שיווק באינטרנט

מתחת למכסה המנוע, שיטות on-page מתקדמות לשיפור מיקומים

לאחר למעלה מעשור של ענישה ודיכוי, גוגל גרם לעלייתן ונפילתן של שיטות קידום מניפולטיביות. אנשי מקצוע רבים כמעט ושכחו את מרווח התמרון והיכולות הטמונות ב- on-page SEO ופועלים ברמה הבסיסית בלבד, בין אם מתוך זהירות ובין אם מתוך הרגל. לא, זה לא פוסט נוסף על אופטימיזציה של כותרות, מילות מפתח ותגיות. בפוסט זה אני הולך להציג רשימה של בעיות ופתרונות שיעזרו לכם לשפר דרוגים במנועי חיפוש בעזרת תיקון של אלמנטים בon-page מזוויות ושכבות פחות מדוברות, אך חשובות מאוד. שיפור המוניטין וניהול יחסי הציבור של העסק שלנו זה בעצם ה-off-page, כאשר

ערוצי מדיה (פרסום) טובים לגוגל ולאינטרנט לשנת 2015

הקדמה נקודות לפני הקריאה: התאמת ציפיות  – לסטודנטים שלי אני תמיד אומר שגם אם יהיה לי קורס קבוע לאורך שלוש שנים אולי נגיע לשכבה העליונה של הפרסום באינטרנט והפרסום בגוגל. העומקים בלתי נתפסים ולכן אנו לא נדון כאן בהרחבה על כל ערוץ פרסום – מה שכן, ניתן את התמצית של התמצית של ערוץ הפרסום ולמה ערוץ הפרסום בכלל עולה על הפרק. מה שלא עולה על הפרק (ויש עשרות ואולי מאות ערוצי פרסום כאלו) אנו בכלל לא מציינים כאן. עם זאת, תמיד יש דברים חדשים ומעניינים ולא כדאי לפסול כלום. מה

הפער בין אפס לבין 12 מליון דולר הוא כחוט השערה – מה אנו למדים שיווקית מקמפיין הקולר של קיק סטארטר

אני מניח ששמעתם (ואולי לא) על המנצח של כל הזמנים בקיקסטארטר. אם לא שמעתם, זה הקמפיין שגייס הכי הרבה מאז השעון של Pebble ונכנס הישר למקום הראשון בכל הזמנים. אם לא ראיתם אז אתם מוזמנים   מה שמעניין בעיני שיווקית זה לא המוצר עצמו, הקולר, שהוא באמת נראה מגניב, אלא למה דווקא הוא הצליח לגייס את הסכום הזה ומה היה לפני כן. קל לנו לאהוד את המנצחים. זה תמיד קל. אבל האם אנחנו מודעים לכל התהליך שהביא לניצחון? זה מזכיר לי שלפני כמה שנים, ראיתי דוקו על שלמה ארצי. מה ידעתי עד אז? ששלמה

מה הצעדים שצריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי באינטרנט?

הפוסט הזה בא להסיר מאיתנו שאלה קבועה של בעלי אתרי מסחר וכן של עסקים “מה צריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי” – תכל’ס, עם מי מדברים, מה לבקש, מה מחירי הסליקה וכו’. כדי לסלוק צריך לרוב להתחבר עם שני שחקנים, חברת אשראי וספק סליקה. באתרי מסחר או חנויות פיזיות צריך עוד שחקן (קופה פיזית / אתר קמעונאות). הסבר “סבתא” על השחקנים נציין כאן ארבעה שחקנים (יש יותר אבל לא ניכנס לפרטים). המסלקה, שנקראה לה כאן ה”טלפנית” נדמיין אותה כמו הטלפנית של פעם, זאת אשר מעבירה פיזית את השיחות. ה”טלפנית”  היא שב”א

סדר בגרסאות המובייל השונות – דעו כלקוחות מה לבקש

על הדיון של האם זה חשוב שהאתר שלנו יוצג במובייל, בין אם זה לטובת שיווק באינטרנט ובין אם לטובת שימושיות אין טעם כלל לדון. כיום, מעל 50% מהחיפושים (לפי נתון של דפי זהב) מתבצעים במובייל,  לכן אתר חייב להיות מותאם למובייל, נקודה. אבל מה זה מותאם למובייל? מה זה גרסת מובייל? מה זה רספונסיבי? האם כל אתר וורדפרס הוא רספונסיבי? לא נדון פה היום בכל הנושאים ולא נפרק את המונחים לגורמים, פשוט נביא את עיקרי הדברים וגם את ה Best Practice לאתרים היום. על מה המחלוקת בכלל בין הלקוחות לבין

כיצד להגדיר מייל Auto Responder מטופס של גוגל דוקס?

וגם איך לעצב אותו על הדרך ולהוביל לעמוד תודה מותאם אישית. נוטיפיקציות (התראות/ מיילים לאחר ביצוע פעולה) הם חלק חשוב בכל טופס שממלאים- הדבר יוצר אמינות, המשכיות וגם נותן לנו כלי להמשך התקשורת עם הלקוחות: נוכל בזמן שליחת הודעה גם לעדכן ולצרף מסרים נוספים (למשל שיווקיים).  בפוסט הנוכחי אני עומד לדון בשאלות אלו ואחרות שקשורות כמובן למערכת הטפסים של גוגל בהתאמה אישית גבוהה- יש לציין שהפוסט יוצא מנקודת הנחה שאתם משתמשים מתקדמים. אנשים אוהבים את הטפסים של גוגל, הרעיון בגדול הוא שלא צריך להכנס לשום ממשק, עצם החיבור למייל כבר

אלופים בזריקת קורות חיים – האם גם אלופים בשיווק?

בטח ראיתם את קמפיין “אלופים בזריקת קורות חיים” – אך האם הם גם אלופים בשיווק? מה צריך לעשות באופן די פשוט שלא נהיה אלופים בזריקת הכסף של השיווק לאחר מכן, פוסט על איך נראה קמפיין שיווקי מעולה      

סיכום כנס NextCase למקדמי אתרים ומשווקים באינטרנט

הסתיים לו הכנס הראשון של NextCase, פעם ראשונה שפבל (למי שלא מכיר בעליו של הבלוג AskPavel  וכן Servula) מרים כנס מקצועי. זה היה מתבקש מאד, למה? כי יש וואקום. יש מלא כנסים אשר מתהדרים בשם “כנס שיווק”‘.  שם, אחרי שאתה משלם הרבה, מה שעושים זה לתת לך פירור של ערך ושאר ההרצאה היא המכירה של המוצר הבא, שזה ממש עלבון לזמן שלך. בעבר היה כנס טוב של הפיג’מיסט, (שנה ראשונה טובה מאד שנה שנייה פחות) אבל בכל זאת כנס ראוי ביותר. ולצערו של השוק הזה אף אחד (עד היום) לא

מה רני רהב ורולדין לא מבינים?

בטח הייתם ערים, אני מניח, ליח”צ החינמי הכי דרמטי שאני לפחות זוכר עם מוצר כלשהו. אני מדבר כמובן על קופיקס, רשת הקפה, אשר מוכרת כל פריט בחמישה ₪ . אולי גם ראיתם את המתקפה של רני רהב על קופיקס, אם לא יש כאן וידאו קצר שלו מתוך גלובס:   לפני שאביע את דעתי חשוב לי לציין שאני לא מייצג אף אחד, לא את רולדין, לא את קופיקס, לא את רהב, לא מתחרים וכו’. מילה על רהב הבחור באמת תותח, את היחצנות העצמית, אף אחד לא יכול לקחת ממנו ויש לו

הבת דודה הפראיירית שלי ואיך היא לא ממנפת את העשייה שלה לשיווק

יש לי בת דודה פראיירית. לפני שאני מתחיל, אציין שאני מאד אוהב אותה ואנחנו בקשר מאד טוב, בגלל זה היא מעצבנת אותי! סיפורה מתחיל בכלל לפני למעלה מ- 20 שנה (אני חושב…) היא הקדימה את זמנה בכל תחום התזונה המקרוביוטית והאורגנית. אני זוכר, שהיא דיברה על אוכל אורגני, חשבנו שהיא נפלה מהירח, חשבנו שהוא “רוחניקית משוגעת” כשהיא דיברה על זה שיש קשר בין תזונה לבריאות, כמעט התעלפנו מצחוק, כל האחים ובני הדודים, בעוד אנו מבקשים את השומן של השווארמה שרוף טוב ובקולה לשים בבקשה הרבה קרח. כשהיא דיברה על זה

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש