כתיבת תוכן שיווקי ומניע לפעולה

החיים, המוות וגם הלידים שלכם - ביד הלשון.

בזירת האינטרנט התחרותית והמשתנה ללא הרף, האתר שלכם או כל נכס דיגיטלי השייך לבית העסק – חייב להעניק לגולש תוכן איכותי ומקצועי.

כתיבת תוכן - מה יצא לכם מזה? טוב ששאלתם:

תוכן מקצועי יתרום לתדמית העסק, ימנף אותו ויקטלג אותו כאוטוריטה בתחום העיסוק שלכם, כזה שכל לקוח פוטנציאלי ירצה להגיע אליו. תוכן מעמיק שמעניק ערך יכול להפוך את הגולש ללקוח הבא שלכם. ניתן לשבץ בין הפסקאות את ערכי העסק, את ה-DNA שלו, בכל מסגרת תוכן שנחליט

המקום להציג את המומחיות שלכם

בין סוגי התוכן השונים היכולים להופיע באתר נוכל למצוא את הקייס סטאדיס (מקרי מבחן) – המדגימים כיצד בית העסק יצר/פתר/עזר ללקוח, מעיין סיפור הצלחה מעניין שגורם לגולש להבין את חוזקות בית העסק, אבל לא באופן שיווקי אגרסיבי. סוג תוכן נוסף הוא המדריך – הוא יכול להיות קשור בעקיפין או במישרין לתחום העסק, ובשורה התחתונה הוא משמש מקור חשיפה חשוב מאד, יש לו ערך מוסף וגולשים רבים יכנסו לאתר כדי לקרוא בו.

וכאן בדיוק המקום בו בעלי עסק רבים שואלים עצמם – למה שאעניק לאחרים מהידע שלי? הרי הגולש יקבל את המידע שהוא צריך וימשיך הלאה. טעות! ככל שהתוכן איכותי ומקצועי, בית העסק ששמו עומד מאחורי התכנים הללו נתפש כאוטוריטה בתחום.

למה תוכן איכותי (באמת) כל כך חשוב לאתר שלכם?

כתיבת תוכן איכותי היא לא רק כלי להעברת אינפורמציה ויצירת עניין בקרב הגולשים, היא גם חברתה הטובה ביותר של גוגל. תוכן טוב, נעים ונוח לקריאה – שכתוב באופן רהוט ולא בצורה ש"מעליבה" את האינטיליגנציה של הגולש, יכול לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש. התוכן הוא המלך – מישהו אמר את זה קודם, והוא אכן שולט ביד רמה בכל נושא הקידום האורגני של האתר שלכם. אם התחבבתם על גוגל – זכיתם בכל הקופה.

תוכן איכותי שכתוב טוב הוא בין הפרמטרים החשובים ביותר בדירוג האתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. כשמנועי החיפוש של גוגל סורקים את האתר שלכם הם מייחסים חשיבות מכרעת לתוכן הקיים באתר. התוכן צריך להיות ייחודי (גוגל מענישים על תוכן כפול), רלוונטי לאתר, אפקטיבי, מעניין וענייני – איך גוגל בודק את כל זה? על ידי כלים שונים, ביניהם הפרמטר "שיעור נטישה". אם התוכן באתר באמת עושה את העבודה – הגולש נשאר לקרוא אותו זמן ממושך יחסית.

כתיבת תוכן לעסק – למה לא לבד?

בעלי עסקים נחלקים לשני סוגים: כאלו שיודעים לעשות אאוטסורסינג ולהעביר את מושכות התוכן למומחים בתחום, וכאלו שבטוחים שהם יוכלו לעשות זאת לבד. למה לא, בעצם? הם מכירים את העסק שלהם טוב יותר מכל אחד אחר ולכן הם יוכלו לכתוב עליו. אבל לתוכן עבור אתרים נדרשת מומחיות בפני עצמה, היכרות הן עם עולם התוכן והן עם הזירה האינטרנטית. יחדיו נפצח ונתפור אסטרטגיית תוכן ייחודית עבור בית העסק, נרכיב יחידות תוכן מעניינות ומקוריות הנסמכות על תחקיר ומחקר מקיף וכן הידע הרלוונטי של העסק. חשוב לזכור כי ב-Wisy מוצעת לכם one stop shop – כך שהתוכן, ה-SEO וכלל מערך השיווק עובד כקונצרט מתוזמן ומדוייק עבור העסק שלכם.

תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות