בלוג שיווק באינטרנט

איך משדרגים מ AdWords ל- MCC או עוברים מחשבון AdWords אחד לשני

פורסם על ידי עידו סלע ב . קטגוריה: הדרכות גוגל אדוורדס

אחד הדברים המעצבנים שכל סוכנות פרסום באינטרנט נתקלת בו הוא הקשר בין ה- AdWords ל- MCC.

בפועל לצערנו, בגלל ארכיטקטורת ה AdWords, יש כמה קשיים בקשר של האדוורס וה- MCC.

היסטורית, ה AdWords היה הראשון לצאת לעולם והיה ניתן לחבר לו רק חשבון אחד וזה המצב עד היום. מי חשב שעסק ירצה לנהל כמה חשבונות :-).

גוגל, בעקבות בקשות של סוכנויות פרסום, טיפלו בזה בכך שהם פתחו את ה- MCC (מרכז הלקוחות שלי), כלי אשר מאפשר לנהל כמה חשבונות AdWords, אבל לא טיפלו מספיק טוב בקשר ביניהם.

שורה תחתונה, כל מי שפתח אי פעם חשבון AdWord, בין אם הוא הפעיל כרטיס אשראי, פרסם או אפילו הציץ ללא כתיבת פסיק, כבר הוא קיבל ID ייחודי של AdWords ומשם הוא לא יכול לצפות ולקבל הרשאה לשום חשבון נוסף.

אם הייתי צריך לתת טיפ אחד בנושא הזה לגוגל, זה פשוט לבטל את ה- AdWords ולהשאיר רק את ה- MCC.

בכל מקרה, זה המצב ובאנו לספק מעקף מהיר.

אז למי הפוסט רלוונטי?

כל מי שרוצה לראות כמה חשבונות

כל מי שרוצה לעבור מ- AdWords ל- MCC

כל מי שרוצה לעבור מחשבון AdWords אחד לשני

כל מי שרוצה לקבל גישת אדוורס לחשבון וכו'

בקיצור - כל כיוון לכל כיוון

מה הפוסט הזה בא להסביר?

איך מבטלים חשבון אדוורדס ואיך פותחים מחדש חשבון או אדוורדס או MCC.

ולא, אין כפתור קסם של "Upgrade"

מה פעולת המעקף?

כדי שזה יקרה, אנו צריכים לבטל את ה"גישה" לחשבון האדוורדס שלנו.

וכיוון שלא ניתן לבד לעשות זאת, רק אדמין יכול לעשות זאת אז פותחים עוד חשבון.

בעצם, פותחים עוד חשבון (לא MCC) אלא AdWords, נותנים לו גישת Admin ואז מבטלים את הגישה של החשבון הראשי.

הקייס לטובת הפוסט

ללקוח שלי מייל בכתובת client@mydomain.com ויש לו כבר אדוורדס שנפתח לו בעקבות כך שמישהו פעם שלח לו דוחות, לחשבון אין היסטוריה ולא פעולות כספיות. יש פשוט חשבון.

לאותו לקוח יש כמה עסקים וכמה חשבונות והיום הוא מעוניין בממשק לראות את כל העסקים שלו וגם לבקר מקרוב, לעשות שינויים וכו'.

ההמלצה שלנו היא לפתוח לו MCC שיהיה לו בנפרד והרי לא ניתן שיהיה לך גם חשבון אדוורדס וגם MCC.

ההמלצה היום לכל אחד מראש לפתוח MCC ולא AdWords. 

הלקוח היום לא מסוגל כי לא ניתן לשדרג בין ה AdWords לבין ה- MCC.

לאותו לקוח אנו צריכים לבטל את ה"גישה" לחשבון שלו ולתת לו גישה חדשה.

הפעולות

הסדר:

  1. פותחים גם Chrome וגם אקספלורר - או בקיצור שני דפדפנים שונים.
  2. באקספלורר פותחים חשבון מייל חדש, זה יכול להיות סתם מייל שאתם פותחים לטובת העניין דרך הדומיין שלכם. זה יכול להיות gmail חדש והכי פשוט והכי מומלץ הוא לפתוח דרך אחד הכלים של המיילים הזמניים כמו "10minmail"  כך שאין הרשמה, אין אימות, אין מספר טלפון וכו'.
  3. נכנסים דרך הכרום לחשבון ה- AdWords של הלקוח, לוחצים על הגדרות > הגדרות חשבון ושם נותנים גישת אדמין (אדמין בלבד, לא פחות) למייל החדש והזמני שפתחתם.
  4. עוברים לאקספלורר למייל החדש, מקבלים את הגישה ומגדירים את אדוורדס (יש שם כמה פעולות הלוך וחזור, תעקבו אחריהם עד להגדרה).
  5. גוגל דורשים אימות כפול ולכן חוזרים לכרום מאשרים (כן, שוב) את הגישה לחשבון החדש.
  6. חוזרים לאקספלורר ומקבלים את הגישה.
  7. לא להתעצבן, זה התהליך, לעבור לסעיף הבא 🙂
  8. באקספלורר, נכנסים להגדרות ומסירים את החשבון של הלקוח.

זהו, עכשיו הלקוח "נקי" אין לו קשר לאדוורדס ולא - MCC, הוא יכול לפתוח מה שהוא רוצה מחדש.

טיפים לסיום

אם עובדים עם כלי של "עשר דקות מייל" ואתם מתעכבים, לשים לב שיש כפתור "הארכה" לעשר דקות.

אם יש היסטוריה לחשבון, אז הכי מומלץ לפתוח פשוט חשבון gmail חדש וליצוק לתוכו את התוכן.

ההמלצה היום היא רק MCC, כי רואים שגם ללקוחות יש כמה חשבונות וכמה עסקים לא רק לסוכנויות פרסום

לא להתעצבן 🙂

bannerblog

Trackback from your site.

עידו סלע

באופן אישי, אני מאד אוהב טכנולוגיה וממש מתרגש מאפליקציה שממומשת טוב, או מדיבורית חדשה, אבל אני לא פריק של בלוגים, לא כתבן בפורומים, לא מבין למה אנשים עוקבים אחר אנשים בטוויטר ולא תאמינו, ואני לא יודע אם אני יכול להגיד את זה, אני לא סובל את פייסבוק.

תגובות (1)

להשאיר תגובה

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם