בלוג שיווק באינטרנט

איך לבחור שם לבית העסק

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

לפני כמה ימים נתקלתי בפרסומת של רשת "הקאנטרי" עם אריק זאבי שמפרסם אותם. זאבי, כבר ציינתי פה בעבר, הוא ספורטאי נדיר, מוערך ויש לו את אחת ההרצאות המעוררות ביותר לעשייה ואכן החיבור אתו נכון. מעבר לחיבור הנכון, יש לי גם הערות על הפרסומת ברמת המתודולוגיה, אבל זה לשיחה אחרת. מה שלכד את תשומת לבי וזה דבר שכל הזמן חוזר בשנים האחרונות הוא דווקא השם של בית העסק וזה מזכיר לי בכל פעם את ההתעסקות עם שמות של בתי עסק. בחירת שם לבית עסק זה נושא מאד מורכב כמובן אשר מצריך מחשבה רצינית ומעמיקה. אני לא מומחה לשמות ואנו לא מציעים

הגדרת אנליטיקס – Account, Profile, Property

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: הדרכות, הדרכות אנליטיקס

המדריך הקצר הזה הוא למשווקי אינטרנט מתקדמים בלבד ולכן לא יהיה כאן הסבר על מה זה אנליטיקס וכו'. בכלל, אתחיל לסקור כאן נושאים אשר קשורים לאנליטיקס, כי בסופו של יום מקדמים משתמשים בכלי המדהים הזה לצפייה בתנועה בלבד וחבל. היום, על ההבדל בין Account, Profile, Property.   Account: זוהי הישות העליונה, מחויבת בכלל כדי לעבוד, Account  הוא בפועל חסר חשיבות, לאג'נסיז נוח לפתוח Account ללקוח. אנחנו כמובן ממליצים, כדי למנוע את הדיון "של מי המידע" בסוף הטיפול בלקוח, שהלקוח יפתח על המייל שלו את האנליטיקס ויתן הרשאות גישה לחשבון. הכי פשוט, הכי נוח, הכי נכון.   Property: אתר, אפליקציה, בלוג. Account אחד יכול להכיל

כלים שאנו משתמשים בהם

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: tools

יש אינספור כלים לקידום אתרים ושיווק באינטרנט. ננסה להביא כאן כלים שאנו משתמשים בהם באופן אישי ולספק את האינפוט שלנו לכל כלי.   כלים לבדיקה כללית של קידום האתרים Website Grader - כלי לא רע. WooRank - בסדר גמור. הערה: שימו לב שזה לא מדע מדוייק, מה שכן, צריך לקחת מה שהם מספקים ולהתאים או להעיר את עינינו עם תובנות.   כלי לבדיקת קישורים נכנסים בנושא בדיקת קישורים נכנסים, לא מצאנו אפילו כלי אחד מדוייק שמספק את הסחורה כמו שצריך. תמונה כללית ניתן לראות בשני כלים פשוטים כלי פשוט וחינמי אשר מספק את הסחורה הוא Majestic SEO תזינו את פרטי הדומיין ותקבלו

היכן טעו עובדי מעריב בקמפיין השיווקי שלהם ומה יש לנו ללמוד מזה?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

    את סאגת מעריב אני מניח שאתם מכירים, אין צורך להרחיב. באתי להדגיש כמה נושאים ובעיקר את הטעות השיווקית של הקמפיין.   הטעות ברמה העסקית ראשית ברמה העסקית וכאן אני מדבר על כלל העסקים, חייבים להכיל את השינויים, זה פשוט מטורף שעסק נאחז בעבר ועל כך אמר דרווין בהקשרו כמובן: It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is the most adaptable to change. בהקשר של מעריב וחבריהם, להיאחז בפרינט בתצורתו הנוכחית זו התאבדות, זה פשוט לא להבין את מגמות העולם. זה כמו שחברה תחליט להמשיך

שיווק באינטרנט | ניהול פרויקטים

למה יותר קל לי להיות עם הילדים לבד בלי אשתי ומה הקשר לניהול פרוייקטים?

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

  איך זה? איך זה יכול להיות? האם זה רק אצלי? שימו לב, אני יוצא פה בהצהרה -  לבד עם שני ילדים יותר קל מאשר שני הורים עם שני ילדים. איך זה? לפני שאסביר, אציין שזה ממש לא קשור לנשים וזה לא פוסט מתבכיין על גברים והקשר לנשים או ההפך. באופן אישי אני ממש לא מתחבר לקיטורים של גברים על הנשים וכל ההומור מסביב אף פעם לא הצחיק אותי ודי בא לי לפעמים לצעוק לגברים "קחו פאקינג אחריות" תפסיקו להתבכיין. עוד הערה לפני שאתחיל. זה לא פוסט ביקורת לאשתי. תודה לאל שפגשתי אותה והיא הדבר הטוב ביותר שקרה לי בחיים.

קורס קידום אתרים הטוב בארץ!

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

רבות שואלים אותי על קורסי קידום אתרים, על מי אני ממליץ וכו'. יש כמה בתי ספר לא רעים שחלקם אפילו מנוהלים ע"י סוכנויות לקידום אתרים או בניית אתרים.   אז מה עושה את הקורס הזה דווקא לקורס קידום האתרים הטוב ביותר?  יש לי שתי תשובות לכך: התשובה הראשונה והמשמעותית ביותר היא, מי מנהל את הקורס?  את הקורס מנהל פבל ישראלסקי ואני חייב לציין שהבחור הצעיר הזה, ככל שאני מכיר אותו יותר, כך גדלה ההערכה שלי כלפיו. הוא רציני ביותר, שקדן, חרוץ ושואף למצויינות בעשייה. הוא קשוב לביקורת, מקשיב באמת – זו תכונה נדירה בארצנו. ואולי יותר מהכל – הוא בנאדם.

איך מזינים עמודים באתר כך שישתפר קידום האתרים ושיווק באינטרנט

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: הדרכות, העלאת תוכן

מדריך ללקוח וויזי המדריך הזה הוא ללקוחות וויזי וכן כל מי שרוצה להזין לעצמו דפים לאתר אך ללא פגיעה בקידום האתרים ולא בשיווק באינטרנט, יחסי המרה וכו' הקדמה כל עמוד שלנו באתר צריך להיות כמו דף נחיתה מעולה. למה? כי אני בעצם אף פעם לא יודע היכן הלקוח נוחת, אם נחת בעמוד פנימי של מוצר X, לא ארצה שהוא יוכל להזין פרטים? לא ארצה לספר כמו שצריך על המוצר? ולכן כל עמוד צריך למכור. ברור שזה לא תמיד אפשרי, בטח לא באתרי קמעונאות אבל זה הקונספט. כל עמוד צריך למכור. חלק א' - מבנה שיווקי - כך צריך להיות דף הבית

איך לא לאבד לידים בספאם עם גוגל אפ

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: שיווק באינטרנט

אני מניח שכמו לרוב הלקוחות שלנו, גם אתם מקבלים בין היתר את הלידים דרך האתר. יוצא שאם אתר שולח הרבה לידים (תודה לאל) אז יתכן וגוגל או ספקים אחרים יחשיבו אותו כספאם. ניתן בהגדרה פשוטה להגדיר Rule שיעלה על הפילטר של גוגל. הסבר פשוט: ניגשים לגוגל אפ > Mail Settings (זה הגלגל שיניים למעלה) > Filters > ואחרון Creat New Filter במקרה שלי, כל מייל אשר מגיע מאתר וויזי מקבל נושא זהה "ליד מאתר וויזי" ולכן בפילטר אני מגדיר את שורת הנושא לחצו על הלינק Create filter with this search וסמנו בתיבה החדשה Never send to Spam   זהו. עכשיו

קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]