רח' האומנים 7 ת"א | 039090299 | info@wisy.co.il
כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות
פרטיות | תנאי שימוש | English
צוות מומחים In House
מסונכרנים למטרה אחת
להביא לכם מקסימום כסף באמצעות האינטרנט
מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?
אבל כזה שמביא רווחים
האמת, קשה מאד ולפעמים כמעט בלתי אפשרי. הרי כל החברות מדקלמות את אותו המידע: "קידום אתרים לבן, עדכוני גוגל פנדה ופינגוון, התוכן הוא המלך וכו". והרי כווולם "הכי מקצועיים", כווולם "מומחים לגוגל" והרי, אף אחד לא יגיד לך: "מצטער, אנחנו אומנם חברת קידום אבל די חובבנים בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט ופרסום…."
פשוט. באמצעות 3 שאלות שתפנו לחברת הקידום שהיא לא תוכל למרוח את התשובות –
כתבנו כאן עמוד קצר על הבידול שלנו, אבל נקצר אותו עוד יותר. מה לא תמצאו בפסקה פה מתחת? "מקצועיות, אמינות, שרות". למה לא? במילים פשוטות, כי זה "בולשיט". אמירות שחוקות שאין מאחוריהן ולא כלום, שיווק של שנות ה-80. בינינו, יש מישהו שיעיד על עצמו שהוא חובבן? מצד שני, כמה אמון אפשר לתת באדם שמצהיר על עצמו שהוא מקצוען? אם אתה מקצוען, אל תגיד לי את זה, תוכיח לי. תן לי להעיד עליך שאתה שירותי, תבנה אצלי את האמינות שלך. במקום זאת, נציין שלושה דברים בהם אנו מבודלים ובולטים: נסיון – 15 שנות נסיון. אנחנו באינטרנט עוד לפני גוגל. ראינו והתנסנו בכל סוגי האתרים, חווינו על בשרנו את כל סוגי הקידומים. ראינו, דרך האתרים שלנו, את השינויים הדרמטיים שגוגל עברה, ראינו ובנינו רשתות שותפים, למדנו מהנסיון שלפעמים דווקא באנרים שנראים עלובים, הם אלו שממירים. וכן, לפעמים גם נכוונו בעצמנו, למדנו מכך וצברנו עוד ועוד נסיון וידע. היום, כשאנחנו ניגשים לשווק ולקדם בית עסק, אנחנו יודעים לגשת ישר לעיקר, לסנן את הטפל ולתעדף בצורה מושכלת את מכלול המשימות והצרכים של האתר ושל הלקוח. הנסיון שלנו נותן לנו את הידע והביטחון להסיק במהירות את המסקנה המנצחת. אבל אל תסמכו עלינו, תשאלו את הלקוחות שלנו – אנחנו מעדיפים שהם יגידו לכם את זה. מיקוד – כל איש צוות עושה רק דבר אחד. השיווק באינטרנט מורכב מהמון מרכיבים, חלקם משלימים אחד את השני, אחרים מתנגשים. אין, ולא יהיה, מומחה לשיווק באינטרנט אשר יודע גם קופי, גם לפתח קוד, גם לעשות קידום וגם, להתמחות ב- PPC (וציינו פה רק חלק קטן מעולם השיווק הדיגיטלי). מי שמציג את עצמו ככזה – ברחו ומהר. אצלנו, כל אחד עושה רק משהו אחד אבל, במשהו הזה הוא תותח. ביחד, אנחנו כמו תזמורת גדולה ומתוזמנת של נגנים שהם גם סולנים מחוננים, אבל בעיקר יודעים לעבוד ביחד, בפירגון הדדי עצום שמעצים את היכולות שלנו לרמות בלתי רגילות של מקצועיות וראייה שיווקית שלא קיימים בשום חברת שיווק דיגיטלית. כלים ותהליכים – אנו אוהבים טכנולוגיה, מעריצים חדשנות ומוכנים לשלם אלפי דולרים בחודש רק כדי להעניק ללקוחות שלנו את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר בשוק, ממש להיות בפסגת הטכנולוגיה. למשל, יש לנו כלי שמנטר את כל האתרים שלנו 24/7 (גם אתרים שלא מאוחסנים אצלנו). יש לנו כלים שיגידו לכם האם ועד כמה כדאי לכם להשקיע בקידום של ביטוי מסויים, כלים שמתממשקים עם גוגל ומשפרים את הפרסום הממומן עשרות מונים, יותר מכל יד אנושית. כך, שהלקוחות של וויזי נהנים ממנגנון אנושי מוכשר ביותר שאותו מגבה מנגנון של הכלים הטכנולוגים המובילים בשוק. ואיך הכל מתחבר ביחד? וויזי, היא לא סוכנות דיגיטלית, אבן היסוד שלנו היא להיות "הפרטנר הדיגיטלי של הלקוח". בחרנו להיות One stop shop כדי שנוכל לתת מענה כולל ללקוח כאן אצלנו בתוך הבית, בלי תלך תבוא, בלי אבל ההוא עשה לך ככה וכד'. הכל כאן אצלנו, לכם יש כתובת אחת לכל העולם הדיגיטלי כולו. יש לנו צוות של מעל ל-20 עובדים בדיוק בשביל המטרה הזאת. ומכיוון שאנחנו רואים את עצמו כשותפים של הלקוחות, תמיד נשאף להגיע עם כל לקוח לאיזון ולהסכמה, הן בתמחורים והן בשירותים, זאת הסיבה שהלקוחות שלנו רצים איתנו שנים על גבי שנים.
אנחנו מדברים על ידע ועל נסיון, אנחנו מדברים על לדבר אל הגולש ובמקום להציג לכם דף בית מעוצב, רגשי, עם תמונות ובלי "חפירות" טקסטואליות, דווקא באתר שלנו עשינו בדיוק הפוך. למה? כי לצערנו גוגל עדיין לא חברה כזו חכמה. נכון, היא הרבה יותר חכמה ממה שהיא היתה לפני כמה שנים וסביר מאד להניח שבעוד כמה שנים, מנוע החיפוש יהיה הרבה יותר חכם ואז, כבר לא נצטרך "להאכיל אותו בכפית" ולהסביר לו במילים וטקסטים איזה ביטוי חיפוש אנחנו מקדמים בעמוד. אבל, נכון להיום, הוא עדיין לא שם ואנחנו, אנשי הקידום, צריכים עדיין לכתוב לו את זה. זה לא אומר לכתוב סתם שטויות רק בשביל הקידום (שטויות, גוגל כבר כן יודע לזהות) הכוונה היא לכתוב טקסטים עם ערך ועניין וכן, גם על חשבון העיצוב והנראות. מצד שני, אתר שהוא רק טקסטואלי ומכוער גם לא יעבוד. אז איפה האמת? או, כאן נכנסת המקצועית של חברת השיווק באינטרנט. התפקיד שלנו הוא לשמור על האיזון בין כל הגורמים, ממש כמו עורך דין טוב, תפקידו ללוות את העסקה לשביעות רצונם של כל הצדדים, לבטח אותה מבלי להרוס אותה. לפעמים העבודה הזאת דורשת עדינות של מנתח. מצד אחד, יש רצון להקים אתר יפה, חדשני וכמובן, כזה שממיר גולש לליד וליד ללקוח. מצד שני, בלי קידום אף גולש לא יגיע לאתר ולא יהפוך ללקוח. קידום אתרים דורש שילוב של טקסטים ותגיות קידום, כמו H1 ו-H2 מבוססי מחקר מילים, כמו טייטל שהוא גם שיווקי וגם מכיל ביטוי חיפוש ועוד המון מרכיבים שהופכים דף יפה לדף מקודם. הנה, בואו נקח את הדוגמה של העמוד הזה, שממש עכשיו אתם קוראים אותו. ראשית, אם הגעתם עד לכאן, כנראה שעשינו עבודה טובה. לעומת זאת, יוני, מעצב הבית שלנו, רוצה לרצוח אותנו כי "דפקנו לו את כל העיצוב". מהצד שלו הוא כמובן צודק ואפילו יש סיכוי טוב שפגענו בהמרה של האתר, מצד שני, הקידום שלנו הרבה יותר חזק על הביטוי "שיווק באינטרנט" ולהיות בראש העמוד התוצאות של הביטוי הזה, מייצר הרבה תנועה ובסופו של דבר, מגדיל המרות. מסובך? מאד. קונצרט שלם של פעולות, של איזונים ובלמים מאד עדינים והרבה הרבה פשרות לכאן ולשם. איך מצליחים? 15 שנות נסיון אמרנו כבר?
קודם כל, מה המטרה שלנו? המטרה היא להביא לכם תנועה לתוך האתר ולהמיר אותה ללידים. זה לא אומר שהכל קורה כאן ועכשיו, אבל זה אומר שהעסק שלכם לאורך הזמן יקבל יותר ויותר לידים וכשהוא יגיע לראש תוצאות החיפוש, הוא גם ישאר שם לאורך זמן. למשל, ערוץ הפייסבוק לא מביא ישר תנועה ובוודאי שלא ממיר אותה באופן מידי. זה לוקח זמן, אבל כשזה קורה, זה קורה באמת. אז ככה, יש לנו חמש מחלקות שעובדות בסינרגיה אחת עם השניה: מחלקה ראשונה – אתרים ממירים לא מעניין אותנו אם האתר יפה, מקסים, מקבל מחמאות מכל החברים – מעניין אותנו שני דברים: 1) שהאתר ימיר ביחס לתעשייה שבה הוא נמצא (ברור שהביטוי "זרי פרחים" ממיר יותר טוב מ"אדמה חקלאית"). 2) שהוא יהיה מותאם לקידום אתרים וזה אומר מהיר, מותאם למובייל ועוד עשרות פרמטרים שלא נרחיב עליהם כאן. מחלקה שנייה – מחלקת קידום אתרים גם כאן, לא נרחיב מה זה אומר קידום אתרים (הזכרנו לאורך הטקסט כמה דברים חשובים) רק נציין שהאג'נדה שלנו בנויה על "קידום אתרים לבן", בלי תחמונים, בלי שטיקים, הכל "לפי הספר". אומנם הקידום שלנו לוקח יותר זמן, אבל הוא יציב ונשאר לזמן רב מאד ואנחנו מדברים ברמה של שנים. הקידום מושתת על כמה יסודות:
זהו. מסובך? … כן מחלקה שלישית – ניהול מדיה במרחב (ניהול פרסום באינטרנט) כאן, אנחנו עובדים על שני מישורים:
המטרה שלנו כאן היא לייצר לכם תנועה איכותית, במחיר זול והמרה מקסימלית ביחס לבנצ'מרק. מחלקה רביעית – ניהול מדיה חברתית למרות הבאזז (המוצדק) סביב האינסטוש וסנאפצא'ט ודומיהם, בישראל, הכסף נמצא בפייסבוק ולכן, שם אנחנו ממוקדים. השיווק בפייסבוק שונה מהפרסום, כאן מדובר על "שיווק תודעתי" ופחות מכירה הארד-סייל אבל, לאורך הזמן הערוץ הזה מוכיח את עצמו ועובד מעולה עבור הרבה עסקים. רגע, לפני שאתם רצים "לעשות פייסבוק", כדאי לדעת שהוא עובד להרבה עסקים אבל, לא לכולם. איך תדעו אם הפייסבוק טוב לכם? או, טוב ששאלתם, בשביל זה אנחנו כאן ונמליץ לכם אם כן, וכמה, שווה להשקיע בו. מחלקה חמישית – טכנולוגיות לשיפור הטראפיק וההמרה טוב, כאן מי שעובד זאת בעיקר הטכנולוגיה, והיא עושה את זה מצוין. אנחנו נעזרים בהרבה מאד כלים טכנולוגים, למשל optimizly ועוד עשרות כלים שעוזרים לנו לשפר ביצועים ולשפר את יחסי ההמרה. אבל, אנחנו הבוסים גם של הטכנולוגיה, בוחנים אותה כל הזמן, אם היא לא עומדת בדרישות אנחנו מפטרים אותה (בלי פיצויים ) ומגייסים אחת אחרת, טובה יותר במקומה.
יותר לידים! (שזה יותר מכירות ויותר רווחים בשבילכם). תשתית יציבה של שיווק באינטרנט שתחזיק את בית העסק לאורך זמן. מה מנחה אותנו? בשורה התחתונה, בית העסק צריך לקבל ROI חיובי על כל ההשקעה של השיווק באינטרנט שלו. בלי מילים מפוצצות? הגעתם במצב מסויים, תצאו במצב יותר טוב. הגעתם עד כאן? תעברו לראות את מאות ההצלחות שלנו >>
עידו מסביר
מחברות בשלב השקת המוצר ועד חברות גדולות והמורכבות במשק בוחרות בנו כל יום מחדש לשווק אותן באינטרנט
עסקים עושים עם אנשים – יותר מעניין מלוגו כזה או אחר זה מה אנשים חושבים על העבודה איתנו
מוזמנים לקרוא את המגזין שלנו, מבטיחים שזה לא ה“ידה ידה” הרגיל על קידום אתרים ושיווק
לוגו טוב הוא אחד הדברים הכי מורכבים שנדרש לו בית עסק, כי הוא שורש ה DNA שלו, ממש כך. לוגו סלוגן ושפה עיצובית (צבעים וכו')
עדכון חשוב מבית גוגל בנושא של קידום אתרים. בפוסט הזה עידו מפרט מה לעשות בקידום אתרים, ומה לא לעשות ובעיקר את "הלך הרוח" שצריך מקדם
מה באים לעשות פה? להעביר דומיין באופן מלא לדומיין אחר אבל שכל הכתובות יישמרו והכל ב 60 שניות דרך CloudFlare דרך שורת קוד אחת מי
הקדמה קצרה לפוסט + שתי דוגמאות פופ אפ – לא להקפיץ ישר וכן להקפיץ לאתרי סחר (וגם לא מייד) פופ אף מיידי הוא גם מטרד
רקע על "תבניות" ללא קשר לקוד למי שלא בא מהתחום, זה נשמע הדבר הכי קל בעולם, הרי יש תבנית והיא עולה גרושים (כמה עשרות דולרים)
מחפשים ספק שהוא פרטנר, שיתייחס אליכם ולכסף שלכם בכבוד ויעשה איתו את המקסימום?
כל הזכויות שמורות © לוויזי – שיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום אונליין ופתרונות
פרטיות | תנאי שימוש | English