בלוג שיווק באינטרנט

סיכום כנס NextCase למקדמי אתרים ומשווקים באינטרנט

הסתיים לו הכנס הראשון של NextCase, פעם ראשונה שפבל (למי שלא מכיר בעליו של הבלוג AskPavel  וכן Servula) מרים כנס מקצועי.

זה היה מתבקש מאד, למה? כי יש וואקום. יש מלא כנסים אשר מתהדרים בשם "כנס שיווק"'.  שם, אחרי שאתה משלם הרבה, מה שעושים זה לתת לך פירור של ערך ושאר ההרצאה היא המכירה של המוצר הבא, שזה ממש עלבון לזמן שלך.

בעבר היה כנס טוב של הפיג'מיסט, (שנה ראשונה טובה מאד שנה שנייה פחות) אבל בכל זאת כנס ראוי ביותר.

ולצערו של השוק הזה אף אחד (עד היום) לא הרים כנס רציני עם תוכן, תובנות וקייסים אמיתיים של שיווק באינטרנט וקידום אתרים. לשמחת המשווקים פבל הרים את הכפפה עם NextCase.

מה הסיפור?

עולים מרצים בשיטת Ted, כל אחד מקבל 20 דקות (שזה נורא בשבילי באופן אישי) אחרי 20 דקות, צלצול פעמון ו... NextCase!

פבל הדגיש בפני המרצים שאסור למכור כלום, לא במהלך ההרצאה, לא בסופה, לא DVD, לא ספר ולא הרשמה. פשוט לתת ערך.

שורה תחתונה, באים אנשים מהתעשייה שיש להם קייס שהם מעוניינים לחלוק ומציגים אותו.

(בתמונה, נסיון לסכם את הקייס בעשרים דקות... ללא הצלחה)

עידו סלע מציג בכנס נקסט קייס

מה לקחתי איתי מהכנס?

קיבלתי תגובות של בלוגריות שדי התעצבנו מדן מנו, אני דווקא מאד אהבתי את ההרצאה שלו. זה תחום מאד מאד קשה, צריך להמציא פה שוק.

השיווק היה ועדיין דרך בלוגריות, לא קישורים, לא מאמרים ולא קידום טכני, פשוט שיווק שאפשר כמעט לקרוא לו אופליין.

שיווק מאד מעניין, השקעה מאד מעניינית ופיצוח מאד יפה.

התחזקתי מ:

אלון רייץ חיזק אותי ש- 301 לאתר בעונש, לא עובד.

טליה וולף ואריאל הוכשטדט חיזקו לי – Always be Testing – איך בעזרת בדיקה ועוד בדיקה ועוד בדיקה משפרים את יחסי ההמרה.

אלון ברנר הראה עבודה יפה מאד במרחב התוכן שהם עשו לבזק.

עידו ירושלמי חיזק לי שצריך לעבוד עוד עם Outbrain או Taboola שהם פשוט כלים נהדרים לאתרים מסויימים.

מה היה חסר לי והייתי רוצה לראות שנה הבאה?

חסרה לי רשימת כלים, נניח בנושא שאנו עסוקים בו כל הזמן כמו שיפור מהירות טעינה, הייתי שמח (אולי רק אני) לצלילה יותר מעמיקה, ממש ירידה לפרטים של כלים, שמות וכו'.

הייתי שמח לראות גם כלי אנליטיקס ואדוורדס, כמעט לא נגעו בנושא.

דבר אחרון הייתי שמח לחדשנות, אנשים אשר ניסו כלים מסויימים, עובדים על משהו חדש וכו'.

ובלי קשר, הייתי שמח לקבל יותר מעשרים דקות...

סיכום:

סה"כ אנשים צריכים לזכור שכאשר הם באים לכנס (כל כנס) גם אם הם יוצאים עם דבר אחד בלבד ממנו, תובנה אחת, זה שווה את כל הכנס. במחיר כזה בסיסי של 89 ₪ לכל כך הרבה תוכן אין בכלל דיון על האם זה משתלם או לא.

כמובן, כל הפרגון לפבל, הבחור הצעיר והרציני הזה שלא ציפיתי ממנו לפחות בארגון הכנס.

למי שרוצה להירשם לפעם הבאה יכול כאן >>  ולעקוב בפייס כאן >>


קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

הירשמו לתוכן מעולה

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]