• Site Search
  • Site Language

עיצוב לוגו בזול – או מקסימום Value for money בעיצוב הלוגו שלכם

הרבה עסקים נותנים יותר מדי מקום ומשקל בשיווק שלהם לעיצוב הלוגו, עיצוב הסלוגן ועיצוב השפה.

יש לזה מקום כמובן, אבל אם תראו את כל השפות של החברות הגדולות, הן הגיעו אחרי הביצוע ואחרי שהייתה כבר יישות עומדת – התפוח של אפל הוא כי סטיב ג'ובס הכי אוהב תפוחים וגוגל הוא כי סרגיי ברין אוהב צבעים ילדותיים (האם זה בכלל לוגו?) ויש עוד מאות דוגמאות.

אני חושב שצריך לתת ללוגו, לסלוגן או בכלל לשפה מקום ומצד שני לא לתת לו מקום רב מדי, לא לצאת מדעתכם (מה שאני רואה הרבה אצל עסקים בתחילת דרכם) ולתת משקל בלתי רגיל לשפה של החברה. אם לחדד אז הכוונה היא לא לתת לזה מקום על חשבון השיווק. אני מעריך מאד שפה של חברה אבל זה לא העיקר.

צריך לזכור דבר חשוב – שללוגו ולרוב לצבעים, אין שום קשר לשיווק באינטרנט כמו עוד הרבה דברים היום. גם אין קשר בין דומיין לשיווק באינטרנט, אין קשר בין סלוגן לשיווק באינטרנט ועוד הרבה. למה אם כך יש קשר? לנראות, למכובדות, למייל שלך על כרטיס הביקור לשייכות וכו'.

שורה תחתונה, זה חשוב מאוד אבל זה רק פיפס בתוך המערכת הכוללת וצריך לתת לזה את המשקל בהתאמה.

אחת החברות שאני מעולף עליה במובן הטוב, שהיא פשוט עושה כל דבר טוב ואם יש חברה שצריך ללמוד ממנה פשוט כל דבר זו mailchimp. היא הוציאה לעובדי החברה שלה "שפת חברה" אשר היא גם אפשרה לכל מי שרוצה לקחת ממנו חלקים. אני ממליץ בחום למי שאוהב ללמוד על מותגים ושפה לקרוא כל שורה שם. מלאכת מחשבת מדהימה.

לפני שניגע בלוגו במה לא נגע בפוסט הזה?

סלוגן, זה דיון מורכב ואחר ומצריך פוסט נפרד ו"שפת חברה" גם זה דיון אחר

אז לענייננו, האם אפשר לעשות לוגו בזול?

אצל מעצבים רגילים, לוגו הוא דבר יקר מאד ובצדק! כי כמות הטרחה שמקדישים ללוגו היא פשוט מטורפת, להבין את הלקוח, לדבר איתו, הלוך חזור וכו' וגם בגלל שזה הלוגו אף אחד לא מוכן להתפשר אז הטרחנות הופכת להיות בלתי רגילה ולכן זה יקר וסמכו עלי שכמעט בשום סכום זה לא משתלם.

אבל, לעניינו כן ניתן לעשות לוגו בזול ולדעתנו זו הנוסחה

לוגו בזול לעסק בתחילת דרכו:

לגשת לפלטפורמות של ההמונים. אנחנו עובדים עם שתי פלטפורמות אבל יש מלא, הכי הרבה Value for money בעיני זו 48hourlogo, שעלות לוגו שם עולה $110 דולר, ניתן להגיש מכרז על ההתחלה ב- $29 דולר אבל לא יהיו הרבה קופצים.

וערוץ נוסף, קצת יותר יקר הוא 99designs

יתרונות הפלטפורמות

  1. זול
  2. מהר
  3. אבל היתרון הכי גדול הוא השפע. הרבה פעמים שאתה עובד עם מעצב יש לך סקיצה אחת עד שלוש, תדמיינו שיש לך 100 סקיצות לבחור מביניהן? זה דמיוני ונדיר

חסרונות הפלטפורמה

  1. לא תומכים טוב בעברית
  2. אין ממש בריף עומק
  3. קשה דרך צ'ט להסביר ולהעמיק

מה נוסחת הקסם?

אם לא רוצים להשקיע הרבה, דרך 48hourlogo ניתן לעשות קסמים.

מקסימום Value for money הוא להתחיל עם 48, לקבל רעיונות ואם זה לא מספיק לחזק את זה עם מעצב מקומי כדי לתת את הפינישים הטובים.

טיפים להצלחה

ראשית לראות את הסרטון יש שם את הטיפים המלאים

 

שני טיפים חובה:

  1. לספק בריף מקסימלי, כמה שיותר מפורט, להסביר מה אוהבים, למה מתחברים, על בית העסק וכו'
  2. ברגע שמתקבלים העיצובים, לתת פידבק על המקום, לכולם, לכל מעצב ומעצב

דוגמאות להצלחות ללוגאים שיצאו תחת וויזי בין בשילוב עם 48 או לא

וויזי – חברה לשיווק באינטרנט

לוגו של וויזי

עולם המים – מרכז ללימודי שחייה

לוגו עולם המים

עמותת ווינרג'י – 100% דרך 48hourlogo

לוגו ווינרג'י

 

אפליקציית גרופי – 100% דרך 48hourlogo

לוגו לגרופיפלטפורמת Auto Mate Me – 100% דרך 48hourlogo

לוגו לאוטומייט מי

זברה מדיה – 100% דרך 48hourlogo

לוגו זברה מדיה

 

צריך כמובן בכל לוגו ולוגו להבין מה עמד מאחוריו, האם היינו צריכים להשקיע הרבה, הבריף של הלקוח וכו'. שורה תחתונה – ניתן לעשות לוגואים מדהימים לא בהרבה כסף

האם אתם בוויזי מוכרים שרות כזה?

ראשית, כאמור, ניתן לעשות הכל לבד, אם תרצו שאנו ניקח את האחריות אלינו זה 2500 ש"ח כולל התשלום לערוצים השונים שזה בשורה התחתונה שני דברים מרכזיים – פיצוח הבריף ועבודה מול המעצבים עד גמר.

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות