בלוג שיווק באינטרנט

כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס

כללים אוטומטיים בגוגל אדוורדס

פורסם על ידי עמית שמלה ב . קטגוריה: הדרכות, הדרכות גוגל אדוורדס

הגדרת כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס יחסכו לכם זמן, יתריעו ויציפו עבורכם את הדברים החשובים שצריכים לקבל תשומת לב בחשבון ויעזרו לכם באופטימיזציה ובהאצת הקמפיינים.

ניתן בקלות לקבוע כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס שיפעלו על מילות מפתח, על קבוצות מודעות, על הקמפיין כולו, על מודעות וכו'... ישנן מאות אופציות לכללים אוטומטים שבניהם - מחיקת מילת מפתח באופן אוטומטי, השהייה של מילת מפתח, הגדלת התקציב במילת מפתח, עצירת מודעה, עצירת קבוצת מודעות, עצירת קמפיינים ועוד המון אפשרויות.

אנחנו בוויזי התמקדנו בכמה כללים יחסית פשוטים, שבמתודולוגיה שלנו אנו חושבים שהם הכרחיים לכל חשבון אדוורדס בין אם הוא, קטן, בינוני וכמובן ללקוחות ענק.

אז אלו כללים שאנו מטמיעים לכל לקוחותינו:

  1. השהיית מילת מפתח / שליחת מייל התראה על מילת מפתח ברגע שהיא מגיעה ל- 100 קליקים עם 0 המרות
  2. שליחת מייל כשמילת מפתח מסוימת מקבלת מעל 200 חשיפות אבל אין קליקים
  3. שליחת מייל שבועי על כל מילות המפתח עם ציון איכות הנמוך מ- 7
  4. שליחת מייל שבועי על כל מילות המפתח עם ctr הנמוך מ- 1%
  5. שליחת מייל שבועי על כל מילות המפתח שעלות ההמרה שלהן היא מעל X ש"ח (תלוי כמובן בנישה ובלקוחות)

 

במדריך זה בחרנו לפרט ולהראות צעד אחר צעד שניים מהכללים שקבענו.

מתחילים…….!

הכלל:

שליחת מייל התראה על מילת מפתח ברגע שהיא מגיעה ל- 50 קליקים עם 0 המרות.

 

איך יוצרים אותו:

ניכנס לחשבון הלקוח שלנו ונבחר את הקמפיין / קבוצת המודעות שעליה נרצה ליישם את הכלל.

נלחץ על Automate ואח"כ נבחר ב- Create Rule For Keywords ואז - Send Email When.

 

כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס

הגדרת כללים אוטומטים אדוורדס

מספר 1 - נבחר את הקמפיינים שעליהם נרצה שהחוק ייחול - במידה ונרצה שיחול על כל הקמפיינים נשאיר כמו שהוא.

מספר 2 - נבחר ב"CLICK" ונבחר בסימן גדול שווה ואת המספר 50 - משמע - החוק ייחול ברגע שכמות הקליקים תהיה שווה או גדולה ל- 50.

מספר 3 - נוסיף עוד חוק ע"י לחיצה על Add Another ואז תיפתח שורה של חוק נוסף.

מספר 4 - נוסיף חוק נוסף ע"י בחירה ב- Conversion ונבחר בסימן קטן מ- 1

מספר 5 - נבחר מתי ובאיזה תדירות נרצה לקבל את הדו"ח - אני בוחר בדו"ח אחד שישלח אלי ביום ראשון בכל שבוע - הדו"ח מכיל נתונים על 30 הימים האחרונים של הקמפיין.

מספר 6 - נקרא לדו"ח בשם ברור כדי שנבין 🙂

מספר 7 - לוחצים על שמירה.

 

מה עשינו בשורה תחתונה

ייצרנו דו"ח שישלח אלינו בכל יום ראשון בשעה 10, ויגיד לנו אלו מילות מפתח ב- 30 ימים האחרונים קיבלו 50 קליקים ויותר ובנוסף לא הביאו אף המרה. כך נוכל לדעת מראש עוד לפני פתיחת הקמפיין על אילו ביטויים להתמקד ולאחר ניתוח נוסף נחליט האם להשהות את המילה. שמעתי על מפרסמים שיוצרים את אותו החוק רק שבמקום הגדרה לשליחת אימייל, הם מקפיאים את המילה "הלא ממירה", אבל ייצא לנו בוויזי לראות כבר מקרים בהם מילה עובדת נהדר במשך כל השנה אך בחודש מסוים אותה מילה הספציפית לא המירה ולכן אנו מעדיפים משלוח מייל על פני השהייה אוטומטית.

הכלל:

שליחת מייל שבועי על כל מילות המפתח שעלות ההמרה שלהן היא מעל X ש"ח (תלוי כמובן בנישה ובלקוחות)

 

איך יוצרים אותו:

ניכנס לחשבון הלקוח שלנו ונבחר את הקמפיין / קבוצת המודעות שעליה נרצה ליישם את הכלל.

נלחץ על Automate ואח"כ נבחר ב- Create Rule For Keywords ואז - Send Email When.

כללים אוטומטים בגוגל אדוורדס

automated rules google adwords

מספר 1 - נבחר את הקמפיינים שעליהם נרצה שהחוק ייחול - במידה ונרצה שיחול על כל הקמפיינים נשאיר כמו שהוא.

מספר 2 - נבחר ב"CONVERSION / COST" ונבחר בסימן גדול ואת המספר 150 ש"ח (לאחר שיחה עם הלקוח, הגענו למסקנה שללקוח משתלם לקבל לידים בעלות של עד 150 ש"ח לליד.

מספר 3 - נבחר מתי ובאיזה תדירות נרצה לקבל את הדו"ח - אני בוחר בדו"ח אחד שישלח אלי ביום ראשון בכל שבוע - הדו"ח מכיל נתונים על 30 הימים האחרונים של הקמפיין.

מספר 4 - נקרא לדו"ח בשם ברור כדי שנבין 🙂

מספר 5 - לוחצים על שמירה.

 

מה עשינו בשורה תחתונה

ייצרנו דו"ח שמרכז את כל מילות המפתח שהעלות להמרה ב- 30 ימים האחרונים שלהן היא יותר מ- 150₪ עבור המרה. את המחיר (150₪) קבענו לאחר שיחה עם הלקוח וכמובן שמחיר זה משתנה ותלוי בעיקר בתחום ובעסק.

 

שתפו אותנו

עם איזה כללים אוטומטים אתם עובדים?

מעוניינים לקבל מדריך והסבר על כלל אוטומטי ספציפי שחסר לכם או שאתם חושבים שייתרום לאחרים? זה פשוט --> תעשו לנו שיתוף בפייסבוק ותרשמו פה למטה איזה כללים אוטומטים מעניינים אתכם!

bannerblog

Trackback from your site.

עמית שמלה

עמית שמלה בן 23 מהעיר בית שמש, מנהל תיקי לקוחות בוויזי.

להשאיר תגובה

קשה להחליט דרך האינטרנט, נכון?
עד שלא תראו קייסים של הצלחות ולא תפגשו אותנו פנים מול פנים
לא תוכלו להתכנס על ספק לשיווק הדיגיטלי שלכם.
צרו קשר להבין איך נוכל להצליח אתכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

Wisy בפייסבוק

קבלו תובנות, כלים חדשים, פתרונות ועוד אחת לחודש לתיבה שלכם ובחינם. ללא ספאם, ללא קידומי מכירות וללא בולשיט. רק תוכן מעולה. הסרה בקליק בכל שלב.

מייל
שם


[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]
[gravityform id=5 title=false description=false ajax=true tabindex=62]