שיווק באינטרנט

האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל’ס לא. האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים. גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור הגולש וזה אומר בפועל שני דברים, האחד שהגלישה היא ב- SSL (מאובטח יותר) אבל השני וזה לרעתנו שבגלל האבטחה ופרטיות לא יהיה מידע מאיזה ביטוי הגולש הגיע. יש מידע על הכל כמעט, על השעה, על

תמחור

מצאתי יותר בזול! הלוואי שניתן היה להשוות שרות כמו שיווק באינטרנט או בניית אתרים, עיצוב וכו’ בין אחד לשני – זה לא כמו ברמי לוי אשר משווים בין עגבניה לעגבניה ברשת אחרת או בין מחשב דל בין חנות כזו או אחרת. אנו מזמינים אתכם ללכת ולבצע מחקר שוק. לכו לחברים שלכם, תשאלו אנשים – הרי בנו מאות אלפי אתרים רק בישראל, תשאלו כמה באמת מרוצים, כמה ממליצים על הספק שלהם? כמה מוכנים “לחתום עליו”? התשובה היא בודדים. למה זה? כי זה מאד מאד קשה – כי בניית אתר ללקוח היא

עיצוב לוגו בזול – או מקסימום Value for money בעיצוב הלוגו שלכם

הרבה עסקים נותנים יותר מדי מקום ומשקל בשיווק שלהם לעיצוב הלוגו, עיצוב הסלוגן ועיצוב השפה. יש לזה מקום כמובן, אבל אם תראו את כל השפות של החברות הגדולות, הן הגיעו אחרי הביצוע ואחרי שהייתה כבר יישות עומדת – התפוח של אפל הוא כי סטיב ג’ובס הכי אוהב תפוחים וגוגל הוא כי סרגיי ברין אוהב צבעים ילדותיים (האם זה בכלל לוגו?) ויש עוד מאות דוגמאות. אני חושב שצריך לתת ללוגו, לסלוגן או בכלל לשפה מקום ומצד שני לא לתת לו מקום רב מדי, לא לצאת מדעתכם (מה שאני רואה הרבה אצל

כל פרסום הוא פרסום טוב? קייס השוגר דדי של אגאדיר

בשנים האחרונות אני מרגיש שיש קברניטי פרסום שלא עשו השכמה בעשרים שנה האחרונות, שהם חיים בשנת 1980, שהם מגניבים תל אביביים, מרוצים מעצמם מאד. יש משפט שאמר לי כותב ארץ נהדרת “שבאולפן צוחקים, בבית בוכים” – אל תתלהב מעצמך כל כך, מרוב התלהבות תשכח את הקהל שלך. ראשית, על מה המהומה? אגאדיר יצאו בקמפיין חצוף וסקסי על מוצר חדש שלהם. זה הקמפיין. חשוב לציין שהקו המנחה של אגאדיר הוא סקס וחוצפה וזה חלק מהקו שאולי פשוט נמתח קצת יותר מדי. אז מה קרה? הגולשים יצאו מדעתם ואני כלל לא נכנס

איך ממנפים תוכן במרחב האינטרנטי לטובת שיווק מקסימלי?

רבות אנו נשאלים ע”י לקוחות שיש להם תוכן מעולה או שנוצר להם תוכן מעולה. איך עכשיו ממנפים אותו? מה זה תוכן מעולה? ערוץ 2 ראיין אותך בפריים טיים, גלובס כתוב עליך, YNET כתבו עליך, יש לך מאמר מאתר אקדמי מוביל או שאתה כתבת משהו או ייצרת משהו שאתה חושב שהוא מעולה. בפוסט הזה אנחנו מדגישים תוכן מעולה אבל כמובן שזה יכול להיות כל סוג של תוכן – העניין בכל סוג של תוכן שלא כל תוכן באמת שווה מינוף, האם כל תוכן שיש לך שווה להשקיע בו Outbrain? לא בטוח. לטובת

לקחים מהבחירות אשר ניתן לממש בשיווק באינטרנט לעסק שלנו

זה לא פוסט פוליטי ודעתי הפרטית ממש לא מעניינת כאן ואני לא מייצג אף אחד. בחרתי כמה לקחים, את הבולטים שבהם, לגבי הבחירות והקשר או המימוש שלנו לשיווק באינטרנט. יש כמובן הרבה מאד לקחים מהבחירות האלו אבל לא כולם קשורים לשיווק באינטרנט – כמו הופעות בטלוויזיה, איפור, תצוגה, מסרים וכו’ – רובם לא רלוונטיים לנו כאן בבלוג הזה. ניקח את מה שאפשר אשר נוכל להפיק גם בעסקים וגם בשיווק באינטרנט. אז מה היה לנו ? שחקנים בוגרים, יודעים מה זה שיווק באינטרנט, יודעים מה זה מדיה, לא צריך לספר לבנט

טפסים, לידים ומה ביניהם

הפוסט שלפניכם נולד מכאב, כאב משותף ומוכר לכל מי שעובד ברשת ומלאכתו היא שיווק באינטרנט. אנחנו משקיעים בקמפיין, דואגים לרספונסיביות של האתר, למהירות שלו, לתוכן – דואגים שהגרפיקה תהיה מעודכנת ותתאים לקהל היעד, עושים מיליון ואחת פעולות כדי שהתוצאה של כל זה תסתכם בפנייה, או ברכישה.. אבל בפוסט הנוכחי אני עומד להתמקד בשלב הבא והחשוב ביותר שהוא קבלת הליד. או למעשה בחוסר הקבלה שלו. אנחנו כאמור עושים כל כך הרבה מאחוריי הקלעים שפשוט חבל שלידים הולכים לאיבוד ושהלקוחות לא מקבלים אותם. לפניכם מספר גורמים וסיבות העלולים לחסום את הלידים. טיפול והבנת כל

בחירת מערכת לחנות וירטואלית- מג’נטו, וורדפרס או מערכת סגורה

אין כמעט יום שעובר בלי שנישאל שאלה המתייחסת להשוואה בין מערכות שונות לבניית אתרים. באתרי תדמית השאלה הנפוצה היא בין Wix לבין וורדפרס (ועל כך בפוסט השוואתי אחר במיוחד בהקשר של קידום אתרים ושיווק באינטרנט) ועוד שאלה נפוצה היא בחירה של מערכת לחנות וירטואלית. לא נביא פה את המדריך השלם, כי כל מערכת עומדת בפני עצמה עם מאות שיקולים ויתרונות וחסרונות לכאן ולכאן. ניתן פה את התקציר ואת ההיי לייטס של המערכות והתכנסות במה לבחור. ראשית בכלל מי השחקנים? יש הרבה מאד שחקנים, רק נחלק אותם לשלוש משפחות משפחה ראשונה –

איך עוברים חברת קידום אתרים ונשארים בחיים

לא ניגע כאן בסיבות להחלפת חברת קידום אתרים, ישנן הרבה. שורה תחתונה, אתם רוצים לעבור חברת קידום אתרים שעושה לכם היום את כל הטיפול בשיווק באינטרנט. אז בסיכומם של דברים, צריך לקבל את כל ה”נכסים האינטרנטיים שלכם” ולקבל הרשאה מלאה להכל. נצא מתוך נקודת הנחה שחלק מהנכסים, הגישות וההרשאות יש לכם וחלק לא, פשוט מה שיש תעברו הלאה. מתחילים. כללי: בין אם נפרדים בטוב או בין אם לא, תמיד טוב לעשות החלפת סיסמאות לכל הערוצים והנכסים האינטרנטיים שלכם. דומיין: לוודא שהדומיין רשום על שמכם – אם הוא אינו רשום על

איך מעדכנים כתובת או בית עסק בוויז?

אין צורך להסביר את החשיבות השיווקית של כתובת מעודכנת בוויז, זה ברור לכל עסק. העניין הוא שיש עסקים שהכתובת שלהם היא לא בול לפי המפה אשר מצריכים אותנו להסביר בע”פ ללקוח את דרכי ההגעה. אז בפוסט הבא, נסביר בפשטות איך מגדירים כתובת או בית עסק בוויז. לצפייה באיכות טובה, סמנו בגלגל שיניים בוידאו את האיכות הטובה ביותר וחכו שלוש שניות  

נכון שקשה להחליט על ספק לשיווק באינטרנט? יודעים למה?
כי עם כל הכבוד לכל השיווק הדיגיטלי, בסוף, עסקים עושים עם אנשים
בואו לפגוש אותנו ותרגישו באינטואיציה שלכם האם אנחנו מתאימים לכם
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח ביחד

רח' האומנים 7 ת"א / 03-9090299 / info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי - שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות

פרטיות / תנאי שימוש