• Site Search
  • Site Language

האם קיים תחליף לגוגל אַפּס? ולמה בכלל לעבוד עם מייל ממותג?

חלק מהצעירים שכחו בכלל מה זה ספאם, שכחו שפעם כשהתקבל מייל, הוא הוחזק על השרת של הדומיין ומה שהיה זה "דרגת חסימה" משלב 1 עד 10, אז או שלא היית מקבל כלום או שהכל היה ספאם, משהו כמו 200 מיילים לא רלוונטיים על מייל אחד.

 

ואז הגיעו ג'ימייל עם מהפכת הדואר שלהם שעוד תלמד פה לדורות. מעבר לנפח, מעבר לעובדת הענן (לא היה פעם), מעבר לכל זה, היה להם גם את האנטי ספאם הגדול בעולם כיוון שהם בעצם שלטו ושולטים על כל תנועת הרשת.

 

ואז הם הציעו את "ג'ימייל לעסקים" שזה בתכל'ס אותו מייל רק ממותג. קוראים לזה Google Apps. זה התחיל בחינם Unlimited, עבר למאה יוזרים, עבר לעשרה יוזרים ועכשיו זה עולה כסף. 5$ ליוזר לחודש.

 

"יש לי עסק חדש, מה כדאי?"

 

אז כדי שאענה, צריך לשאול "מי השואל"? כי אם השואל הוא עסק אמיתי אשר צריך מיילים לעבודה יומיומית, אני לא מכיר פתרון יותר טוב מגוגל אפס. פתרון הכי טוב שקיים (יש חסרונות, אבל הוא הכי טוב).

 

אם זה בית עסק לדוגמא כמו עמותה עם מייל אחד, אתר תמיכה, פורטל שהוא עסק שלישי לבית עסק, עסק צדדי וכו', האם צריך ושווה לשלם 5$ ליוזר אחד? כאן כבר לא בטוח, אבל לפחות בואו נכיר את הפתרונות.

 

יש באמת הרבה, לא נוכל לגעת בכולם, הבולטים הם:

 

גוגל אפס – פתרון מעולה כאמור, 5$ / יוזר לחודש

 

מיקרוסופט אופיס 365 – כיוון מעולה, הפתרון כרגע לא בשל, מלא באגים, איטי ומעצבן. אחזור לסקור אותם בעוד שנה. 6$ / יוזר / חודש

 

Zoho Mail – חמישה מיילים חינם, חברה מעולה ויציבה ואפשר בהחלט לסמוך עליהם, אחרי זה המחיר הוא 2.5$ ליוזר.

 

שרת האחסון – זה מה שעשו בעצם פעם, המייל יושב על השרת שלך, לא עולה תשלום נוסף.

 

מה ההמלצות שלי?

יש לך חברה אמיתית? אתה צריך מייל אמיתי.  גוגל אפס הוא פתרון מעולה אשר שווה את הכסף.

 

יש לך עמותה, עסק אחר, עסק צדדי ואתה סה"כ צריך "מייל רשמי" על כרטיס הביקור? תגדיר בשרת Forward למייל שאתה צריך.

 

יש לך מיזם? ואתם שלושה אנשים? ואתם כן רוצים מייל? זוהו פתרון מעולה.

 

12 סיבות למה בכלל להחזיק מייל ממותג

  1. נראות אחידה – אתה לא רוצה שבעסק שלך לכל אחד יהיה מייל של esti1967@gmail.com ולשני yossitheking@yahoo.com וכו'

  2. רצינות – זה לא רציני שלכל אחד מייל אחר.

  3. הסגרתך כעסק קטן – כיוון שכל העסקים הגדולים מנהלים תיבות, זה שיהיה לך ג'ימייל יסגיר אותך כעסק קטן.

  4. מותג – אתה רוצה שליטה על המותג שלך, על השפה שלך, על המיילים האחידים, הפונטים האחידים, זהות אחידה וכו'

  5. קידום אתרים – גוגל מתייחס הרבה יותר בכבוד בנושא המיקומים הלוקאליים, אישורי מיקום וכו' למייל אשר מגיע מ info@yourdomain.co.il מאשר לתיבה אחרת.

  6. קלות תפעול 1 – כשיש לך שמות אחידים ומתודולוגיה אחידה למיילים, כולם יכולים לשלוח לכולם בלי לזכור את המייל המדוייק.

  7. קלות תפעול 2 – קל לספק הרשאות, ליצור קבוצות דיון או קבוצות שליחה כשהכל באותו ארגון. זה מקל מאד על העבודה.

  8. שליטה 1 – אתה לא רוצה שעובד שעזב אותך ימשיך לנהל את המייל עם הגורמים בחברה שלך, הלקוחות שלך הספקים שלך וכו'.

  9. שליטה 2 – אתה לא רוצה שעובד שעזב, ימשיך להחזיק ברשותו תכתובות פנימיות של הארגון.

  10. שליטה 3 – אתה רוצה שכאשר עובד עוזב, תהיה מסוגל להמשיך לנהל את התיבה שלו, נניח יש לך עובד בשם moshe@mydomain.co.il ומשה מנהל את המכירות. מה יקרה אם משה עוזב ומגיעה סיגל, אתה רוצה שליטה על המייל של משה כדי שתוכל לעשות Forward לסיגל.

  11. שליטה 4 – הרשאות – אתה רוצה שהמזכירה תוכל לנהל את היומן שלך ותוכל להזין שם פגישות ואתה רוצה גם שעובד X יוכל לראות ולגשת לעובד Y ולראות את העבודה שלו.

  12. שליטה 5 – אתה רוצה כשעובד חולה לנהל את המייל שלו, היומן שלו המסמכים שלו וכו' כדי לא לאבד חומרים.

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות