטרנט, ובכל זאת… בכל כמה ימים אני מקבל טלפון: על מה לבנות אתר? מה הכי נכון לשיווק באינטרנט? מה אני ממליץ? וכן, יש לנו בוויזי הרבה מאד ניסיון (גם הרבה מאד כוויות…) ויש לנו תשובה מגובשת בנושא שאותה אני רוצה להביא כאן.

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש