בלוג שיווק באינטרנט

הבת דודה הפראיירית שלי ואיך היא לא ממנפת את העשייה שלה לשיווק

יש לי בת דודה פראיירית.

לפני שאני מתחיל, אציין שאני מאד אוהב אותה ואנחנו בקשר מאד טוב, בגלל זה היא מעצבנת אותי!

סיפורה מתחיל בכלל לפני למעלה מ- 20 שנה (אני חושב...) היא הקדימה את זמנה בכל תחום התזונה המקרוביוטית והאורגנית.

אני זוכר, שהיא דיברה על אוכל אורגני, חשבנו שהיא נפלה מהירח, חשבנו שהוא "רוחניקית משוגעת"

כשהיא דיברה על זה שיש קשר בין תזונה לבריאות, כמעט התעלפנו מצחוק, כל האחים ובני הדודים, בעוד אנו מבקשים את השומן של השווארמה שרוף טוב ובקולה לשים בבקשה הרבה קרח.

כשהיא דיברה על זה שכולם בסוף יעברו לאוכל בריאותי אורגני ומזין חשבנו שצריך לאשפז אותה.

 

והנה היום... עוד דקה כבר לרמי לוי יש מחלקה אורגנית ואוכל אורגני וטבעונות בכלל הופכים מטרנד למגמה.

 

אז למה היא פרייארית?

כל שבוע, היא ורן בעלה מוציאים מייל, מפורט ומדהים, כתוב משגע, עם סיפורים מהשדה, מהקטיף, אילו ירקות רלוונטיים השבוע, אילו לא ולמה לא, תמונות עדכניות וכו'.

המייל הזה מאד מושקע וברור שלוקח הרבה זמן להפיקו.

העניין הוא שהם שורפים אנרגיה מטורפת ללא מינוף.

אם אני ממשיל את התזונה לאנרגיה, אז אתה יכול לאכול אוכל שישביע אותך ואתה יכול לאכול אוכל שגם ימנף אותך אנרגטית.

מה שבעצם הם עושים, הם שורפים אנרגיה כל שבוע ללא שום מינוף אינטרנטי.

 

 

וזה בעצם מהות הפוסט הזה.

העניין הוא באינטרנט (וגם בחיים) למנף ולמקסם את הפעולות שלך לטובתך וזה כמובן אפשרי היום. זה אופטימיזציה. לקחת את מה שיש לך ולעשות מאותו ארגז כלים > יותר.

ראו את הפוסט הזה, הרי הייתי יכול לשלוח לה מייל נכון? עם אותו תוכן בדיוק נכון? והמייל הזה או השיחה היו לוקחים לי 10 דקות נכון. אז את אותה אנרגיה אני מוציא כאן כדי למנף את התוכן של הבלוג שבסופו של דבר יקדם אותי באינטרנט ובסופו של דבר יביא לקוחות.

 

 

מה הייתי ממליץ לה לעשות?

ראשית, לבנות פאקינג אתר!

אחרי שאת בונה אתר בכלים די פשוטים ולא מאד יקרים היום, את צריכה כך:

לפתוח באותו האתר בלוג, את כל התוכן שאתם מייצרים במייל, לרשום אותו בפוסט שבועי. מה עושה הפוסט הזה? הוא פשוט נסרק ע"י גוגל, וכמו שאומרים שהכסף עובד בשבילך, התוכן / אינטרנט עובד בשבילך.

קחו דוגמא פוסט שהעליתי סתם, לטובת הסרת שאלות ממני.

בגלל שהבלוג שלי באופן אישי הוא בעל ערך, אז בחיפוש של ביטוי מסוים אני מופיע במקום הראשון על בסיס פוסט אחד בלבד וכך עוד עשרות ביטויים אני במקום הראשון.

זה מדהים, תראו כמה מפרסמים יש בצד ולמעלה, כמה אנשים היו רוצים לזכות במקום הזה ואני הקדשתי לנושא 10 דקות.

מינוף שיווקי

כך שאם אני לדוגמא רוצה לקדם אוכל אורגני וכו'. אני אמור לייצר ערך אמיתי לקהל שלי ואז גוגל יעשה את שאר העבודה.

אם הפוסט שלי יהיה באוויר וגולשים ישהו בו, יקראו אותו (זמן הממוצע של הדף יהיה גבוה) וכן ישתפו אותו אז לא צריך כלום יותר. זה הקידום האורגני בעצם.

ונניח שכתבתי פוסט פעם בשבוע בעל ערך לקהל שלי, האם כאן זה מספיק?

חד משמעית לא.

יש עוד כמה כלים שהייתי ממליץ להפעיל כדי למנף במקסימום את האנרגיה.

  1. חובה להוסיף אפשרות רישום לניוזלטר. כך שבתוך האתר, נניח אני סתם פלוני אשר גם רוצה לקבל את המייל, למה שלא אוכל? על המלצה לניוזלטר כאן >>
  2. לדאוג למנף את הרשימה, כך לדוגמא מי שמביא עוד אנשים לרשימה הזו יקבל X הטבה מסל המוצרים.
  3. לדאוג שיהיה אפשר לשתף את הרשימה, כך שאם אני ממש מבסוט ממה שקיבלתי, לפחות אוכל לשתף בפייסבוק, במייל וכו'.
  4. את ההזמנה לא לרשום באקסל, לעשות טופס דרך האתר, אני בכלל לא מדבר על הנוחות של הגולש או חיבור למערכות, או זכרון ארגוני, אני מדבר על מינוף הזמן בתוך האתר. אנו רוצים שהגולשים ישהו מקסימום זמן (אמיתי) אצלנו, ביצוע הזמנה הוא ערך אמיתי.
  5. מייל אוטומטי למזמין, סליקה אוטומטית וחשבונית אוטומטית. בצורה פשוטה זה קיים היום וכל ההתעסקות עם הדברים האחרים הם בזבוז זמן מטורף.

 

יש כמובן עוד הרבה מאד פעולות שבית עסק יכול לעשות אבל זה לא מהות הפוסט.

מהות הפוסט הוא למנף אנרגיה, לקחת את העשייה שאנו עושים בכל מקרה, לעשות לה "פיין טיונינג" ולמנפה פי כמה.

להערכתי בית עסק כזה, יכול תוך שנה להופיע בדף הראשון בגוגל תחת הביטויים שלו רק על בסיס הכוונה נכונה עם אותה אנרגיה שהוא משקיע היום.

 

לסיום

הייתי שמח לתת קרדיט לעופרה על המוצרים הנפלאים שלה, אבל אין לה אתר... אז אוכל לתת את הנייד שלה, מי שרוצה ייעוץ או הכוונה לתזונה, ארגז אורגני הביתה, מלא בכל טוב, ישר מהשדה, ובעיקר לב חם, מומלץ מאד.

עופרה: 054-4645126

הפוסט כמובן נכתב באהבה ובהערכה מלאה

 


קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

Wisy בפייסבוק

הירשמו לתוכן מעולה

דוא"ל:
שם:


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]