איך עוברים חברת קידום אתרים ונשארים בחיים

לא ניגע כאן בסיבות להחלפת חברת קידום אתרים, ישנן הרבה. שורה תחתונה, אתם רוצים לעבור חברת קידום אתרים שעושה לכם היום את כל הטיפול בשיווק באינטרנט. אז בסיכומם של דברים, צריך לקבל את כל ה"נכסים האינטרנטיים שלכם" ולקבל הרשאה מלאה להכל. נצא מתוך נקודת הנחה שחלק מהנכסים, הגישות וההרשאות יש לכם וחלק לא, פשוט מה […]

איך מעדכנים כתובת או בית עסק בוויז?

אין צורך להסביר את החשיבות השיווקית של כתובת מעודכנת בוויז, זה ברור לכל עסק. העניין הוא שיש עסקים שהכתובת שלהם היא לא בול לפי המפה אשר מצריכים אותנו להסביר בע"פ ללקוח את דרכי ההגעה. אז בפוסט הבא, נסביר בפשטות איך מגדירים כתובת או בית עסק בוויז. לצפייה באיכות טובה, סמנו בגלגל שיניים בוידאו את האיכות […]

מתחת למכסה המנוע, שיטות on-page מתקדמות לשיפור מיקומים

לאחר למעלה מעשור של ענישה ודיכוי, גוגל גרם לעלייתן ונפילתן של שיטות קידום מניפולטיביות. אנשי מקצוע רבים כמעט ושכחו את מרווח התמרון והיכולות הטמונות ב- on-page SEO ופועלים ברמה הבסיסית בלבד, בין אם מתוך זהירות ובין אם מתוך הרגל. לא, זה לא פוסט נוסף על אופטימיזציה של כותרות, מילות מפתח ותגיות. בפוסט זה אני הולך […]

ערוצי מדיה (פרסום) טובים לגוגל ולאינטרנט לשנת 2015

הקדמה נקודות לפני הקריאה: התאמת ציפיות  – לסטודנטים שלי אני תמיד אומר שגם אם יהיה לי קורס קבוע לאורך שלוש שנים אולי נגיע לשכבה העליונה של הפרסום באינטרנט והפרסום בגוגל. העומקים בלתי נתפסים ולכן אנו לא נדון כאן בהרחבה על כל ערוץ פרסום – מה שכן, ניתן את התמצית של התמצית של ערוץ הפרסום ולמה […]

הפער בין אפס לבין 12 מליון דולר הוא כחוט השערה – מה אנו למדים שיווקית מקמפיין הקולר של קיק סטארטר

אני מניח ששמעתם (ואולי לא) על המנצח של כל הזמנים בקיקסטארטר. אם לא שמעתם, זה הקמפיין שגייס הכי הרבה מאז השעון של Pebble ונכנס הישר למקום הראשון בכל הזמנים. אם לא ראיתם אז אתם מוזמנים   מה שמעניין בעיני שיווקית זה לא המוצר עצמו, הקולר, שהוא באמת נראה מגניב, אלא למה דווקא הוא הצליח לגייס את הסכום […]

מה הצעדים שצריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי באינטרנט?

הפוסט הזה בא להסיר מאיתנו שאלה קבועה של בעלי אתרי מסחר וכן של עסקים "מה צריך לעשות כדי לסלוק כרטיסי אשראי" – תכל'ס, עם מי מדברים, מה לבקש, מה מחירי הסליקה וכו'. כדי לסלוק צריך לרוב להתחבר עם שני שחקנים, חברת אשראי וספק סליקה. באתרי מסחר או חנויות פיזיות צריך עוד שחקן (קופה פיזית / […]

סדר בגרסאות המובייל השונות – דעו כלקוחות מה לבקש

על הדיון של האם זה חשוב שהאתר שלנו יוצג במובייל, בין אם זה לטובת שיווק באינטרנט ובין אם לטובת שימושיות אין טעם כלל לדון. כיום, מעל 50% מהחיפושים (לפי נתון של דפי זהב) מתבצעים במובייל,  לכן אתר חייב להיות מותאם למובייל, נקודה. אבל מה זה מותאם למובייל? מה זה גרסת מובייל? מה זה רספונסיבי? האם […]

אלופים בזריקת קורות חיים – האם גם אלופים בשיווק?

בטח ראיתם את קמפיין "אלופים בזריקת קורות חיים" – אך האם הם גם אלופים בשיווק? מה צריך לעשות באופן די פשוט שלא נהיה אלופים בזריקת הכסף של השיווק לאחר מכן, פוסט על איך נראה קמפיין שיווקי מעולה      

סיכום כנס NextCase למקדמי אתרים ומשווקים באינטרנט

הסתיים לו הכנס הראשון של NextCase, פעם ראשונה שפבל (למי שלא מכיר בעליו של הבלוג AskPavel  וכן Servula) מרים כנס מקצועי. זה היה מתבקש מאד, למה? כי יש וואקום. יש מלא כנסים אשר מתהדרים בשם "כנס שיווק"'.  שם, אחרי שאתה משלם הרבה, מה שעושים זה לתת לך פירור של ערך ושאר ההרצאה היא המכירה של […]

מה רני רהב ורולדין לא מבינים?

בטח הייתם ערים, אני מניח, ליח"צ החינמי הכי דרמטי שאני לפחות זוכר עם מוצר כלשהו. אני מדבר כמובן על קופיקס, רשת הקפה, אשר מוכרת כל פריט בחמישה ₪ . אולי גם ראיתם את המתקפה של רני רהב על קופיקס, אם לא יש כאן וידאו קצר שלו מתוך גלובס:   לפני שאביע את דעתי חשוב לי […]