שירותים נוספים

בכוונה כתבנו כאן קצר. אנו מביאים, לא רק ברמה הטכנית את שירותי השיווק הנוספים שאנו מספקים, אלא גם את הלך המחשבה שלנו ולמה זה חשוב.

ווב אנליטיקס

ניתן לגשת לאנליטיקס בשתי דרכים. דרך אחת היא לקחת את הקוד מגוגל, לשים אותו באתר ולהגדיר יעד או שניים. זה לא רע ואפילו מתאים לסוג מסויים של עסקים.

אבל ניתן גם לקחת את זה צעד קדימה ולממש את יכולות הכלי הנפלא הזה שנקרא אנליטיקס. זה אומר, ראשית, לאפיין מה אנחנו בכלל רוצים לראות? האם מעניין אותנו לדעת איזה מוצר הכי מעניין את הגולשים שלנו? האם מעניין אותנו לדעת מה כמות הצפיות ת בוידאו בעמוד הבית שאנו חושבים שהוא מדהים (ומסתבר לאחר מכן שלא…) ועוד שאלות שהן לא שאלות שבשגרה ותמיד, בצד התשובות יש גם Action Item – משימות אשר בסופו של יום ישפרו את המצב הקיים.

וידאו

אנו מספקים וידאו בתוך האתר משלוש סיבות:

סיבה ראשונה – שיווק – וידאו הוא כלי מעולה להעברת המסר. לא ניתן להעביר את המסר הזה בטקסט אם אתה לא מאיר שלו. בוידאו רואים אותך, שומעים אותך, מרגישים אותך, חווים אותך ומה לעשות שהמסר עובר כך יותר טוב.

סיבה שנייה – קידום אתרים – מכיוון שאנשים צופים בוידאו (זאת בהנחה שהגולשים אכן צופים) אז זמן השהייה הממוצע באתר עולה. ברוב המקרים, זמן שהייה ממוצע ממושך תורם לנו לקידום האתרים (לא תמיד אבל לרוב) ולכן עצם זה שאנו מחזיקים את הגולש בתוך האתר כמה שיותר זמן תורם לנו בסופו של דבר לקידום.

סיבה שלישית – קידום אתרים – הוידאו, במיוחד זה המאוחסן ביוטיוב, הוא דף בפני עצמו ברשת ומקודם בפני עצמו. זה שהוא יושב ברשת וגם בתוך האתר שלך יכול גם להביא טראפיק אבל גם כמובן תורם לקידום.

הסרת תוצאות שליליות מגוגל

סיפור אמיתי: איש עסקים מוכר בישראל, נעצר לילה אחד על הברחת סחורה לכאורה. האייטם הוא אדיר כיוון שאותו איש עסקים בד"כ רחוק מעיני התקשורת. האייטם פורסם בגלובס, דה מרקר וכלכליסט. בבוקר, לאחר חקירה ממושכת הבינו במשטרה שאין כלום מכלום ושחררו אותו.

אבל מה? האייטמים ישנם. ואכן הוא נעצר כך שלא ניתן למחוק את האייטמים כי אין כאן שקר או לשון הרע. מה עושים?

אין קסמים כאן ואם אין כשל בדיווח, לא ניתן באמת להעלים את התוצאות. נכון להיום הכי טוב שיכול להיות זה להוסיף עשר תוצאות חיוביות של אותו אדם ושהתוצאה הלא מחמיאה תעבור לעמוד השני.

חילוץ אתר מעונש

לא נעים להגיד אבל אחד ממנועי הצמיחה הגדולים של וויזי זה שוק מקדמי האתרים. רוב המקדמים עד היום עובדים בכלים טכניים, מתודולוגיה, אשר היתה נכונה עד לפני כמה שנים. השוק עבר שינוי דרמטי ואין היום מקום לטכניקה אלא לקריאטיביות ולכן הרבה מאד עסקים פשוט בעונש ונעלמו מגוגל.

חלק מהשירותים שאנו מספקים זה חילוץ האתר מעונש. רק לזכור שאין לנו מפתח סודי, התהליך עצמו לוקח שנה לפחות והוא מחייב שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח.

תוכן

לנצח הלקוח תמיד יכתוב תוכן יותר טוב מאיתנו, יהיה קשה מאד לקחת תחום מקצועי כמו תוכנה לתחום הרפואי ולהתיימר לכתוב את זה יותר טוב.

מה שכן, יש עוד הרבה מאד תכנים נוספים בתוך האתר שהם לא רק התכנים המקצועיים, יש תכנים כמו בלוג, דפי אודות ועוד.

אין דיון על זה שהתוכן הוא באמת המלך. זה ברור. השאלה איך מייצרים אותו.

אנחנו מצאנו את התמהיל המנצח לשילוב בין הלקוח לבינינו אשר מביא לתוכן מעולה שכמובן תורם בסופו של דבר לקידום אתרים.

בניית אסטרטגיית ניוזלטר

נכון שניוזלטר הוא קומודיטי היום וכל אובר חוכם מכיר, מדקלם ויודע, אבל מה אם נגיד לכם שרוב הרשימות לא עושות כסף? ומה אם נגיד לכם שרובם שולחים פרומואים משעממים ומי אמר בכלל שצריך להיות מכירתיים בניוזלטר? על שאלות אלו ואחרות אנו מנסים לענות.

ראשית, לאפיין את צרכי הלקוח, לאפיין את הרשימה שלו, להגדיר מטרות ברורות, להגדיר קהל יעד, להגדיר שפה ועוד.

המטרה בסופו של יום היא למנף את רשימת התפוצה לכסף, אבל זה לא אומר כסף היום. הכסף גם יכול להגיע בעוד תקופה ואת זה אנו יודעים לעשות.

אחסון אתרים

פשוט: לא מאחסנים אתר ישראלי בחו"ל, מאחסנים בשרת מעולה שמכירים. לא מחפשים אחסון בדולר, מחפשים ספק מעולה אשר ניתן לסמוך עליו.

דפי נחיתה ממירים

אנו מניחים שאתם מכירים דפי נחיתה ולא נרחיב כאן על העניין. העניין הוא שרוב הציבור כל היום קונה טראפיק מגוגל ושוכח את יחסי ההמרה שזה לא פחות חשוב מקניית המדיה או מיקוד המדיה.

בסופו של יום, דף נחיתה אמור להמיר יותר מהאתר ואם הוא בנוי טוב, כל אחוז הוא דרמטי.

לא לשכוח שאם שיפרנו את היחסים של ההמרה מ- 4% ל- 6% זה שיפור של שני אחוז, אבל תכל'ס זה 50% יותר לידים, 50% יותר צמיחה וזו דרמה לבית העסק.

מחקר והמלצות לאתר

שירות חד פעמי בו אנו מקיפים את האתר שלכם מכל כיוון אפשרי – מכיוון הקישורים, התשתיות, מצב הקידום, מצב השיווק, מצב האתר, דפי הנחיתה וכו'.

שיווק באינטרנט וקידום אתרים בברטר

יש דבר כזה, וזה חוקי לגמרי – חשבונית מס מול חשבונית מס. אנחנו לא עושים זאת ישירות אלא עובדים עם אורמיטה, קראו הכל כאן

שירותים לקידום אתרים
תמיד אפשר יותר, גם אם אתם שנים עושים שיווק וקידום.
מלאו פה את הפרטים וליאת תחזור אליכם במהרה עם תובנות