• Site Search
  • Site Language

האם ניתן לראות באנליטיקס מאילו ביטויים בדיוק הגיעה התנועה?

התשובה בגדול היא שכן אם זה ממש ממש חשוב, בתכל'ס לא.

האנליטיקס משנה את פניו בכל תקופה, לרוב לטובה. יחד עם זאת, בעבר האנליטיקס הביא נתון אחד שאינו בנמצא היום וזה מה הביטוי שממנו הגיעו לאתר – זה אחד מהנתונים היותר מעניינים.

גוגל הודיעו ב 2011 שהם משנים את החיפוש והופכים אותו למקום בטוח יותר עבור הגולש וזה אומר בפועל שני דברים, האחד שהגלישה היא ב- SSL (מאובטח יותר) אבל השני וזה לרעתנו שבגלל האבטחה ופרטיות לא יהיה מידע מאיזה ביטוי הגולש הגיע. יש מידע על הכל כמעט, על השעה, על הארץ, על הדפדפן שלו וכו' אבל לא מאיזו ביטוי הוא הגיע.

מכיוון שכך אם לדוגמא אני רוצה לנטר באנליטיקס מי נרשם לניוזלטר ומאיזה ביטויים הוא בד"כ מגיע – פשוט לא אוכל. אוכל לדעת כמה נרשמים לניוזלטר ומה יחסי ההמרה וכל נושא אחר אבל לא מאיזה ביטוי הם הגיעו.

זה בצד של האנליטיקס, אבל מה אם בכל זאת אני רוצה לדעת ביטויים אשר מביאים לי תנועה.

הכי קלאסי הוא לדעת את זה דרך ה- AdWords – מי הוא הביטוי אשר מביא תנועה שמביאה גם המרה.

דרך נוספת, היא דרך ה- Web Master Tools או בשמו החדש Search Consule.

דרך נוספת היא דרך כלים כמו SEM Rush, SimilarWeb וכו'

ויש כמובן עוד דרכים עוקפות עם כלים כאלו ואחרים.

סיכום:

האם ניתן לראות ניתוחים באנליטיקס, התשובה היא לא.
האם בכל זאת כדי שאדע על מה להתמקד ואילו כלים לקדם יש כלים? התשובה היא כן.

מגזין וויזי

מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק

מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?

בום! הגעתם ליעד

רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il

כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות